foorumin karting kesäkisa 2008!

Örfil

Guest
Joni sanoi:
Jos ajetaan Vantaalla. Ei jaksa kauemmas. No ehkä Hesan Kic! The best place! Mut ei kyl mulla kunto riitä 10min pidempään ajeluun ehkäpä. :D Hitto olis ees vielä se 50kg mut nyt 60kg niin ei alipaino etua. :( Noh iha sama. ;)
Homman suolahan on ajella välillä jossain muualla kuin niillä paikallisilla sisäsyheröradoilla. Ulkoradalla on jo vähän ajamisen tuntuakin :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Huhtikuussa mulle käy oikeastaan vain 12-13.4 viikonloppu, mutta jos tuolloin ajetaan niin MUKANA!
Tuo olisi minun mielestäni täydellinen viikonloppu! Moon mukana myös.. Lyödäänkö se lukkoon? Jussi?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
Joni sanoi:
Jos ajetaan Vantaalla. Ei jaksa kauemmas. No ehkä Hesan Kic! The best place! Mut ei kyl mulla kunto riitä 10min pidempään ajeluun ehkäpä. :D Hitto olis ees vielä se 50kg mut nyt 60kg niin ei alipaino etua. :( Noh iha sama. ;)
Homman suolahan on ajella välillä jossain muualla kuin niillä paikallisilla sisäsyheröradoilla. Ulkoradalla on jo vähän ajamisen tuntuakin :)
Näinpä.. Ja tekee varmaan ihan hyvää tollaiselle koko elämänsä pk-seudulla viettäneelle päästä vähän tuulettumaan muualle.
Kyyti järjestyy varmasti, joten älä Joni sitä murehdi. Pääset vaikka mun tarakalla, jos ei muuta oo.. :D

Örfil

Guest
Jacques sanoi:
Tuo olisi minun mielestäni täydellinen viikonloppu! Moon mukana myös.. Lyödäänkö se lukkoon? Jussi?
Täytyy soitella sinne radalle ja kysyä että joko se siihen aikaan olisi edes vielä avattu? Vaikuttaa vähän epätodennäköiseltä, sillä eikös noi ulkoradat aukee joskus Vapun tienoissa? :confused:

FO110K

Banned
Jussi sanoi:
Täytyy soitella sinne radalle ja kysyä että joko se siihen aikaan olisi edes vielä avattu? Vaikuttaa vähän epätodennäköiseltä, sillä eikös noi ulkoradat aukee joskus Vapun tienoissa? :confused:
muistaakseni kaanaa ainakin aukeaa kun kelit sallivat jos en väärin muista?
eikös me udeltu sitä sillon syksyllä meinaan :)

edit. ja juu, tuo vkl käy mullekin ihan hyvin jos vaan mesta on auki...

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jussi sanoi:
Aikalailla radasta kiinni. Pori on ilmeisesti ollut koko talven auki.

Estate

Well-known member
Huhtikuu kävisi minullekin hyvin, koska yo-kokeet ovat ohi eikä vielä ole pääsykokeita.
Varsinainen kesä saattaakin sitten näillä näkymin vierähtää poissa näistä maisemista.

Toivottavasti rata on siis auki! :)

FO110K

Banned
Jeps, loppupeleissä ihan hyvää kuuluu, osallistujia on jo muutamia, mutta lisää väkeä kaivataan...
Soittelen kuun vaihteessa Haaparannalle ja tiedustelen noita päivämääriä jonka jälkeen lisää infoa topicciin :)

Örfil

Guest
Ai se! Perustan toikin samantien. Oli vähän kiirusta eilen töissä, jos selitys kelpaa...

FO110K

Banned
UP!!! UP!!!
UUTTA INFOA VARSINAISEN KISA-TOPICIN EKASSA POSTISSA!!!!
:) :ahem: :)

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Jussi sanoi:
Nyt loppui vittuilu! :mad_old:

Mä painan 76 kg!
Meikäläisellä alkoi Kubicamainen laihdutus! Kilo lähtenyt jo, tällä hetkellä paino 71kg