foorumin karting kesäkisa 2008!

FO110K

Banned
HUOMIO! Sitovia ilmoittautumisia kaivataan, kaikille jo "varmaksi" ilmoittautuneille lähtenyt viime viikolla privaa, ja osa jo vastannutkin...
7 nyt kasassa, 3 tarvittaisiin vielä jotta ko. tapahtuman voi lyödä lukkoon...
tarkistakaa privaboksinne, tai vaihtoehtoisesti kyselkää allekirjoittaneelta suorana lisää aiheesta!
:)

Joni

Well-known member
Oliko kevätkisaa ajettu ees? Mites siinä kävi jos kävi? Tietty Jussi vei.

FO110K

Banned
Joni sanoi:
Oliko kevätkisaa ajettu ees? Mites siinä kävi jos kävi? Tietty Jussi vei.
niin, kevätkisallehan oli ihan oma topiccinsakin, kannattaa sitä lukea mieluummin :rolleyes:

Joni

Well-known member
FO110K sanoi:
niin, kevätkisallehan oli ihan oma topiccinsakin, kannattaa sitä lukea mieluummin :rolleyes:
No se on vajonnut nyt niin alas ettei jaksanut. Tietysti searchilt olis voinu mutmut ei kannata ottaa hernettä nenään. ;D

Estate

Well-known member
Joni sanoi:
No se on vajonnut nyt niin alas ettei jaksanut. Tietysti searchilt olis voinu mutmut ei kannata ottaa hernettä nenään. ;D
Kuules Joni, se on stickynä aivan tämän toikin alapuolella. :rolleyes:

Joni

Well-known member
Aajoo kun noin paljon vitusti noi stickyjä sekasin. Edelleen et tarvitsisi teidän ottaa herneitä nenään ja varsinkin noita rollereyejä mutta ottakaa sitten. Mie otan... :alppu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Joni sanoi:
Aajoo kun noin paljon vitusti noi stickyjä sekasin. Edelleen et tarvitsisi teidän ottaa herneitä nenään ja varsinkin noita rollereyejä mutta ottakaa sitten. Mie otan... :alppu:
ihme sekoilua.. :doubtful:

Estate

Well-known member
Joni sanoi:
Mie otan... :alppu:
Eikös sulla olekaan enää kuuri päällä?

Eihän me mitään herneitä nenään oteta, ihan positiivisin ajatuksin minä ainakin tuon kirjoitin. :p

Joni

Well-known member
S.A sanoi:
Eikös sulla olekaan enää kuuri päällä?

Eihän me mitään herneitä nenään oteta, ihan positiivisin ajatuksin minä ainakin tuon kirjoitin. :p
Jaajaa no tuo hymiö vaa ei näytä postiiviselta. :tongue: Kyl ehkä pari strongia joutuu ottaa tänää jos haluu voittaa yhen liigankisan tänää. Lähtee paineet ja hiki pois ratin takana. Pakkohan sitä o joskus voittaakki! Ajan muutenkin paremmi "hieman" ottaneena ja uskaltaa ottaa riskejä mutkissa niinpäinpois yms. :D

Joni

Well-known member
Ja ainiin siitä lääkityksestä että lopetin sen tahaltee tältä vikalta kuukaudelta koska ei sillä niin väliä enää tässä vaiheessa ollut ja muutenkin oli niin loppusuoralla. Sit tänä La ekaa kertaa kunno keitot! :ahem: Vappuna oli vasta vain alkulämmittelyä.

FO110K

Banned
joo, eipä siellä herneitä aiemmin vedetty, mutta pikkasne menee OT:n puolelle, josko jatkat lääkityksestä yms muualla?

tässä vielä copypastena tuo ylempi teksit jolla oikeasti ON merkitystä:

HUOMIO! Sitovia ilmoittautumisia kaivataan, kaikille jo "varmaksi"
ilmoittautuneille lähtenyt viime viikolla privaa, ja osa jo vastannutkin...
7 nyt kasassa, 3 tarvittaisiin vielä jotta ko. tapahtuman voi lyödä lukkoon...
tarkistakaa privaboksinne, tai vaihtoehtoisesti kyselkää allekirjoittaneelta suorana lisää aiheesta!

öö ruz

Speed for ever
Oikeestaan kiinostaisi. Mä tulen vaan 11 päivä Kanadan reissulta, voi olla väsy ja hommiakin on saattanut kertyä .Jos yhdestä jää kiinni niin vanha voisi uhrautua.

öö ruz

Speed for ever
öö ruz sanoi:
Oikeestaan kiinostaisi. Mä tulen vaan 11 päivä Kanadan reissulta, voi olla väsy ja hommiakin on saattanut kertyä .Jos yhdestä jää kiinni niin vanha voisi uhrautua.
Sori olin väärässä kuussa, olen ollut jo kuukauden kotona heinäkuussa. Kalenterissa on ainakin vielä tyhjää.

FO110K

Banned
öö ruz sanoi:
Sori olin väärässä kuussa, olen ollut jo kuukauden kotona heinäkuussa. Kalenterissa on ainakin vielä tyhjää.
no tämähän olisi sitten hyvä aika saada kalenteriin täytettä, miten on? ;)

öö ruz

Speed for ever
Enköhän mä varmaan himassa ole, laita nimi listaan.

FO110K

Banned
edelleen kaipailen ilmottautumisia muutamalta jo ennakkoon ilmoittautuneelta, 8 kasassa, 2 vähintään pitäs saada viel mukaan :)

Örfil

Guest
Ketkä on nämä kaksi puuttuvaa, ennakkoon ilmoittautunutta?

Mun perheestä voisi tulla yksi mukaan kisaan, jos muuten ei saada porukkaa kasaan, eli yhdeksän olisi kasassa ja Foorumille liittyminen hoidetaan tietenkin ennen sitä. Kyseessä olisi mun juniori, kohta 15 v mopokuski.
Ihan kelpo rattimies ja ei takuulla ole kisassa viimeinen. Sen verran ollaan karttia pojan kanssa ajettu.:thumbup: