foorumin karting kesäkisa 2008!

Örfil

Guest
Kuten sanottua, jaossa on enää sijat 2-15. Voitte kisailla niistä sitten keskenänne ;)

prt klsh!

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Siinä on sellanenkin vaara (Jussille vaan tiedoksi vanhalta), että mitä korkeemmalta putoo, sitä kipeempää käy.

En ole varmaan kovin kummoinen vastus, mutta tiukan paikan tullen vanhastakin löytyy, ja mikäs sen mukavampaa kuin ottaa haaste vastaan. Katsotaan sitten kuin käy.

Örfil

Guest
Captain Howdy sanoi:
Minäkö? Ehei, tuu kölvi pelamaan sulkapalloa tonne... tonne Aavasaksan tatamille ni katotaan!!!
Meinaatsä hakata mua sulkismailalla tatamilla? Ja lopuksi ajat 100A:lla päälle kylän snagarilla!

Siinä olis kyllä läksytys vailla vertaa :cool:

Ps. Aavasaksa rules, hirmu kaunis kylä!

burb

.
Ehkä joskus vois tällaiseen osallistuakin, tuskin kuitenkaan vielä ensi kesänä.
Nimittäin en ole koskaan kartingilla niinku silleen kartingoinut, joten olisin pelkkä vaaramomentti toisille.

Örfil

Guest
Miten tuo on mahdollista. Tämähän on raavaiden miesten formula foorumi!

Estate

Well-known member
Voisin tulla ajelemaan, tai burbin sanoin olemaan vaaramomenttina teille, jos ajankohta on sopiva.
Kesäsuunnitelmani ovat kuitenkin vielä ihan levällään. :dunno:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Kiinnostusta löytyy yhä, mikäli vain ajankohta on sopiva (periaatteessa kaikkien viikonloppujen pitäisi olla hyviä mulle).

Örfil

Guest
SA: Naisille jaetaan parhaat autot, sen verran herrasmiehiä pelissä ;)

Örfil

Guest
Täytyy tsekata, laitetaan tämäkin työn alle asap.

Nyt on kiirusta töissä kuun loppuun saakka, mutta sitten sen jälkeen on aikaa puuhailla vaikka tuo Vorssan kisa.

Ps. ja kimppapyytiähän välillä Manse - Vorssa järjestyy.

Joni

Well-known member
Jos ajetaan Vantaalla. Ei jaksa kauemmas. No ehkä Hesan Kic! The best place! Mut ei kyl mulla kunto riitä 10min pidempään ajeluun ehkäpä. :D Hitto olis ees vielä se 50kg mut nyt 60kg niin ei alipaino etua. :( Noh iha sama. ;)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jussi sanoi:
Täytyy tsekata, laitetaan tämäkin työn alle asap.

Nyt on kiirusta töissä kuun loppuun saakka, mutta sitten sen jälkeen on aikaa puuhailla vaikka tuo Vorssan kisa.

Ps. ja kimppapyytiähän välillä Manse - Vorssa järjestyy.
Huhtikuun alussa tai puolivälissä vois olla aika jees..

Itsehän pääsen Forssaan näppärästi fillarilla (vain ~80km Hyvinkäältä), jos ajankohta on lauantaina tai sunnuntaina päivällä (klo11-17). Tulee samalla mukavasti alkulämmittelyä. :ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Huhtikuussa mulle käy oikeastaan vain 12-13.4 viikonloppu, mutta jos tuolloin ajetaan niin MUKANA!