:ahem:Jacques sanoi:
jaskahan on täysin erilainen kuin minä. komeempi ja viisaampi. :ahem:
.. kerrankin kakkosnikkini on oikeessa!
:ahem:Jacques sanoi:
jaskahan on täysin erilainen kuin minä. komeempi ja viisaampi. :ahem:
Tehän ootte kuin kaksi marjaa (täällä foorumin teinitytöt -threadissä)!jaska sanoi::ahem:
.. kerrankin kakkosnikkini on oikeessa!
Cinderella007 sanoi:Jostain syystä mä oon aiemmin kuvitellut sun olevan blondi, ehkä se johtuu tuosta nimimerkistä.Vellu sanoi:Ehka tama auttaa... http://irc-galleria.net/view.php?nick=Cinderella007&image_id=19108254
...minuun ei saa yhdistaa mitaan bemujuttuja. hyij.
Sama. En ole varma, petyinkö vai ilahduinko.Vellu sanoi:Jostain syystä mä oon aiemmin kuvitellut sun olevan blondi, ehkä se johtuu tuosta nimimerkistä.
S.A sanoi:Olisin kysynyt, millaiseksi Vellu mut kuvittelisi sitten, mutta kun taitaa mun kuvia olla jo nähnyt liikaa :/
Kiitti vaan, nyt ainakin. ARGH, tuo kuva ei lähde verkkokalvoilta pois lain! ei tässä muuten mitään, mutta tässä töissä ollessa pitäis nähdä jotain tietokoneen ruudulta, mutta ei meinaa saada tekstistä selvää, kun vaan ropnokuvajaiset näkyy.. Ja kotona voi tulla sanomista. Mitenköhän futistreenit menee ja miten fidussa mä pääsen fillaroimaan kotiin?KnowHow sanoi:Alastomaksi, sänkyyn ja käsirautoihin se sut kuvittelee. Varma tieto.
Kerro, niin lopetan ilkeilyn.Cinderella007 sanoi:Sita minakin ihmettelin... :nope:
Vellu sanoi:Cinderella007 sanoi:Jostain syystä mä oon aiemmin kuvitellut sun olevan blondi, ehkä se johtuu tuosta nimimerkistä.
Oiskohan nimimerkki otettu tämän tunnetun maalauksen perusteella...yhdennäköisyyshän on suorastaan hätkähdyttävä:
Runar ja Kyllikki sanoi:Hmm...Vellu sanoi:Oiskohan nimimerkki otettu tämän tunnetun maalauksen perusteella...yhdennäköisyyshän on suorastaan hätkähdyttävä:
Ja Vellulle tiedoksi, ala huolestu, et suinkaan ole ainut joka on kuvitellut minut blondiksi...Ihmettelen kylla miksi...
Cinderella007 sanoi:Runar ja Kyllikki sanoi:Ja Vellulle tiedoksi, ala huolestu, et suinkaan ole ainut joka on kuvitellut minut blondiksi...Ihmettelen kylla miksi...
Ihmettelet aidosti? :nope:
Runar ja Kyllikki sanoi:Onko jollain muka joku oikea syy epailla minua blondiksi?Cinderella007 sanoi:Ihmettelet aidosti? :nope:
Sano vain, rohkeasti.Joni sanoi:Onpa rakentavaa keskustelua siis voi vittu joka toikissa. :ahem:
Enpä sano enempää.
Siirrympä tästä asiapuolelle ->
Cinderella007 sanoi:Ookko sä nyt ihan tosissas?Runar ja Kyllikki sanoi:Onko jollain muka joku oikea syy epailla minua blondiksi?
Jos joku tulee tänne ja ottaa nimimerkin Snowwhite...luuletko että häntä pidetään nimimerkin mukaisesti ihan blondina? Sehän olisi täysin loogista.
Itselleni, ja veikkaan että useimmille, Lumikki on kutenkin selkeesti tummatukkainen.
Vai onko sinun lapsuutesi saduissa Tuhkimo ollut tummaverikkö?
Tosin nyt kun funtsin tätä asiaa tätä selvennöstä kirjoittaessani...niin ehkä jollain sitten oli kuitenkin syitä pitää sua blondina.
Huolestuttaa? Miks ihmeessä?Cinderella007 sanoi:Minua nyt vahan huolestuttaa, naytanko muka tuolta taulutytolta...Hassua.
Minua nyt aina valilla huolestuttaa erilaiset asiat. Siksi.Runar ja Kyllikki sanoi:Huolestuttaa? Miks ihmeessä?