Foorumin teinitytöt

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Olisin kysynyt, millaiseksi Vellu mut kuvittelisi sitten, mutta kun taitaa mun kuvia olla jo nähnyt liikaa :/
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
S.A sanoi:
Olisin kysynyt, millaiseksi Vellu mut kuvittelisi sitten, mutta kun taitaa mun kuvia olla jo nähnyt liikaa :/

Alastomaksi, sänkyyn ja käsirautoihin se sut kuvittelee. Varma tieto.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
KnowHow sanoi:
Alastomaksi, sänkyyn ja käsirautoihin se sut kuvittelee. Varma tieto.
Kiitti vaan, nyt ainakin. ARGH, tuo kuva ei lähde verkkokalvoilta pois lain! ei tässä muuten mitään, mutta tässä töissä ollessa pitäis nähdä jotain tietokoneen ruudulta, mutta ei meinaa saada tekstistä selvää, kun vaan ropnokuvajaiset näkyy.. Ja kotona voi tulla sanomista. Mitenköhän futistreenit menee ja miten fidussa mä pääsen fillaroimaan kotiin?

Kuinka moni muu kärsii samasta ongelmasta?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Onpa rakentavaa keskustelua siis voi vittu joka toikissa. :ahem:

Enpä sano enempää.

Siirrympä tästä asiapuolelle ->
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Cinderella007 sanoi:
Runar ja Kyllikki sanoi:
Onko jollain muka joku oikea syy epailla minua blondiksi?
Ookko sä nyt ihan tosissas?
Jos joku tulee tänne ja ottaa nimimerkin Snowwhite...luuletko että häntä pidetään nimimerkin mukaisesti ihan blondina? Sehän olisi täysin loogista.
Itselleni, ja veikkaan että useimmille, Lumikki on kutenkin selkeesti tummatukkainen.

Vai onko sinun lapsuutesi saduissa Tuhkimo ollut tummaverikkö?

Tosin nyt kun funtsin tätä asiaa tätä selvennöstä kirjoittaessani...niin ehkä jollain sitten oli kuitenkin syitä pitää sua blondina. ;)
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Runar ja Kyllikki-muru/set/ ...sa ajattelet ihan liikaa...

Minua nyt vahan huolestuttaa, naytanko muka tuolta taulutytolta...Hassua.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Cinderella007 sanoi:
Minua nyt vahan huolestuttaa, naytanko muka tuolta taulutytolta...Hassua.
Huolestuttaa? Miks ihmeessä?
Ja kyllä, varsinkin silmien alueella yhdennäköisyys on niin ilmeinen, että oletin ilmanmuuta sinun alunperin valinneen nimimerkkisi tuon kuvan perusteella.
 

epeli

Well-known member
Liittynyt
4.9.2002
Viestit
3144
Sijainti
Tre
Mä en oo nähny kenenkään kuvaa (paitsi Cindyn nyt tuolla IRC:ssä), joten voinkin hyvin kuvitella ne nyt. Älkää loukkaantuko.

S.A: Ruskeat hiukset. Sopusuhtainen pää, ruskeat silmät. Normaali vartalo.

Thyella: Tummanruskeat tai mustat hiukset. Kapeat kasvot, muutenkin laiha. Sinisilmäinen. Päivänselvä gootti.

Jenan: Punaiset saparot. Yhdistän jennyn aina siihen Kouvon vanhaan avaan. Pisamia kasvoissa. Lyhyt.

Williams: Tummat hiukset ja siniset silmät. Normaalivartaloinen.

Nää on sitten kaikki varmasti ihan oikein, varsinkin kun muistaa kuinka tyhjentävästi mä päättelin UP:eiden asuinpaikat. :ahem:

EDIT: Mä olisin lyönyt pääni pantiksi siitä että Cindy on blondi. Mutta ei sitten.
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Runar ja Kyllikki sanoi:
Huolestuttaa? Miks ihmeessä?
Minua nyt aina valilla huolestuttaa erilaiset asiat. Siksi.

Nimimerkkihan on valitty kylla osittan Disney-piirretyn Tuhkimon mukaan, ja osittain siksi, etta olen todella lahjakas kadottamaan tavaroita.
 
Ylös