Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Runar ja Kyllikki sanoi:
Runar ja Kyllikki sanoi:
Thyella sanoi:ei ruotsia, kiitos.
eli jos 13-19-vuotiaat on teinejä, periaatteessa myös hahmo henri on teini?
Ja siinä tapauksessa tämä pätee häneen:Runar ja Kyllikki sanoi:Jos hän on 13-19-vuotias on on teini. Eikä edes vain periaatteessa.
( . ) ja ( . ) ?Vellu sanoi:Eikun oonhan mä Thyellankin kuvan nähnyt luullakseni. Ennen kuvan näkemistä oli käsitys mukavana persoonana. Kuvan näkemisen jälkeen on jäänyt jotain yksittäisiä asioita paremmin mieleen.
S.A sanoi:Mutta yli 15-vuotias on kuitenkin rikoslain edessä vastuussa ja yli 16-vuotiasta saa panna. Nää ne oli ne tärkeimmät.
:yuck: :yuck: :yuck:Mehe Rienarsuo sanoi:Pssst, foorumin teinitytöt, tuolla nurkassa on sidukkaa.
Mun isä on mua 24 vuotta vanhempi.Vellu sanoi:Faija on sitten tasan 50v vanhempi kuin sinä. Ja exsä on, ööh, 15v vanhempi kuin sä.
Eli? :dunno:Eikun oonhan mä Thyellankin kuvan nähnyt luullakseni. Ennen kuvan näkemistä oli käsitys mukavana persoonana. Kuvan näkemisen jälkeen on jäänyt jotain yksittäisiä asioita paremmin mieleen.
Eli aika vanhana saanut sinutThyella sanoi:Mun isä on mua 24 vuotta vanhempi.
Eli? :dunno:
Meniköhän mulla nyt jotain tärkeää ohi, mutta mihin tämä nyt liittyy?312T4 sanoi:Silti alle 18 vuotias on alaikäinen ja holhouksenalainen :ahem:
Rauhoitu, tai alat kerätä katseita kuten matikan tunnilla.jenan sanoi:Mua niin ärsyttää tämä meininki.
Ketkä? Kerro heti niin me pamautamma Matxin, SamiJ:n, Thyellan ja Jonkin kanssa niitä turpaan!! :mad_old: :mad_old: :mad_old:S.A sanoi:Tyypit kiusaa Cinderellaa aina sätissä. :nope:
Minkäs minä sille voin jos päästän kummallisia ääniä! [Sinä senkin teinityttö.]Rintintin sanoi:Rauhoitu, tai alat kerätä katseita kuten matikan tunnilla.
Nytkö se piti paljastaa...jenan sanoi:Minkäs minä sille voin jos päästän kummallisia ääniä! [Sinä senkin teinityttö.]