Foorumin teinitytöt

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Myllis sanoi:
Hiukka sama assosisaatioerhe kuin Vellulla, johtuen S.Aaltosesta, joka myos taisi taallakin Varikon lisaksi kommentoida ahkerasti joskus ianaikoja sitten...
Nimenomaan samasta syystäkin :)

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jacques sanoi:
( . ) ja ( . ) ? :confused: :confused: :confused:
Assosioin esim täällä kuulemani/lukemani asiat herkemmin kasvonpiirteisiin kuin kirjainyhdistelmään. Monta kertaa meni aikojen alussa Jaska ja Jacques:kin sekaisin, kunnes jostain bongasin kyseisten sankarien kuvat ja sen jälkeen ei ole menneet sekaisin (sorry, off-topicia).

Kaktus

Well-known member
Aika se vaan lentää... tuntuu kuin olisin 13-vuotias ollut vasta toissapäivänä. :D

Ace17

Acenteella
Vellu sanoi:
Monta kertaa meni aikojen alussa Jaska ja Jacques:kin sekaisin, kunnes jostain bongasin kyseisten sankarien kuvat ja sen jälkeen ei ole menneet sekaisin (sorry, off-topicia).
Mulle kävi just toisin päin.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Thyella sanoi:
Kait ne on aika merkityksettömiä kokonaisuuden kannalta. Kait se on pääasia, ettei sua sekoiteta johonkin toiseen (tai että jonkun toisen syntejä ei virheellisesti ladota sun mielikuvasi yhteyteen).

DFiaA

I told you so
Vellu sanoi:
Kait ne on aika merkityksettömiä kokonaisuuden kannalta. Kait se on pääasia, ettei sua sekoiteta johonkin toiseen (tai että jonkun toisen syntejä ei virheellisesti ladota sun mielikuvasi yhteyteen).
Itsehän sekotan Vellun ja Veskun. Ja sitten Vesku saattaa olla vieä Zetori ..

Knoukka

Well-known member
Vellu sanoi:
Assosioin esim täällä kuulemani/lukemani asiat herkemmin kasvonpiirteisiin kuin kirjainyhdistelmään. Monta kertaa meni aikojen alussa Jaska ja Jacques:kin sekaisin, kunnes jostain bongasin kyseisten sankarien kuvat ja sen jälkeen ei ole menneet sekaisin (sorry, off-topicia).
Mulla ne alko mennä sekaisin vasta sen jälkeen kun bongasin ne kuvat. Ja yhä enemmän mitä enemmän olen niihin mööteissä törmäillyt. Mä olen nykyään aika varma että ne on kuin onkin toistensa, ei pelkästään kaksoisnikkejä, vaan... toistensa tai JOTAIN vieläkin SAIRAAMPAA!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
KnowHow sanoi:
Mulla ne alko mennä sekaisin vasta sen jälkeen kun bongasin ne kuvat. Ja yhä enemmän mitä enemmän olen niihin mööteissä törmäillyt. Mä olen nykyään aika varma että ne on kuin onkin toistensa, ei pelkästään kaksoisnikkejä, vaan... toistensa tai JOTAIN vieläkin SAIRAAMPAA!
Tuli vaan mieleen, että KnowHow ja Off-Topic on joskus olleet jostain syystä karsinoituneena samaan lokeroon mun pääkopassani. Pahoittelut siitä.

Knoukka

Well-known member
Vellu sanoi:
Tuli vaan mieleen, että KnowHow ja Off-Topic on joskus olleet jostain syystä karsinoituneena samaan lokeroon mun pääkopassani. Pahoittelut siitä.
Mulle voit kyllä pahoitellakin, mutt Off-Topiccihan on saanut tapauksessa ansiotonta arvonnousua!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vellu sanoi:
:(

jaskahan on täysin erilainen kuin minä. isompi ja tyhmempi. :ahem: