Foorumin teinitytöt

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
epeli sanoi:
Thyella: Tummanruskeat tai mustat hiukset. Kapeat kasvot, muutenkin laiha. Sinisilmäinen. Päivänselvä gootti.
ei menny mikään kohdalleen! :D galleriasta löytyy kuva poikineen.

sitäpaitsi käsitteellä teini, tarkoitatteko teini-ikäisiä vai teinikanoja/-pissiksiä?
jos täällä kutsutaan jotain teiniksi, sillä tarkotetaan just sillaisia miss sixty -tyyppejä, jotka ei tiedä yksinkertaisista asioista yhtään mitään... ja sellaisia, jotka osaa englannin kielioppitermien sijaan Hennes&Mauritzin hinnaston ulkoa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
epeli sanoi:
Mä en oo nähny kenenkään kuvaa (paitsi Cindyn nyt tuolla IRC:ssä), joten voinkin hyvin kuvitella ne nyt. Älkää loukkaantuko.

S.A: Ruskeat hiukset. Sopusuhtainen pää, ruskeat silmät. Normaali vartalo.

Thyella: Tummanruskeat tai mustat hiukset. Kapeat kasvot, muutenkin laiha. Sinisilmäinen. Päivänselvä gootti.

Jenan: Punaiset saparot. Yhdistän jennyn aina siihen Kouvon vanhaan avaan. Pisamia kasvoissa. Lyhyt.

Williams: Tummat hiukset ja siniset silmät. Normaalivartaloinen.

Nää on sitten kaikki varmasti ihan oikein, varsinkin kun muistaa kuinka tyhjentävästi mä päättelin UP:eiden asuinpaikat. :ahem:

EDIT: Mä olisin lyönyt pääni pantiksi siitä että Cindy on blondi. Mutta ei sitten.
noista kaikkien paitsi jenanin kuvat löytyy irc-galleriasta. :p
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Thyella sanoi:
sitäpaitsi käsitteellä teini, tarkoitatteko teini-ikäisiä vai teinikanoja/-pissiksiä?
jos täällä kutsutaan jotain teiniksi, sillä tarkotetaan just sillaisia miss sixty -tyyppejä, jotka ei tiedä yksinkertaisista asioista yhtään mitään... ja sellaisia, jotka osaa englannin kielioppitermien sijaan Hennes&Mauritzin hinnaston ulkoa.
Käsitän teiniksi teini-ikäisen riippumatta yksilön älykkyydestä, vaatemausta tai kiinnostuksista.

Mä olenkin aina halunnut olla Peppi.
 
Liittynyt
14.5.2005
Viestit
2109
Joskus kyllä tekisi oikeasti mieli olla elämänsä parhaassa iässä oleva terve nuori nainen, pukeutua korkokenkiin, sukkahousuihin ja lyhyeeseen hameeseen a ruveta horottamaan.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Jakopään hihna sanoi:
Joskus kyllä tekisi oikeasti mieli olla elämänsä parhaassa iässä oleva terve nuori nainen, pukeutua korkokenkiin, sukkahousuihin ja lyhyeeseen hameeseen a ruveta horottamaan.
Olisi sun pitänyt tietää, että joitain juttuja on vaikee poikkasta ihan cold turkey.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Jakopään hihna sanoi:
Joskus kyllä tekisi oikeasti mieli olla elämänsä parhaassa iässä oleva terve nuori nainen, pukeutua korkokenkiin, sukkahousuihin ja lyhyeeseen hameeseen a ruveta horottamaan.
Etkö sinä tee tuota nytkin :doubtful: :confused:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Enhän mä tähän hätään keksi kuin ruokottomia kyssäreitä... Panttaan tovin!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Kyllä ne muuten NIIN samannäköset on...vielä kun hiukset ois samallalailla, niin sama henkilöhän siinä ois.

 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
S.A sanoi:
Kato vaikka kaikki tuola olijat, niin ei tarvi hetkeen kysellä http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=107411
Voi vittu mita apinoita. :thumbdown

Noitten seurassa ei kehtais nayttaytya. Sitten vois harkita jos olis tekoparta ja tekoviikset. Ei vittu ei sittenkaan. En saattais. Tuli oikein kylma hiki otsalle. Kannissa ehka...ei sittenkaan...tassahan joutuu kohta hermorookille...ihan niinkun ei happea sais...nyt.
 
Ylös