Jakopään hihna
Banned
Epeli: Pikku vekkuli poika tiirailee tyttöjen hameiden alle.
ei menny mikään kohdalleen! galleriasta löytyy kuva poikineen.epeli sanoi:Thyella: Tummanruskeat tai mustat hiukset. Kapeat kasvot, muutenkin laiha. Sinisilmäinen. Päivänselvä gootti.
noista kaikkien paitsi jenanin kuvat löytyy irc-galleriasta.epeli sanoi:Mä en oo nähny kenenkään kuvaa (paitsi Cindyn nyt tuolla IRC:ssä), joten voinkin hyvin kuvitella ne nyt. Älkää loukkaantuko.
S.A: Ruskeat hiukset. Sopusuhtainen pää, ruskeat silmät. Normaali vartalo.
Thyella: Tummanruskeat tai mustat hiukset. Kapeat kasvot, muutenkin laiha. Sinisilmäinen. Päivänselvä gootti.
Jenan: Punaiset saparot. Yhdistän jennyn aina siihen Kouvon vanhaan avaan. Pisamia kasvoissa. Lyhyt.
Williams: Tummat hiukset ja siniset silmät. Normaalivartaloinen.
Nää on sitten kaikki varmasti ihan oikein, varsinkin kun muistaa kuinka tyhjentävästi mä päättelin UP:eiden asuinpaikat. :ahem:
EDIT: Mä olisin lyönyt pääni pantiksi siitä että Cindy on blondi. Mutta ei sitten.
Käsitän teiniksi teini-ikäisen riippumatta yksilön älykkyydestä, vaatemausta tai kiinnostuksista.Thyella sanoi:sitäpaitsi käsitteellä teini, tarkoitatteko teini-ikäisiä vai teinikanoja/-pissiksiä?
jos täällä kutsutaan jotain teiniksi, sillä tarkotetaan just sillaisia miss sixty -tyyppejä, jotka ei tiedä yksinkertaisista asioista yhtään mitään... ja sellaisia, jotka osaa englannin kielioppitermien sijaan Hennes&Mauritzin hinnaston ulkoa.
Mun tosin ei nimellä S.A vaan Estate.Jacques sanoi:noista kaikkien paitsi jenanin kuvat löytyy irc-galleriasta.
Oikeastihan mä en ole tollainen, kuvatekstikin kertoo, mistä on kyse.markoj sanoi:Olipas syntisen näkönen suttura sängyllä.
Olisi sun pitänyt tietää, että joitain juttuja on vaikee poikkasta ihan cold turkey.Jakopään hihna sanoi:Joskus kyllä tekisi oikeasti mieli olla elämänsä parhaassa iässä oleva terve nuori nainen, pukeutua korkokenkiin, sukkahousuihin ja lyhyeeseen hameeseen a ruveta horottamaan.
Etkö sinä tee tuota nytkin :doubtful:Jakopään hihna sanoi:Joskus kyllä tekisi oikeasti mieli olla elämänsä parhaassa iässä oleva terve nuori nainen, pukeutua korkokenkiin, sukkahousuihin ja lyhyeeseen hameeseen a ruveta horottamaan.
Tuo löytämäni jenan taisi olla sit eri tyttöJacques sanoi:noista kaikkien paitsi jenanin kuvat löytyy irc-galleriasta.
Kato vaikka kaikki tuola olijat, niin ei tarvi hetkeen kysellä http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=107411kouvotsvoni sanoi:Tuo löytämäni jenan taisi olla sit eri tyttö
Milläs nimellä williams sitten on, jos hän tuolla on?
Nyt.markoj sanoi:Millon sais taas aloittaa kyselyn?
Minä päätän täällä! Epäteinit ei määrää!Runar ja Kyllikki sanoi:
Voi vittu mita apinoita. :thumbdownS.A sanoi:Kato vaikka kaikki tuola olijat, niin ei tarvi hetkeen kysellä http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=107411