:eek!:markoj sanoi:Apina!
Jos sä tarjoot tukirahoistapatriot sanoi:Joneksen kanssa voisin myös mennä kaljalle.... Yksi harvoista hahmoista joita kunnioitan. Vaikka lähes kaikesta eri mieltä olemmekin! :thumbup:
En! Tai no joo... Ainut tuki jota nautin on opintotuki!Moe Szyslak sanoi:Jos sä tarjoot tukirahoista
Tiesin :thumbup:patriot sanoi:En! Tai no joo... Ainut tuki jota nautin on opintotuki!
Niin ja kuten taisin ainakin rivien väleissä myös mainita niin sinun takiasi tämä on mennyt lapselliseksi. :tongue:patriot sanoi:Niin tai näin kuten itse privassasi totesit, niin aika lapselliseksi tää menee... Asia osaltani on käsitelty..
Ja luetaan viestejä.. En ole tavannut kuin ~70 hahmoa. 140 on niitä jotka ovat näyttäytyneet joillekin muille foorumilaisille (ja tässä ei edes lasketa perhe- yms. tuttuja).patriot sanoi:Aika pieni määrä kuitenkin.... Ja tuskin moni sun lisäksi on tavannut 140 hahmoa... Mulle tää foorumi on pelkkä keskustelupalsta eikä mulla ole suurempia aikomuksia ketään tavata johtuen siitä, että eri puolella Suomea kaikki asuu. El tiempo Giganten kanssa voisin mennä kaljalle(raumalainen) ja runarin kanssa voisin jarnata kaljalla(ex-raumalainen, vierailee joskus).
Mun mielestä on aika säälittävää, että kerrot eka privana, että kuvat tulee näkyviin ja sitten: "etpäs saakkaan"... Ei mua ne teidän pärstät kiinnosta... Mutta rallikuvat näkyviin tana!Jacques sanoi:Niin ja kuten taisin ainakin rivien väleissä myös mainita niin sinun takiasi tämä on mennyt lapselliseksi. :tongue:
Jotkut ottaa tosissaan nämä jututpatriot sanoi:Mun mielestä on aika säälittävää, että kerrot eka privana, että kuvat tulee näkyviin ja sitten: "etpäs saakkaan"... Ei mua ne teidän pärstät kiinnosta... Mutta rallikuvat näkyviin tana!
Kannatan.Jacques sanoi:Mööten voimme järjestää Raumalla
Jaahas.. tuosta pyynnöstä en ollutkaan tietoinen.jaska sanoi:Minä ilmotin Jacquekselle, että en toivo kuvia salasanattomiksi. Syy on yksinkertainen. Muistikuvieni mukaan ensimmäistä kertaa kun laitoin mööttekuvat salasanallisiksi, niin Patriot pyysi salasanaa kuviin, hän sai sen sanottuani, että ko. kuvien hahmoja ei niiden perusteella kommentoida.
No arvannette mitä tapahtui.
Joten vastedes toivon, että yhtäkään mööttekuvaa, jossa minä näyn ei laiteta paikkaan, josta Patriot, tai muutama häirikkönikki voi sen nähdä. Se että kuvan näkee "tunnetut" foorumistit, vaikka eivät olisikaan naamaansa minulle (tai kellekään foorumistille) ylipäätänsä näyttäneet ei haittaa. Kunhan nuo pari poikkeusta otetaan lukuun.
Ollaanpas sitä herkkänahkaisia! :thumbup:jaska sanoi:Minä ilmotin Jacquekselle, että en toivo kuvia salasanattomiksi. Syy on yksinkertainen. Muistikuvieni mukaan ensimmäistä kertaa kun laitoin mööttekuvat salasanallisiksi, niin Patriot pyysi salasanaa kuviin, hän sai sen sanottuani, että ko. kuvien hahmoja ei niiden perusteella kommentoida.
No arvannette mitä tapahtui.
Joten vastedes toivon, että yhtäkään mööttekuvaa, jossa minä näyn ei laiteta paikkaan, josta Patriot, tai muutama häirikkönikki voi sen nähdä. Se että kuvan näkee "tunnetut" foorumistit, vaikka eivät olisikaan naamaansa minulle (tai kellekään foorumistille) ylipäätänsä näyttäneet ei haittaa. Kunhan nuo pari poikkeusta otetaan lukuun.
Sinuna olisin hiirenhiljaa. Olet kuitenkin foorumin häiriköistä pisimpään ilman bannia selvinnyt hahmo.patriot sanoi:Ollaanpas sitä herkkänahkaisia! :thumbup: