Foorumin törpöt Neste-rallissa!

patriot

Foorumin senaattori
Niin tai näin kuten itse privassasi totesit, niin aika lapselliseksi tää menee... Asia osaltani on käsitelty..

patriot

Foorumin senaattori
Joneksen kanssa voisin myös mennä kaljalle.... Yksi harvoista hahmoista joita kunnioitan. Vaikka lähes kaikesta eri mieltä olemmekin! :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Joneksen kanssa voisin myös mennä kaljalle.... Yksi harvoista hahmoista joita kunnioitan. Vaikka lähes kaikesta eri mieltä olemmekin! :thumbup:
Jos sä tarjoot tukirahoista ;)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Niin tai näin kuten itse privassasi totesit, niin aika lapselliseksi tää menee... Asia osaltani on käsitelty..
Niin ja kuten taisin ainakin rivien väleissä myös mainita niin sinun takiasi tämä on mennyt lapselliseksi. :tongue:

Jacques

Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Aika pieni määrä kuitenkin.... Ja tuskin moni sun lisäksi on tavannut 140 hahmoa... Mulle tää foorumi on pelkkä keskustelupalsta eikä mulla ole suurempia aikomuksia ketään tavata johtuen siitä, että eri puolella Suomea kaikki asuu. El tiempo Giganten kanssa voisin mennä kaljalle(raumalainen) ja runarin kanssa voisin jarnata kaljalla(ex-raumalainen, vierailee joskus).
Ja luetaan viestejä.. En ole tavannut kuin ~70 hahmoa. 140 on niitä jotka ovat näyttäytyneet joillekin muille foorumilaisille (ja tässä ei edes lasketa perhe- yms. tuttuja). :)

Miksi suostut tapaamaan vain raumalaisia? Oletko syntyperärasisti? Mööten voimme järjestää Raumalla, niin tuletko paikalle? :D

patriot

Foorumin senaattori
Jacques sanoi:
Niin ja kuten taisin ainakin rivien väleissä myös mainita niin sinun takiasi tämä on mennyt lapselliseksi. :tongue:
Mun mielestä on aika säälittävää, että kerrot eka privana, että kuvat tulee näkyviin ja sitten: "etpäs saakkaan"... Ei mua ne teidän pärstät kiinnosta... Mutta rallikuvat näkyviin tana!

Jacques

Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Mun mielestä on aika säälittävää, että kerrot eka privana, että kuvat tulee näkyviin ja sitten: "etpäs saakkaan"... Ei mua ne teidän pärstät kiinnosta... Mutta rallikuvat näkyviin tana!
Jotkut ottaa tosissaan nämä jutut :D

Luuletko oikeasti että mä jaksan vääntää jotain salasanoja muutamasta juopuneen törpön kuvasta? :D

Edit: Toki jos joku näistä törpöistä haluaa kuvat salasanojen taakse, niin en minä ala peeloilemaan autokuvia eri oikeuksille. ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Minä ilmotin Jacquekselle, että en toivo kuvia salasanattomiksi. Syy on yksinkertainen. Muistikuvieni mukaan ensimmäistä kertaa kun laitoin mööttekuvat salasanallisiksi, niin Patriot pyysi salasanaa kuviin, hän sai sen sanottuani, että ko. kuvien hahmoja ei niiden perusteella kommentoida.

No arvannette mitä tapahtui.

Joten vastedes toivon, että yhtäkään mööttekuvaa, jossa minä näyn ei laiteta paikkaan, josta Patriot, tai muutama häirikkönikki voi sen nähdä. Se että kuvan näkee "tunnetut" foorumistit, vaikka eivät olisikaan naamaansa minulle (tai kellekään foorumistille) ylipäätänsä näyttäneet ei haittaa. Kunhan nuo pari poikkeusta otetaan lukuun.

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Minä ilmotin Jacquekselle, että en toivo kuvia salasanattomiksi. Syy on yksinkertainen. Muistikuvieni mukaan ensimmäistä kertaa kun laitoin mööttekuvat salasanallisiksi, niin Patriot pyysi salasanaa kuviin, hän sai sen sanottuani, että ko. kuvien hahmoja ei niiden perusteella kommentoida.

Joten vastedes toivon, että yhtäkään mööttekuvaa, jossa minä näyn ei laiteta paikkaan, josta Patriot, tai muutama häirikkönikki voi sen nähdä. Se että kuvan näkee "tunnetut" foorumistit, vaikka eivät olisikaan naamaansa minulle (tai kellekään foorumistille) ylipäätänsä näyttäneet ei haittaa. Kunhan nuo pari poikkeusta otetaan lukuun.
Jaahas.. tuosta pyynnöstä en ollutkaan tietoinen.

patriot

Foorumin senaattori
jaska sanoi:

Ollaanpas sitä herkkänahkaisia! :D :thumbup:

SuzZ

Mommy
Sijainti
Kajaani
Minun kuvat tulee nettiin heti ku opin käyttää tota f*king ftp-ohjelmaa. Se on pienestä kii.. :thumbup: