Foorumin törpöt Neste-rallissa!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Missä Jacqueksen rapo?
Ollu tässä vähän kiirusta eikä oo ehtiny kirjoittelemaan.. Ois kyl pitäny maanantaina jo raapustaa sillä kohta ei enää muista mitään. :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
:D Hauskaa, että Patriot jaksaa aina olla kiinnostunut muiden toimista/kuvista/rapoista!
Lupasin patriotille privalla julkistaa kaikki kuvat ilman salasanoja, jos hän lupaa olla kommentoimatta hahmojen kuvia, mutta taidanpa ihan vaan vittuillakseni laittaa htaccess tiedoston sinne joukkoon, kun upin kuvat palvelimelle! :D
Sen siitä saa kun hätäilee! :D

patriot

Foorumin senaattori
Jacques sanoi:
Lupasin patriotille privalla julkistaa kaikki kuvat ilman salasanoja, jos hän lupaa olla kommentoimatta hahmojen kuvia, mutta taidanpa ihan vaan vittuillakseni laittaa htaccess tiedoston sinne joukkoon, kun upin kuvat palvelimelle! :D
Sen siitä saa kun hätäilee! :D
Oli muutes mun viimeinen lupaus sulle! TIEDOKSI! TÄMÄ TIETÄÄ SOTAA!!!

patriot

Foorumin senaattori
Joku täällä on apina! Ja se en ole minä! Nyt mentiin pimeälle puolelle!

DFiaA

I told you so
jaska sanoi:
:D Hauskaa, että Patriot jaksaa aina olla kiinnostunut muiden toimista/kuvista/rapoista!
Olisihan se outoa jos jakaisitte FORUMILLA kokemuksia vain keskenänne jotka kävitte siellä! Eiköhän juuri muita kiinnosta mitä tapahtui te kun tiedätte jo :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Observer sanoi:
Eikö se ole tämän foorumin vakiokäytäntö? :rolleyes:
Sillä erolla että noi TOSI kiinnostuneet eivät itse ole vielä näyttäytyneet toisin kuin sinä, minä, jasu ja Jakkues. ;)

Ehkä toi Patriotkin on niin susiruma ettei ilkiä näyttäytyä... :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
J.Heldenview sanoi:
Olisihan se outoa jos jakaisitte FORUMILLA kokemuksia vain keskenänne jotka kävitte siellä! Eiköhän juuri muita kiinnosta mitä tapahtui te kun tiedätte jo :eek:
Kyllä kaikki muut nuo tunnarit kuviin sitten saakin paitsi sinä, patriot ja Stig Hel... öö siis.. Jakopään hihna. :ahem: :ahem: :ahem:

patriot

Foorumin senaattori
Jacques sanoi:
Kyllä kaikki muut nuo tunnarit kuviin sitten saakin paitsi sinä, patriot ja Stig Hel... öö siis.. Jakopään hihna. :ahem: :ahem: :ahem:
Kummallista käytöstä! Tästä ei voi seurata muutakun.... :idea: :thumbdown

Jonekselle tiedoksi, että aika vähissä on ne jotka on näyttäytynyt. Varmaan 5% foorumin käyttäjistä.

Jacques

Sijainti
Helsinki
patriot sanoi:
Kummallista käytöstä! Tästä ei voi seurata muutakun.... :idea: :thumbdown

Jonekselle tiedoksi, että aika vähissä on ne jotka on näyttäytynyt. Varmaan 5% foorumin käyttäjistä.
Itse olen tavannut ~70 hahmoa. Lisäksi on varmaan about saman verran ellei enemmänkin käyttäjiä, joiden tiedän tavanneen muita foorumilaisia (esim. monet UP:t) ja/tai joiden kuvan olen joskus nähnyt.

Eli sanotaan että 140 hahmoa on ainakin näyttäytynyt ja aktiivisia käyttäjiä foorumilla on varmaan noin 500 (kävijäennätys = 497) niin, kyllä meitä näyttäytyneitä huomattavasti suurempi prosentti on!

Lisäksi aktiivisia kommentoijia arvioisin olevan vähän reilu parisataa, ja näyttäytyneistä lähes kaikki on sellaisia, joten....

Viimeksi muokattu:

patriot

Foorumin senaattori
Aika pieni määrä kuitenkin.... Ja tuskin moni sun lisäksi on tavannut 140 hahmoa... Mulle tää foorumi on pelkkä keskustelupalsta eikä mulla ole suurempia aikomuksia ketään tavata johtuen siitä, että eri puolella Suomea kaikki asuu. El tiempo Giganten kanssa voisin mennä kaljalle(raumalainen) ja runarin kanssa voisin jarnata kaljalla(ex-raumalainen, vierailee joskus).