Domppari!Dominic sanoi:Noh, vedetään perkele ilman laseja sitte. Lasit onko ihan homojen hommaa!
Kyllä homo saa olla muttei hintti! :ahem: :thumbup:
Domppari!Dominic sanoi:Noh, vedetään perkele ilman laseja sitte. Lasit onko ihan homojen hommaa!
Sen tarvii ensin käydä psykologilla hypnotisoitavana.. ei se muuten muista koko reissusta mitään.. :alppu:patriot sanoi:Missä Jacqueksen rapo?
Ollu tässä vähän kiirusta eikä oo ehtiny kirjoittelemaan.. Ois kyl pitäny maanantaina jo raapustaa sillä kohta ei enää muista mitään.patriot sanoi:Missä Jacqueksen rapo?
nose!Ylen Sankia Priha sanoi:Sen tarvii ensin käydä psykologilla hypnotisoitavana.. ei se muuten muista koko reissusta mitään.. :alppu:
Hauskaa, että Patriot jaksaa aina olla kiinnostunut muiden toimista/kuvista/rapoista!patriot sanoi:Missä Jacqueksen rapo?
Lupasin patriotille privalla julkistaa kaikki kuvat ilman salasanoja, jos hän lupaa olla kommentoimatta hahmojen kuvia, mutta taidanpa ihan vaan vittuillakseni laittaa htaccess tiedoston sinne joukkoon, kun upin kuvat palvelimelle!jaska sanoi:Hauskaa, että Patriot jaksaa aina olla kiinnostunut muiden toimista/kuvista/rapoista!
Oli muutes mun viimeinen lupaus sulle! TIEDOKSI! TÄMÄ TIETÄÄ SOTAA!!!Jacques sanoi:Lupasin patriotille privalla julkistaa kaikki kuvat ilman salasanoja, jos hän lupaa olla kommentoimatta hahmojen kuvia, mutta taidanpa ihan vaan vittuillakseni laittaa htaccess tiedoston sinne joukkoon, kun upin kuvat palvelimelle!
Sen siitä saa kun hätäilee!
Hienoa! :thumbup:patriot sanoi:Oli muutes mun viimeinen lupaus sulle! TIEDOKSI! TÄMÄ TIETÄÄ SOTAA!!!
patriot sanoi:Oli muutes mun viimeinen lupaus sulle! TIEDOKSI! TÄMÄ TIETÄÄ SOTAA!!!
Eikö se ole tämän foorumin vakiokäytäntö?jaska sanoi:Hauskaa, että Patriot jaksaa aina olla kiinnostunut muiden toimista/kuvista/rapoista!
Olisihan se outoa jos jakaisitte FORUMILLA kokemuksia vain keskenänne jotka kävitte siellä! Eiköhän juuri muita kiinnosta mitä tapahtui te kun tiedätte jojaska sanoi:Hauskaa, että Patriot jaksaa aina olla kiinnostunut muiden toimista/kuvista/rapoista!
Sillä erolla että noi TOSI kiinnostuneet eivät itse ole vielä näyttäytyneet toisin kuin sinä, minä, jasu ja Jakkues.Observer sanoi:Eikö se ole tämän foorumin vakiokäytäntö?
Enhän mä edes ollut Nesterallissa sekoilemassa :jaska:RK-62 sanoi:Voisitte lopettaa sekoilun.
:ahem:RK-62 sanoi:Voisin lopettaa sekoilun.
Kyllä kaikki muut nuo tunnarit kuviin sitten saakin paitsi sinä, patriot ja Stig Hel... öö siis.. Jakopään hihna. :ahem: :ahem: :ahem:J.Heldenview sanoi:Olisihan se outoa jos jakaisitte FORUMILLA kokemuksia vain keskenänne jotka kävitte siellä! Eiköhän juuri muita kiinnosta mitä tapahtui te kun tiedätte jo
Kummallista käytöstä! Tästä ei voi seurata muutakun.... :idea: :thumbdownJacques sanoi:Kyllä kaikki muut nuo tunnarit kuviin sitten saakin paitsi sinä, patriot ja Stig Hel... öö siis.. Jakopään hihna. :ahem: :ahem: :ahem:
Itse olen tavannut ~70 hahmoa. Lisäksi on varmaan about saman verran ellei enemmänkin käyttäjiä, joiden tiedän tavanneen muita foorumilaisia (esim. monet UP:t) ja/tai joiden kuvan olen joskus nähnyt.patriot sanoi:Kummallista käytöstä! Tästä ei voi seurata muutakun.... :idea: :thumbdown
Jonekselle tiedoksi, että aika vähissä on ne jotka on näyttäytynyt. Varmaan 5% foorumin käyttäjistä.