Foorumin törpöt Neste-rallissa!

SamiJ

Well-known member
McMike sanoi:
Seuraavaksi suunnistimme Mökkiperään takaviistoristeykseen. Paikalla ei tuntunut olevan muita forumisteja, tai ei ainakaan vastaan tullut. Minut olisi ollut helppo tunnistaa forumin T-paidasta, muita paitoja ei näkynyt; lienevätkö sitten olleet paikallisessa Karjalateltassa virvokkeita nauttimassa?!
Oltiin Acen, Nick_W:n ja Jacqueksen kanssa tässä takaviistoristeyksessä Mökkiperä 2:lla, joka on siinä pätkän keskivaiheilla. Sama paikka, mutta eri aikaan?

Edit: kartasta kun katoin niin se oli lähempänä loppupäätä, siinä ei myöskään ollut kaljatelttaa

Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
SamiJ sanoi:
Oltiin Acen, Nick_W:n ja Jacqueksen kanssa tässä takaviistoristeyksessä Mökkiperä 2:lla, joka on siinä pätkän keskivaiheilla. Sama paikka, mutta eri aikaan?

Edit: kartasta kun katoin niin se oli lähempänä loppupäätä, siinä ei myöskään ollut kaljatelttaa

Olitte sitten eri paikassa. Me oltiin katsojaoppaaseen merkityssä nro: 5 -kohdan takaviistossa, jossa oli myös V.I.P. katsomo ja virallinen myyntipiste. Paikka oli noin suunnilleen pätkän puolessa välissä.

Viimeksi muokattu:

DFiaA

I told you so
Mutku sanoi:
On toi jänskää olla vaatimassa muilta jotain, mutta ei itse ole valmis mihinkään vastaavaan...
Jos kerrotaan että kuvia on toikkiin liittyen, ne on myös näytettävä.

Aika sopimatonta käytöstä: "Käytiin tässä nesterallissa ja mulla olis kivoja jutskia. Menkääpäs nyt te pois täältä ku me leikitään"

Jatkakaa leikkimistä perkele.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
J.Heldenview sanoi:

Aika sopimatonta käytöstä: "Käytiin tässä nesterallissa ja mulla olis kivoja jutskia. Menkääpäs nyt te pois täältä ku me leikitään"

Jatkakaa leikkimistä perkele.
onhan niitä kuvia! Esim. jaskahan laittoi linkin jo.. ja lisää on tulossa.. Ei nyt vaan yksikertaisesti ole ehtinyt käsittelemään niitä!

Miksi pitää aina itkeä, valittaa, provosoida ja häiriköidä. Bannaa ittes!

Viimeksi muokattu:

DFiaA

I told you so
Jacques sanoi:
onhan niitä kuvia! Esim. jaskahan laittoi linkin jo.. ja lisää on tulossa.. Ei nyt vaan yksikertaisesti ole ehtinyt käsittelemään niitä!
"Kyllä kaikki muut nuo tunnarit kuviin sitten saakin paitsi sinä, patriot ja Stig Hel... öö siis.. Jakopään hihna."
Miksi pitää aina itkeä, valittaa, provosoida ja häiriköidä. Bannaa ittes!
"SULTA KYSYTTIIN APINA!"

Ei mulla muuta.

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Jr :ssähän on valokuvaajan vikaa... Petterin kuva on jo ajoitukseltaan sellainen, että kannattaa johonkin kilpailuun lähettää. Paljastaa muuten Subben valtavat joustovarat.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Zep sanoi:
Jr :ssähän on valokuvaajan vikaa... Petterin kuva on jo ajoitukseltaan sellainen, että kannattaa johonkin kilpailuun lähettää. Paljastaa muuten Subben valtavat joustovarat.

Öh no tota :dunno: Joskus se sattuu kohalleen. Mutta en mä nyt mikään harrastaja ole ennemminkin puuhastelen vähän. Vois lähettää toki johonkin kisaan, mutta eipä niitä taida enää olla menossa.Toisekseen kuvassa auto on epätarkka johtuen siitä, että kuvasin liian pitkällä valoitusajalla :thumbfh: Kiitoksia vaan kommenteista.

Tuli muuten tänään tietokilpailussa voittamani kirja.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
J.Heldenview sanoi:

No ei tod. Eiköhän kuvien ottajilla ole ihan oma valinta mitä niillä tekee...

Muuten, hauskoja kuvia :thumbup: