SULTA KYSYTTIIN APINA!patriot sanoi:Missä on Mutkun raportti banaaninsyönti reissulta?
SULTA KYSYTTIIN APINA!patriot sanoi:Missä on Mutkun raportti banaaninsyönti reissulta?
Oltiin Acen, Nick_W:n ja Jacqueksen kanssa tässä takaviistoristeyksessä Mökkiperä 2:lla, joka on siinä pätkän keskivaiheilla. Sama paikka, mutta eri aikaan?McMike sanoi:Seuraavaksi suunnistimme Mökkiperään takaviistoristeykseen. Paikalla ei tuntunut olevan muita forumisteja, tai ei ainakaan vastaan tullut. Minut olisi ollut helppo tunnistaa forumin T-paidasta, muita paitoja ei näkynyt; lienevätkö sitten olleet paikallisessa Karjalateltassa virvokkeita nauttimassa?!
SamiJ sanoi:Oltiin Acen, Nick_W:n ja Jacqueksen kanssa tässä takaviistoristeyksessä Mökkiperä 2:lla, joka on siinä pätkän keskivaiheilla. Sama paikka, mutta eri aikaan?
Edit: kartasta kun katoin niin se oli lähempänä loppupäätä, siinä ei myöskään ollut kaljatelttaa
Jos kerrotaan että kuvia on toikkiin liittyen, ne on myös näytettävä.Mutku sanoi:On toi jänskää olla vaatimassa muilta jotain, mutta ei itse ole valmis mihinkään vastaavaan...
No mikähän tän sanelee?J.Heldenview sanoi:Jos kerrotaan että kuvia on toikkiin liittyen, ne on myös näytettävä.
onhan niitä kuvia! Esim. jaskahan laittoi linkin jo.. ja lisää on tulossa.. Ei nyt vaan yksikertaisesti ole ehtinyt käsittelemään niitä!J.Heldenview sanoi:Jos kerrotaan että kuvia on toikkiin liittyen, ne on myös näytettävä.
Aika sopimatonta käytöstä: "Käytiin tässä nesterallissa ja mulla olis kivoja jutskia. Menkääpäs nyt te pois täältä ku me leikitään"
Jatkakaa leikkimistä perkele.
"Kyllä kaikki muut nuo tunnarit kuviin sitten saakin paitsi sinä, patriot ja Stig Hel... öö siis.. Jakopään hihna."Jacques sanoi:onhan niitä kuvia! Esim. jaskahan laittoi linkin jo.. ja lisää on tulossa.. Ei nyt vaan yksikertaisesti ole ehtinyt käsittelemään niitä!
"SULTA KYSYTTIIN APINA!"Miksi pitää aina itkeä, valittaa, provosoida ja häiriköidä. Bannaa ittes!
Zep sanoi:Jr :ssähän on valokuvaajan vikaa... Petterin kuva on jo ajoitukseltaan sellainen, että kannattaa johonkin kilpailuun lähettää. Paljastaa muuten Subben valtavat joustovarat.
Jacques sanoi:
Jaskattu Kuva!arnold sanoi:UMPISURKEA kuva! :thumbdown
![]()
No ei tod. Eiköhän kuvien ottajilla ole ihan oma valinta mitä niillä tekee...J.Heldenview sanoi:Jos kerrotaan että kuvia on toikkiin liittyen, ne on myös näytettävä.
Aika sopimatonta käytöstä: "Käytiin tässä nesterallissa ja mulla olis kivoja jutskia. Menkääpäs nyt te pois täältä ku me leikitään"
Taisit ite olla naamat.Jr- sanoi:
Ehkö olin, ehkä en. Sounot kunhan ralli kulkee.Frank sanoi:Taisit ite olla naamat.