Saisiko tuosta paidasta enemmänkin kuvia? Olisihan se mukava nähdä myös eri kulmista! winkKaktus:
Minä taas kävin rullaluistelemassa ko paita päällä "Näyttää hitaalta" sopi loistavastiCharlie:
Sillä välin kun odottelette jännittyneinä kuvani julkaisua, voin ylpeänä todeta, että käyskentelin Helsingin keskustassa kyseinen paita päällä tänään useaan otteeseen. Terveisiä vaan, jos joku sattui näkemään.
Jos semmosen näkee, sille kannattaa kompata! doubtful eek!Nick Woody:
Hassua, jos näkee jonkun esim. kaupassa(keskisellä) kävelevän F1-Forumin paita päällä. Eli sen on silloin oltava joku foorumisti.
Hei hei, me mennään naimisiin, viikon päästä lauantaina. winkKaktus:
Hmmh.. täytätkös vaatimukset http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=009400Kortteen Topi:
Hei hei, me mennään naimisiin, viikon päästä lauantaina. wink
Minä tein samoin. Nyt alkoi jopa harmittamaan että otin paitani ilman selkätekstiä. Toisaalta, eihän se ois näkynyt kun pidin reppua selässäni.jaska:
Minä taas kävin rullaluistelemassa ko paita päällä "Näyttää hitaalta" sopi loistavastiCharlie:
Sillä välin kun odottelette jännittyneinä kuvani julkaisua, voin ylpeänä todeta, että käyskentelin Helsingin keskustassa kyseinen paita päällä tänään useaan otteeseen. Terveisiä vaan, jos joku sattui näkemään.
Ett silleen!!!!!!!
18-vuotias nymfomaanineitsyt jonka isalla on viinakauppa? eek!Kaktus:
Hmmh.. täytätkös vaatimukset http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=009400
Muuten toimii, mutta älykästä karvaista mustaa saarnamiestä minusta ei saa tekemälläkään. Enkä tuosta "oikeasta" sunnastakaan tiedä...Kaktus:
Hmmh.. täytätkös vaatimukset
Entäpä se viinakauppa? doubtfulKortteen Topi:
Muuten toimii, mutta älykästä karvaista mustaa saarnamiestä minusta ei saa tekemälläkään. Enkä tuosta "oikeasta" sunnastakaan tiedä...
Eikö Jacques uskaltanut olle "huumorintajuinen" ja tilata kunnon paitaa, siis selkätekstillä!Jacques:
Minä tein samoin. Nyt alkoi jopa harmittamaan että otin paitani ilman selkätekstiä. Toisaalta, eihän se ois näkynyt kun pidin reppua selässäni.jaska:
Ett silleen!!!!!!!