Foorumistit paidoissaan!

oltzu

Todella hidas
Sijainti
Oulu
Ei ole kameraa, jolla ottaa kuvaa. No mä nyt lähden huomenna kuusamoon ja tietenkin foorumin paita päällä. :)

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Sillä välin kun odottelette jännittyneinä kuvani julkaisua, voin ylpeänä todeta, että käyskentelin Helsingin keskustassa kyseinen paita päällä tänään useaan otteeseen. Terveisiä vaan, jos joku sattui näkemään.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Charlie:
Sillä välin kun odottelette jännittyneinä kuvani julkaisua, voin ylpeänä todeta, että käyskentelin Helsingin keskustassa kyseinen paita päällä tänään useaan otteeseen. Terveisiä vaan, jos joku sattui näkemään.
Minä taas kävin rullaluistelemassa ko paita päällä "Näyttää hitaalta" sopi loistavasti :D
Ett silleen!!!!!!!

dzeidzei

Well-known member
Kylläpä luoja on onnistunut hyvin luomistyössään! :eek:

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Hassua, jos näkee jonkun esim. kaupassa(keskisellä) kävelevän F1-Forumin paita päällä. Eli sen on silloin oltava joku foorumisti. :)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Nick Woody:
Hassua, jos näkee jonkun esim. kaupassa(keskisellä) kävelevän F1-Forumin paita päällä. Eli sen on silloin oltava joku foorumisti. :)
Jos semmosen näkee, sille kannattaa kompata! doubtful eek! :D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaska:
Charlie:
Minä taas kävin rullaluistelemassa ko paita päällä "Näyttää hitaalta" sopi loistavasti :D
Ett silleen!!!!!!!
Minä tein samoin. Nyt alkoi jopa harmittamaan että otin paitani ilman selkätekstiä. Toisaalta, eihän se ois näkynyt kun pidin reppua selässäni. :rolleyes:

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Kaktus:
Hmmh.. täytätkös vaatimukset :eek:
Muuten toimii, mutta älykästä karvaista mustaa saarnamiestä minusta ei saa tekemälläkään. Enkä tuosta "oikeasta" sunnastakaan tiedä... :rolleyes:

<small>[ 16-07-2003, 10:21: Message edited by: Kortteen Topi ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kortteen Topi:
Muuten toimii, mutta älykästä karvaista mustaa saarnamiestä minusta ei saa tekemälläkään. Enkä tuosta "oikeasta" sunnastakaan tiedä... :rolleyes:
Entäpä se viinakauppa? doubtful

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques:
jaska:
Charlie:
Ett silleen!!!!!!!
Minä tein samoin. Nyt alkoi jopa harmittamaan että otin paitani ilman selkätekstiä. Toisaalta, eihän se ois näkynyt kun pidin reppua selässäni. :rolleyes:
Eikö Jacques uskaltanut olle "huumorintajuinen" ja tilata kunnon paitaa, siis selkätekstillä!

Nyt ei muuta kuin toistapaitaa tilaamaan!
Ett silleen!!!!!!!1