Foorumistit törmäilee!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Foorumistit tuntee toisiaan jo naamalta ja aina välillä tulee tilanteita, jossa he saattavat jopa törmätä (tällöin kannattaa katsoa toiseen suuntaan ja olla ihan hiljaa)

Tähän toikkiin saa raportoida havaintoja foorumisteista!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mitä mä oon forumisteja tavannu, niin ihan automaattisesti moisista iljetysnaamoista katseensa pois kääntää.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
jps sanoi:
Mitä mä oon forumisteja tavannu, niin ihan automaattisesti moisista iljetysnaamoista katseensa pois kääntää.
Aivan :ahem: Voisit kuitenkin pitää hurttasi erossa minusta, vaikka katsoa et voikaan, kun raahaan jotain eksoottisen merkkistä romurautaa teille :thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Sam sanoi:
Aivan :ahem: Voisit kuitenkin pitää hurttasi erossa minusta, vaikka katsoa et voikaan, kun raahaan jotain eksoottisen merkkistä romurautaa teille :thumbup:
Tostakin sen ny näkee kun forumistin tapaa, niin kohta se käyttää kotiasi kaatopaikkana vahtikoirasta huolimatta.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Hmm. Tän päivän rapo: Yks forumisti toi mut aamulla töihin, ja toisen kanssa kävin lounastamassa.

Aamulla minut töihin tuonut forumisti kertoi jokin aika sitten (viime viikolla?) bonganneensa Wilpurin. Itsekin olen suorittanut havainnon Wilpurin hahmosta Alepan kulmilla.

Eipä nyt sit muuta. Paitsi yks oli kerran siellä kirjamessuilla, ja toinen Itäkeskuksessa.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Juskanen sanoi:
Aamulla minut töihin tuonut forumisti kertoi jokin aika sitten (viime viikolla?) bonganneensa Wilpurin. Itsekin olen suorittanut havainnon Wilpurin hahmosta Alepan kulmilla.
Kadun nurkalla istumassa, olutpullo kädessä?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Matxi sanoi:
Kadun nurkalla istumassa, olutpullo kädessä?
Itse asiassa niillä nurkilla hengailee joku vakiospurgu kera kaljapullon päivittäin, mutta hän ei muistuta Wilpuria lain. Liekö jonkin saaren asukkeja?
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Kerran yks forumisti näki kun MINÄ törmäsin erään liikkeen hämäävästi kiinniolleeseen oveen.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ellei nyt Yrjölä joukkioineen LOPETA VÄLITTÖMÄSTI foorumin saastuttamista typeryyksillään, teen KOLMEN PÄIVÄN KIRJOITUSLAKON ja pakenen jopa kokonaan maasta pois! Ja ihan vaan KOSTOKSI! Siinähän kärvistelette sitten!
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Albert Oil sanoi:
Ellei nyt Yrjölä joukkioineen LOPETA VÄLITTÖMÄSTI foorumin saastuttamista typeryyksillään, teen KOLMEN PÄIVÄN KIRJOITUSLAKON ja pakenen jopa kokonaan maasta pois! Ja ihan vaan KOSTOKSI!
JES! Tätä täytyy juhlia!
*juhlii*
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
jaska sanoi:
tuossa on törmännyt RK62:n ja SamiJ:n päivittäiset olutkuljetukset, ei itse foorumistit.
Päivittäinen? Eikös tuo ole lähempänä poikain aamupalakuljetusta?
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Voisin mainita tässä yhteydessä eräästäkin aamupalasta taannoin Brittein saarilla mutten ehkä viitti.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Taannoinhan (muutama kuukausi takaperin) kohtasin Captain Howdyn nimen omaan otsikossa kuvailulla tavalla. Eli katsoin toiseen suuntaan ja olin ihan hiljaa. Ja sitten 5min myöhemmin molemmat khatissa kertomassa "hei mä näin sut". :D
 
Ylös