ettelbruck
Well-known member
Mä en tiedä törmänneeni kehenkään forumistiin. K.Yrjölän oon nähny kerran mutten vielä silloin sitä tiennyt.
Ujostuttiko? Ei se mitään, ota askel kerrallaan eteenpäin. Voit ensi kerralla vaikkapa moikata ihastustasi. Ehkä hän huomaa sinut...Jacques sanoi:Taannoinhan (muutama kuukausi takaperin) kohtasin Captain Howdyn nimen omaan otsikossa kuvailulla tavalla. Eli katsoin toiseen suuntaan ja olin ihan hiljaa. Ja sitten 5min myöhemmin molemmat khatissa kertomassa "hei mä näin sut".
Sun täytyy vastaisuudessa pyrkiä parempaan ajotukseen älyämisies kans!Runar ja Kyllikki sanoi:Näin tänään erään forumilaisen silleensä pikaisesti silmänurkasta mutta vasta äsken sain varmistuksen/älysin että kyseessä oli forumilainen.
Jacques sanoi:Taannoinhan (muutama kuukausi takaperin) kohtasin Captain Howdyn nimen omaan otsikossa kuvailulla tavalla. Eli katsoin toiseen suuntaan ja olin ihan hiljaa. Ja sitten 5min myöhemmin molemmat khatissa kertomassa "hei mä näin sut".
Näin kävi joo. :ahem:Captain Howdy sanoi:
Joo näin kävi!
:nope:McMike sanoi:Muutaman olen tavannut, yhdenkään kanssa en ole törmännyt, en edes humalassa.
No,, tuota,, tuota .,,, nii, :mad_old:Jones sanoi::nope:
Puheistasi päätellen seuran on oltava HJK!jaska sanoi:Matalan profiilin pitäminen on ihan ymmärrettävää, ottaen huomioon seurasi
Jos mä sun kanssas olisin ollut liikkeellä, julkisille paikoille ei ois kyllä millään voinut mennä! :nope:jaska sanoi:Matalan profiilin pitäminen on ihan ymmärrettävää, ottaen huomioon seurasi
Noita sun ehdotuksia pitää aina harkitaS.A sanoi:Koskas muuten törmätään, Jaska, kun viimeksi ei sulle käynyt ehdotukseni?