Foorumistit törmäilee!

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Jacques sanoi:
Taannoinhan (muutama kuukausi takaperin) kohtasin Captain Howdyn nimen omaan otsikossa kuvailulla tavalla. Eli katsoin toiseen suuntaan ja olin ihan hiljaa. Ja sitten 5min myöhemmin molemmat khatissa kertomassa "hei mä näin sut". :D
Ujostuttiko? Ei se mitään, ota askel kerrallaan eteenpäin. Voit ensi kerralla vaikkapa moikata ihastustasi. Ehkä hän huomaa sinut...
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Onneksi en törmännyt, ois vielä käynyt huonosti!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Näin tänään erään forumilaisen silleensä pikaisesti silmänurkasta mutta vasta äsken sain varmistuksen/älysin että kyseessä oli forumilainen.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Runar ja Kyllikki sanoi:
Näin tänään erään forumilaisen silleensä pikaisesti silmänurkasta mutta vasta äsken sain varmistuksen/älysin että kyseessä oli forumilainen.
Sun täytyy vastaisuudessa pyrkiä parempaan ajotukseen älyämisies kans! ;)
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Jacques sanoi:
Taannoinhan (muutama kuukausi takaperin) kohtasin Captain Howdyn nimen omaan otsikossa kuvailulla tavalla. Eli katsoin toiseen suuntaan ja olin ihan hiljaa. Ja sitten 5min myöhemmin molemmat khatissa kertomassa "hei mä näin sut". :D
:D :D :D :D :D

Joo näin kävi!
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Itsehän olen törmännyt GC Rabellaan useamminkin. Timoteukseen lienen törmännyt ei-konkreettisesti viimeksi viime vuoden puolella.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Onko joku törmännyt minuun, muttei ole tiennyt törmänneensä juuri minuun? Haluaisko joku törmätä juuri minuun? Miks helvetissä?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tulin siihen tulokseen, että on ilmeisesti mahdoton liikkua maamme suurimmissa kaupungeissa ilman, että joku foorumisti huomaa. Tossa jo jonkin aikaa sitten kyllä Bobakki oli nähnyt mut Helsingissä käydessäni (minä en huomannut mitään) ja eilen oli mut havaittu Turussa, vaikka kuinka koetin pitää matalaa profiilia!
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Matalan profiilin pitäminen on ihan ymmärrettävää, ottaen huomioon seurasi ;)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
jaska sanoi:
Matalan profiilin pitäminen on ihan ymmärrettävää, ottaen huomioon seurasi ;)
Jos mä sun kanssas olisin ollut liikkeellä, julkisille paikoille ei ois kyllä millään voinut mennä! :nope:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Koskas muuten törmätään, Jaska, kun viimeksi ei sulle käynyt ehdotukseni? ;)
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
S.A sanoi:
Koskas muuten törmätään, Jaska, kun viimeksi ei sulle käynyt ehdotukseni? ;)
Noita sun ehdotuksia pitää aina harkita ;)

Ehottele uusiks, niin harkitsen uusiks!
 
Ylös