Foorumistit törmäilee!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
JayR sanoi:
Jahaas, nyt alkais pikkuhiljaa olemaan menokunnossa risteilyn jäljiltä, mutta ei taida oikeen kulkee noi julkiset kovin hyvin täältä nummi-pusulaan päin... :eek!:
Sama juttu kuulemma OoPeella, se oli jo lähdössä mut sit huomas ettei Wienistä kuljekaan siihen aikaan linja-autoa Nummi-Pusulaan. :(

Estate

Well-known member
JayR sanoi:
Jahaas, nyt alkais pikkuhiljaa olemaan menokunnossa risteilyn jäljiltä, mutta ei taida oikeen kulkee noi julkiset kovin hyvin täältä nummi-pusulaan päin... :eek!:
17.05 olis lähteny viimeinen millä olisit päässyt, ois vaan tullut aikaisemmin puheeksi. ;)

Itsehän tulin tänään Lohjalta klo 16.10 lähtevällä linja-autolla Nummelle. Eilenkin tulin samaisella, tosin vain Saukkolaan ja maanantaina 14.25 Somerolle lähtevällä Saukkolaan asti. :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Il Tempo Gigante sanoi:
Harhailin eilisellä päivämäärällä Turun YO-kylässä useamman tunnin. Kukaan forumisti ei tullut esittäytymään.
Itsehän harhailin puolitoista vuorokautta viime viikonloppuna Helsingissä, lähinnä Kalliossa, mutta ei sielläkään kukaan tullut esittäytymään :frown:

Estate

Well-known member
Ihan muuten vaan vinkkinä, että mulle VOI nähtäessä tulla juttelemaankin, en mä pure!

Estate

Well-known member
jaska sanoi:
Viimeksi kun nähtiin, tyydyin pelkkään henkiseen väkivaltaan...

En aio jatkossakaan iskeä hampaitani kirjaimellisesti sinuun, ellet sitä välttämättä toivo...! :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
S.A sanoi:
Viimeksi kun nähtiin, tyydyin pelkkään henkiseen väkivaltaan, en aio jatkossakaan iskeä hampaitani kirjaimellisesti sinuun, ellet sitä välttämättä toivo! :D
Muistaakseni kyllä koitit istua mun päällä ja musertaa minut, mutta se ei onneksi onnistunut :D

Estate

Well-known member
jaska sanoi:
Muistaakseni kyllä koitit istua mun päällä ja musertaa minut, mutta se ei onneksi onnistunut :D
Viimeksi kun nähtiin mä vain vinoilin sulle jalkapallosta, mutta sun sylissä istumisenihan on vain kunnia-asia, josta sun kuuluis olla ylpeä, eikä valittaa!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
S.A sanoi:
Viimeksi kun nähtiin mä vain vinoilin sulle jalkapallosta, mutta sun sylissä istumisenihan on vain kunnia-asia, josta sun kuuluis olla ylpeä, eikä valittaa!
mä en edes muista sun vinoilujas.

Ja mä muistan parhaiten sen, kun olit polvillasi mun edessä :rolleyes: