Micael
Micael
Entä jos Jaskalla on hepuli päällänsä koko illan.S.A sanoi:Mä tiedän...
Entä jos Jaskalla on hepuli päällänsä koko illan.S.A sanoi:Mä tiedän...
Tuliko iso lommo/kuhmu?Moe Szyslak sanoi:Mä taisin törmätä tohon Mikko Qstoseen tänään Heinolassa.
Kysy siltä. Ei tommoset pikkupojat muhun kuhmuja saa aikaan.Sam sanoi:Tuliko iso lommo/kuhmu?
Ei se oo foorumilainen! Luetaan niitä toikkien otsikoita!Moe Szyslak sanoi:Mä taisin törmätä tohon Mikko Qstoseen tänään Heinolassa.
Mut törmäsinkö mää siuhun RMJ:ssäpatriot sanoi:Ei se oo foorumilainen! Luetaan niitä toikkien otsikoita!
puhu suomea! :nope: :jaska:kouvotsvoni sanoi:patriotiin törmäsin takuulla. :ahem:
Nyt Ace17:ntoista luona. Kohta ukkupaappa ja vaakatasoon :thumbup:
Ukkupaappa on yksi sellainen sana, jota olen kuullut vain tyttökaverini suusta. Selkiskö?Jacques sanoi:puhu suomea! :nope: :jaska:
Wilpuri rollaattoria katsastamassa?Juskanen sanoi:Itse asiassa niillä nurkilla hengailee joku vakiospurgu kera kaljapullon päivittäin, mutta hän ei muistuta Wilpuria lain. Liekö jonkin saaren asukkeja?
Olen paljastunut! :eek!:kouvotsvoni sanoi:patriotiin törmäsin takuulla. :ahem:
noniinpä tietenkinkouvotsvoni sanoi:Ukkupaappa on yksi sellainen sana, jota olen kuullut vain tyttökaverini suusta. Selkiskö?
...ja vasta pari päivää sitten Matxi kertoi heidän...matsistaan :mad_old:Mutku sanoi:Eli Jacques on kouvotsvonin tyttöystävä :doubtful:
Olisit himmannut hetkeksi.Jacques sanoi:musta tuntuu, että havaitsin tänään pyörälenkilläni doomiin eli Jonin. Ainakin letti oli samanlainen. En ehtinyt tarkistaa asiaa, koska olin tuolloin juuri aloittamassa spurttia.