Akseli on kuvassa Timken eli ns. brittiperä.
(Auto lienee mk1 Capri päätellen Capri/Cortina -tyypin käsijarruvivustosta)
Etutolpat erottaa seuraavasti
mk1 pikkutolppa rummuilla (mk1 1,1-1,3) :
kääntövarsi kiinni pulteilla, raidepää pikkukartiolla, rumpujarru
mk1 pikkutolppa pienellä levyllä (mk1 Sport ja GT) :
kuten yllä mutta 215 mm levyllä
mk2 pikkutolppa (mk2 1,1, 1,3, 1,6-kent) :
kääntövarsi kiinteävaluinen, raidepää isolla kartiolla, 244 mm levy (osa 1,1 -malleista rummuilla)
mk1/mk2 isotolppa:
kääntövarsi kiinni pulteilla (isompi kuin pikkutolpassa), raidepää pikkukartiolla (myös mk2), 244 mm levyllä
Kuvassa näyttäisi olevan ns. isotolppa. Mallia Capri iskaritolpan upotussyvyydestä päätellen
(Auto lienee mk1 Capri päätellen Capri/Cortina -tyypin käsijarruvivustosta)
Etutolpat erottaa seuraavasti
mk1 pikkutolppa rummuilla (mk1 1,1-1,3) :
kääntövarsi kiinni pulteilla, raidepää pikkukartiolla, rumpujarru
mk1 pikkutolppa pienellä levyllä (mk1 Sport ja GT) :
kuten yllä mutta 215 mm levyllä
mk2 pikkutolppa (mk2 1,1, 1,3, 1,6-kent) :
kääntövarsi kiinteävaluinen, raidepää isolla kartiolla, 244 mm levy (osa 1,1 -malleista rummuilla)
mk1/mk2 isotolppa:
kääntövarsi kiinni pulteilla (isompi kuin pikkutolpassa), raidepää pikkukartiolla (myös mk2), 244 mm levyllä
Kuvassa näyttäisi olevan ns. isotolppa. Mallia Capri iskaritolpan upotussyvyydestä päätellen
Viimeksi muokattu: