Päättivät ilmeisesti olla puhumatta ollenkaan.eiköhän ne pyydä eki kertomaan tarinoita mutta luultavasti ne loppuu jo 20min jälkeen. Sti todetaan et odotellaan hiljaa ettei ekin ja muiden herkät äänet rasitu suotta pitäähän niiden olla sunnuntain kisas täydessä iskussa
Et vissiin katsonu FP3:sta?---tanan nössöt. Kyllä siellä voisi ajaa, hitaammin vaan. Tätä samaa nössöilyä on valitettavasti nähty ennenkin. Ei tässä mikään Sepangin monsuunisade kuitenkaan ole kysessä.
Niin voisi ajaa mutta se on päättävistä näköjään kiini enemmän kuin kuskeista, mainitsematon kuski aikoinaan sanoi että kerta kuskeille maksetaan huimia palkkoja niin niiden pitää antaa ajaa myös kelillä kun kelillä ja itse olen samaa mieltä vaikka riskin vaarat ovatkin suuret.---tanan nössöt. Kyllä siellä voisi ajaa, hitaammin vaan. Tätä samaa nössöilyä on valitettavasti nähty ennenkin. Ei tässä mikään Sepangin monsuunisade kuitenkaan ole kysessä.
Samaa mieltä,että noilla palkoilla pitäisi ajaa säässä kuin säässä,mutta FIA on täynnä paskahousuja,niin minkäs teet.Niin voisi ajaa mutta se on päättävistä näköjään kiini enemmän kuin kuskeista, mainitsematon kuski aikoinaan sanoi että kerta kuskeille maksetaan huimia palkkoja niin niiden pitää antaa ajaa myös kelillä kun kelillä ja itse olen samaa mieltä vaikka riskin vaarat ovatkin suuret.
30
Taattua maikkarilaatua, eivät edes jaksaneet jauhaa mitään vaan suoraan selostus poikki :ahem:
Päättivät ilmeisesti olla puhumatta ollenkaan.
No höps, en mä tajua mitä maikkarin äijät edes olis voineet selostaa, sitä että edelleenkin sataa vaiko uusimpia käänteitä varikon portin valoista. Edelleenkin punaiset. Huikee jännitysnäytelmä.Lähtivät varmaan lounaalle tai kahville...
:thumbup:
Esim tiukasta MM taistelusta riittäisi varmaan juttua.Jengi kumminkin maksaa tästä,niin toivoisi jotain sisältöä.No höps, en mä tajua mitä maikkarin äijät edes olis voineet selostaa, sitä että edelleenkin sataa vaiko uusimpia käänteitä varikon portin valoista. Edelleenkin punaiset. Huikee jännitysnäytelmä.
Nelkyt minuuttia tosta asiasta?Esim tiukasta MM taistelusta riittäisi varmaan juttua.Jengi kumminkin maksaa tästä,niin toivoisi jotain sisältöä.
Joo ja äärimmäiset riskit ovat tavallaan jopa pienemmät kun vauhdit ovat alhaisempia, ei ainakaan ulosajot ole niin rajuja. Tietenkin autot herkemmin osuvat toisiinsa märällä. Ymmärrän toki turvallisuusajatteluakin, tahallani tuossa kärjistin.Niin voisi ajaa mutta se on päättävistä näköjään kiini enemmän kuin kuskeista, mainitsematon kuski aikoinaan sanoi että kerta kuskeille maksetaan huimia palkkoja niin niiden pitää antaa ajaa myös kelillä kun kelillä ja itse olen samaa mieltä vaikka riskin vaarat ovatkin suuret.