Formula 1 - 2010 - Suzuka: Aika-ajot & 130°C välilöylyt

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Noblen twitteristä: My understanding from the FIA, teams and drivers is that qualifying will not go ahead today unless conditions improve. Story soon.

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Ja BBC:ltä: It looks as if we could be in for a long morning people. It seems that if the conditions are still poor when qualifying is scheduled to begin at 0600 BST, then it will keep being delayed until the cut off point of 0800 BST.

Brasilia all over again :doubtful:

Saas nähdä miten kauan maikkarin ukoilla riittää juttua.

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
eiköhän ne pyydä eki kertomaan tarinoita mutta luultavasti ne loppuu jo 20min jälkeen. Sti todetaan et odotellaan hiljaa ettei ekin ja muiden herkät äänet rasitu suotta ;) pitäähän niiden olla sunnuntain kisas täydessä iskussa :)

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
30 ;)

Taattua maikkarilaatua, eivät edes jaksaneet jauhaa mitään vaan suoraan selostus poikki :ahem:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
eiköhän ne pyydä eki kertomaan tarinoita mutta luultavasti ne loppuu jo 20min jälkeen. Sti todetaan et odotellaan hiljaa ettei ekin ja muiden herkät äänet rasitu suotta ;) pitäähän niiden olla sunnuntain kisas täydessä iskussa :)
Päättivät ilmeisesti olla puhumatta ollenkaan.:D

Lugera

Well-known member
Lähtivät varmaan lounaalle tai kahville...

:thumbup:

Calvin

Well-known member
---tanan nössöt. Kyllä siellä voisi ajaa, hitaammin vaan. Tätä samaa nössöilyä on valitettavasti nähty ennenkin. Ei tässä mikään Sepangin monsuunisade kuitenkaan ole kysessä.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
---tanan nössöt. Kyllä siellä voisi ajaa, hitaammin vaan. Tätä samaa nössöilyä on valitettavasti nähty ennenkin. Ei tässä mikään Sepangin monsuunisade kuitenkaan ole kysessä.
Niin voisi ajaa mutta se on päättävistä näköjään kiini enemmän kuin kuskeista, mainitsematon kuski aikoinaan sanoi että kerta kuskeille maksetaan huimia palkkoja niin niiden pitää antaa ajaa myös kelillä kun kelillä ja itse olen samaa mieltä vaikka riskin vaarat ovatkin suuret.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Niin voisi ajaa mutta se on päättävistä näköjään kiini enemmän kuin kuskeista, mainitsematon kuski aikoinaan sanoi että kerta kuskeille maksetaan huimia palkkoja niin niiden pitää antaa ajaa myös kelillä kun kelillä ja itse olen samaa mieltä vaikka riskin vaarat ovatkin suuret.
Samaa mieltä,että noilla palkoilla pitäisi ajaa säässä kuin säässä,mutta FIA on täynnä paskahousuja,niin minkäs teet.

burb

.
30 ;)

Taattua maikkarilaatua, eivät edes jaksaneet jauhaa mitään vaan suoraan selostus poikki :ahem:
Päättivät ilmeisesti olla puhumatta ollenkaan.:D
Lähtivät varmaan lounaalle tai kahville...

:thumbup:
No höps, en mä tajua mitä maikkarin äijät edes olis voineet selostaa, sitä että edelleenkin sataa vaiko uusimpia käänteitä varikon portin valoista. Edelleenkin punaiset. Huikee jännitysnäytelmä.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
No höps, en mä tajua mitä maikkarin äijät edes olis voineet selostaa, sitä että edelleenkin sataa vaiko uusimpia käänteitä varikon portin valoista. Edelleenkin punaiset. Huikee jännitysnäytelmä.
Esim tiukasta MM taistelusta riittäisi varmaan juttua.Jengi kumminkin maksaa tästä,niin toivoisi jotain sisältöä.

Automenu

Well-known member
Sisäinen kello selvästi aavisti tämän, kun antoi hieman torkkuakin. :alppu: SC jäi punaisiin valoihin kiinni?

Edit. Nyt lähti liikkeelle, aika helvetillisiä lampia radalla.

burb

.
Esim tiukasta MM taistelusta riittäisi varmaan juttua.Jengi kumminkin maksaa tästä,niin toivoisi jotain sisältöä.
Nelkyt minuuttia tosta asiasta? :eek:
Tuonhan kerkiää suoltaa sitten aika-ajojen aikaan välihehkutuksina, ei siihen monia lauseita tarvita.

Älkää ymmärtäkö väärin, mä en ole mikään maikkarifani, mutta ei tossa nyt ole mitään selostettavaa. Joku vois repiä kuskeilta kommentteja mutta mitä niillä olis sanottavaa muuta kuin että joo vettä sataa ja toivotaan hyvää viikonloppua ja tiimi on tehnyt kovasti töitä.

Calvin

Well-known member
Joo ja äärimmäiset riskit ovat tavallaan jopa pienemmät kun vauhdit ovat alhaisempia, ei ainakaan ulosajot ole niin rajuja. Tietenkin autot herkemmin osuvat toisiinsa märällä. Ymmärrän toki turvallisuusajatteluakin, tahallani tuossa kärjistin.

No mutta, safety car pysyy radalla, kyllä siellä ajaa voi.

Lugera

Well-known member
Kiva katella kun Charlie ajelee omaa aika-ajoa.

Tosiaan, todella paljon seisovaa vettä ja lammikoita... Saas nähdä..

CARTer

Well-known member
Drip, drop, drip, drop....

Mitäs se Kravitz eilen sanoikaan BBC:n vapaaharjoitus-lähetyksessä? "Aika-ajot varmasti ajetaan huomenna, joten herätkää kaikki katsomaan ne"? Perusvarmaa F1-ylimielisyyttä, mutta onneksi karma rankaisee jälleen. :D