Calvin
Well-known member
Hyvin sanottu. Toistaiseksi Vettel on tosiaan onnistunut olemaan melko "puhtoinen", eli välttänyt sikailut radalla, ylimieliset kommentit, kytkökset epäreiluun/laittomaan toimintaan yleisemminkin, toisin kuin Schumi, Alo, Hämi. Se on kyllä sanottava, että vuosi sitten Turkissa Vettel olisi kyllä voinut käyttäytyä hieman herrasmiesmäisemminkin kolarin jälkeen ja jotain tuollaisia ihan pieniä ärsyttävyyksiä on joskus esiintynyt, mutta niitä nyt on ihan kaikilla, Kimilläkin oli. On se silti vaan hienoa että kun on osannut valita suosikkinsa oikein (Häkä, Kimi, Seb), ei ole tarvinnut hävetä heidän tekojaan ja sanomisiaan. Eipä silti, olen muissa urheilulajeissa kyllä haksahtanut, mutta jos suosikkini on sittemmin sikaillut (esim. käyttänyt dopingia) niin olen kyllä ollut armoton kommenteissani, enkä ymmärrä Ykkösissäkään niitä jotka jaksavat kannattaa sellaisia kuskeja tai talleja (itsekin OLIN McLaren-fani vielä ennen 2007:ää) joiden kohdalla on erilaisia epämääräisyyksiä havaittu. Itse en moiseen pystyisi.No forumin polleista ei kannata vetää turhan suuria päätelmiä. Itse en edes tiennyt kyseisestä pollista Mutta kyllä pitää sanoa että esim. Schumi, Alonso ja Hamilton ovat kyllä ainakin minun mielestäni aiheuttaneet ärsyttävyyden omalla toiminnallaan, eikä suoraan sillä että olisi ollut pieksemässä suomalaista. Ainakin minä muistan aikoja jolloin Schumissa, Alonsossa ja Hamiltonissa ei ollut mitään vikaa, mutta sitten tuli niitä tekoja radalla, lausuntoja ja muuta polemiikkia. Vielä ei Vetteliltä ole tullut jumala/senna-kommentteja, tahallisia kolareita, vakoiluskandaaleja, ilmiantoja, järjestettyjä voittoja, tallimääräyksiä jne. Ties vaikka niitä tulee, mutta onhan se selvä ettei monella ihmisillä ole mitään mielipidettä kuskista ennen kuin hänestä tulee mestari tai menestyy muuten.
Sinänsä hauska tilasto että viimeisen 12 vuoden mestareista ainoastaan Kimi Räikkönen ja Mika Häkkinen eivät aja enää formuloissa