Aivan loistava veto.
Aivan loistava veto.
Periaatteessa tuo on mahdollista. Ohut ilma on kevyttä ja sitä kautta jäähdyttävää "massaa" on vähemmän.Onko noi jarrujen kuumemiset syynä ohuesta ilmasta?
Enempi taitaa johtua suunnitteluvirheestä.Periaatteessa tuo on mahdollista. Ohut ilma on kevyttä ja sitä kautta jäähdyttävää "massaa" on vähemmän.
Ei ole onneksi joka paikassa näitä asfaltoituja turva-alueita.No niin Max poika seinässä.
Formula1.comin ensimmäisten harjoitusten liveseurannan mukaan McLarenin edustaja oli sanonut, että Alonson kuivan kelin rengassetissä oli viilto jossain renkaassa, eikä sitä voitu käyttää. Eikä haluttu ilmeisesti tuhlata vielä muita kuivan kelin settejä, joten ajettiin sitten välikelin renkailla.Ens alkuun vaikutti että tuon Alonson välikelin renkaiden ajelu oli aika kaukaa haettua ...
Mutta kun radalla oli noin liukasta niin oikeastaan joka kuski olis voinut vetää yhden setin välikelin rengasta tuohon rataan jotta siihen oltais saatu kumia ja pitoa. Nyt siihen tuli jo jonkunnäköinen pito mutta vain tosi kapealle alueella. Harmi vaan että tuolla kapealla pitoalueella on todella hankalaa ohitella. Vaikka rata periaatteessa siihen antaisikin mahdollisuuden.
Pirellin rengas valinnatkin saattaa olla hieman kovat mutta katsotaan kun pito paranee ja koitetaan vetoja pehmeämmällä.
Ens kaudella sitte kyykyttää ja pyyhkii lattiaa sata - nolla!Kimi jää tallikaverinsa jalkoihin.