Mistähän kisasta tämä tapahtuma?Bottas sai lopussa yrittää Vettelin ohitusta, mutta ahneudessaan osui Sebiin ja etusiipi hajalle.
Tarkoitin, että Bottas haastoi Vetteliä.Mistähän kisasta tämä tapahtuma?
Minä mieluummin seuraisin mielenkiintoista mestaruustaitoa Abu Dhabiin saakka kuin sitä, että suomalaiset saa yhden voiton. Sitä paitsi se voi tulla muutenkin.Sinänsä toivoisi että jompi kumpi varmistaisi mestaruuden nopeaan jolloin suomalaisetkin saisivat taas ajaa ilman tallimääräyksiä.
Kuinka vaan. Mulle ihan sama kumpi noista voittaa.Minä mieluummin seuraisin mielenkiintoista mestaruustaitoa Abu Dhabiin saakka kuin sitä, että suomalaiset saa yhden voiton. Sitä paitsi se voi tulla muutenkin.
Ihan hippasen toivoisin Hamiltonille mestaruutta. Olisihan se hienoa Kimin olevan edelleen Ferrarin viimeisin maailmanmestari.Kuinka vaan. Mulle ihan sama kumpi noista voittaa.
Epätodennäköistä, mutta mahdollista: Vettel jatkaa virheilyä ja Ferrarin tehoista hyötyy aina varmasti suorittava Räikkönen menestysradastaan Spasta alkaen hiipien loppumetreillä mestaruuteen. Olisi tallin johdolle myös hieman noloa kun väärä kuski voittaisi. Pidetään tämäkin mahdollisuus vielä avoimena.Ihan hippasen toivoisin Hamiltonille mestaruutta. Olisihan se hienoa Kimin olevan edelleen Ferrarin viimeisin maailmanmestari.
Like father like son - Robin Räikkönen sprays water on the podium
Montako kertaa talli on tällä kaudella seisonut Bottaksen voiton tiellä?Vahvasti vaikuttaa taas Hamiltonin mestatuuruudelta koska Bottas on allennettu siipimieheksi, voittaa et voi muuta kuin Hamiltonin keskeytyksien kautta.
Aika paljon pistemenetyksiä tullut taktiikkamokien vuoksi. Unkari, Silverstone ja Saksan tallimääräys näin aluksi. Samoin huomasin Unkarin 2. aika-ajosessiossa, että Hamilton laitettiin ennen Bottasta radalle, koska ensimmäinen hyötyi enemmän. Muissa sessiossa ajoi Bottas edellä. Mersu vuorottelee minusta ykköskuskia aika-ajossa kisoittain, ei sessioittain.Montako kertaa talli on tällä kaudella seisonut Bottaksen voiton tiellä?
Vois Vettel ja Ferrari nyt länkyttää, kuinka tuo oli selkeästi tahallinen torpedointi-yritys :tongue:Miehekäs teko kuitenkin ajaa päin kun ei mitään muuta enää voi.
Kimi on huvittavasti yrittänyt kouluttaa nyt vähän isommin radiossa, että haluaa kyllä/ei vastauksia, muttei mene nähtävästi perille millään :yuck:Mitenkä Kimi voi pärjätä tallissa, jos kisainsinööri ei osaa kertoa edes sitä, että autossa ei ole juomapulloa.