Formula 1 - 2019 - 21 - Arabiemiirikuntien GP

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mistä moinen tieto? Tuomariston raportti ei puhu muutakuin väärin ilmoitetusta määrästä.
FIAlta.

Kansainvälinen autoliitto FIA huomasi ennen sunnuntain kisaa, että Leclercin auton polttoaineen määrä poikkeaa merkittävästi Ferrarin ilmoittamasta.

Kuskeilla saa olla kisaa kohti käytössään korkeintaan 110 kiloa polttoainetta, ja FIA:n mukaan tämä määrä ylittyi Ferrarin kohdalla peräti 4,88 kilolla.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Aika julma litsari poskelle Ferrarille. Hamilton ajaa kuluneilla kovilla kisan nopeimman kierroksen ja Bottas nousee viimeiseltä sijalta ohi Vettelin ilman turva-autoa tai muuta keijoilua.

Siinä voi Binotto kelailla talven pitkinä päivinä mitä teki väärin. Ja onko taitava insinööri hyvä ihmisjohtaja. Näytöt puhuvat sitä vastaan.
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2207
Teoriassa siellä olisi voinut olla 114,88kg tai vaikka 300kg, kun 110kg rajoitus on vain vihreistä valoista ruutulippuun. Helposti Ferrarin Webasto vie 3kg lähtöruudukossa näin talviaikaan. Myös siinä gridissä kaikkien laitteiden sähkö tuotetaan kilpurin moottorilla. :rolleyes:

Tuskin yhdelläkään tallilla on edes yli 110kg vetävää tankkia.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Aika julma litsari poskelle Ferrarille. Hamilton ajaa kuluneilla kovilla kisan nopeimman kierroksen ja Bottas nousee viimeiseltä sijalta ohi Vettelin ilman turva-autoa tai muuta keijoilua.

Siinä voi Binotto kelailla talven pitkinä päivinä mitä teki väärin. Ja onko taitava insinööri hyvä ihmisjohtaja. Näytöt puhuvat sitä vastaan.
Samoin ei päässyt Bottaksesta ohi edes uusilla kovilla kun Valtterilla oli vielä kuluneet Mediumit. Itse asiassa Bottas ajoi kuluneilla mediumeilla vielä karkuun.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Voi pientä Mussua. Tuo sitaattihan oli Maikkarilta eikä FIA:lta. Yritäs nyt skarpata.
Siinähän kysyttiin, mistä tieto on peräisin. Ei kai maikkari mittaile bensamääriä? Tiedon alkuperäinen lähde oli siis oikeassa. Koetas nyt oppia journalismin perussäännöt, jossa lähde on ilmoitettava. Itseä ei Mosse enää ärsytä kun suhtautuu asioihin oikealla lailla. Ei niitä vuosien takaisia kinoja jaksa vuosia jauhaa.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Siinähän kysyttiin, mistä tieto on peräisin. Ei kai maikkari mittaile bensamääriä? Tiedon alkuperäinen lähde oli siis oikeassa. Koetas nyt oppia journalismin perussäännöt, jossa lähde on ilmoitettava.
Koitas nyt oppia lukemaan, mussukka. FIA on sanonut ainoastaan, että Ferrarin tankista mitattiin n. 5 kg enemmän bensaa kuin talli oli FIA:eek:le ilmoittanut. Missään ei ole kerrottu 1) paljonko sitä yhteensä oli 2) kuinka paljon talli oli väittänyt sitä olevan.

Sinä ja Mussu vain kuvittelette lukevanne jotain, mitä ei missään ole kerrottu.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Koitas nyt oppia lukemaan, mussukka. FIA on sanonut ainoastaan, että Ferrarin tankista mitattiin n. 5 kg enemmän bensaa kuin talli oli FIA:eek:le ilmoittanut. Missään ei ole kerrottu 1) paljonko sitä yhteensä oli 2) kuinka paljon talli oli väittänyt sitä olevan.

Sinä ja Mussu vain kuvittelette lukevanne jotain, mitä ei missään ole kerrottu.
Mikä ihmeen tarve sinulla on nimitellä toisia? Tosi säälittävää alkaa nimittelemään, varsinkin kun oletan sinunkin olevan aikuinen. Toisaalta, mistä minä tiedän. Luin asian hiukan huolimattomasti ja itsekin totesin alussa olevan niin, että ero on 4,88 ilmoitettun nähden. En ottanut kokonaismäärään kantaa. Myönnän siis virheeni tuossa kommentissa enkä jätä vain kommentoimatta ;)
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Siinähän kysyttiin, mistä tieto on peräisin. Ei kai maikkari mittaile bensamääriä? Tiedon alkuperäinen lähde oli siis oikeassa. Koetas nyt oppia journalismin perussäännöt, jossa lähde on ilmoitettava. Itseä ei Mosse enää ärsytä kun suhtautuu asioihin oikealla lailla. Ei niitä vuosien takaisia kinoja jaksa vuosia jauhaa.
Kiitos, arvostan kantaasi. Rivijäsenenä tämä on varsin mukavaa hommaa.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Mikä ihmeen tarve sinulla on nimitellä toisia? Tosi säälittävää alkaa nimittelemään, varsinkin kun oletan sinunkin olevan aikuinen. Toisaalta, mistä minä tiedän. Luin asian hiukan huolimattomasti ja itsekin totesin alussa olevan niin, että ero on 4,88 ilmoitettun nähden. En ottanut kokonaismäärään kantaa. Myönnän siis virheeni tuossa kommentissa enkä jätä vain kommentoimatta ;)
Ihan samaan sävyyn minä sinulle vastasin kuin sinä minulle. Mussukka, tosin, ei ole mikään yleisesti loukkauksena pidetty nimitys, en tiedä mistä puhut. Joskus on vaan helppoa olla vähän ylimielinen, kun vastapuoli ei ymmärrä yhtään, mistä yrittää puhua. Eikä välttämättä kannata sotkeutua juttuun silloin kun minä ja pikku höpömussu käymme keskustelua muista asioista.

:alppu:
 
Viimeksi muokattu:

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Mitäs mitäs, kysyin vain tarkennuksia ja härdelli päällä :D Ei siis itse papereissa ole bensamäärän ylityksestä mainintaa, siksi kysyin:
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Ihan samaan sävyyn minä sinulle vastasin kuin sinä minulle. Mussukka, tosin, ei ole mikään yleisesti loukkauksena pidetty nimitys, en tiedä mistä puhut. Joskus on vaan helppoa olla vähän ylimielinen, kun vastapuoli ei ymmärrä yhtään, mistä yrittää puhua. Eikä välttämättä kannata sotkeutua juttuun silloin kun minä ja pikku höpömussu käymme keskustelua muista asioista.

:alppu:
Olen kyllä huomannut, että sinä et ikinä sorru virheisiin. Jos sorrutkin, et huomaa. Kuten monesti oletkin todennut, sanomasi (mielipiteesi) on faktaa.
 
Ylös