MItä te nyt horisette? Nuo kaiteethan on tehty sitä varten, ett ne joustaa ja pelastaa hengen eikä niinku ennen että tehtiin betonista.Kyllä, tappava kaide.
Ei sen ole tarkoitus "joustaa" sillä tavalla, että puolet autosta jää metallipalkkien väliin kuljettajan kanssa puristuksiin samalla kun sata kiloa bensaa palaa ympärillä.MItä te nyt horisette? Nuo kaiteethan on tehty sitä varten, ett ne joustaa ja pelastaa hengen eikä niinku ennen että tehtiin betonista.
Ilman Haloa olisi pää irronnut ja nytkin oli lähellä ettei kaide estänyt ulospääsyä. Aivan tuurista kiinni.MItä te nyt horisette? Nuo kaiteethan on tehty sitä varten, ett ne joustaa ja pelastaa hengen eikä niinku ennen että tehtiin betonista.
Noh millä tavalla sen pitäs sun mielestä joustaa? Toihan on kiinteitä palkkeja vierekkäin? Ja jossain vaiheessa tulee fysiikanlait vastaan ja menee tuohon kuntoon kun on voimaa tarpeeksi.Ei sen ole tarkoitus "joustaa" sillä tavalla, että puolet autosta jää metallipalkkien väliin kuljettajan kanssa puristuksiin samalla kun sata kiloa bensaa palaa ympärillä.
Näyttää täysin Grossun omalta mokalta. Ajoi Alphan päälle ja siitä suurempi voima vei suoraan kaiteeseen.Bottas on vissiin luovuttanut kokonaan kun nyt ei ollut yhtään yritystä edes puolustaa ykkösmutkassa. Grosjeanilla taas menee aika paljon omaan piikkiin kun seilaa sivusuunnassa keskellä suoraa.
Nyt en muista, kuinka monta kertaa monokokin lujuusvaatimuksia on koroteltu, mutta kun katsoo tuossa viestisi yläpuolella olevaa kuvaa, niin rungossahan on kuljettajan alaruumiin kohdalla suuri murtuma. Vuoden 2004 auto olisi luultavasti revennyt vielä ns. survival cellin kohdaltakin useampaan palaan.Jos tää olisi tapahtunut esim 2004 niin olisi kuollut välittömästi.
Jos olisi tapahtunut 2017 olisi kuollut välittömästi.Jos tää olisi tapahtunut esim 2004 niin olisi kuollut välittömästi.