Miten jaksat tuota samaa agendaa vetää viikonlopusta toiseen. Ei tämä mestaruustaisto noi ihon alle luulisi menevän?Kai väpättävästä takasiivestä saataisiin totaalinen hylky aikaiseksi? Jotain oikeutta tähän maailmaan edes. Veikkaan että Parc Fermen alla RB saa vaihtaa koko takasiiven, ilman mitään rangaistusta.
Mitä sä höpötät?Kai väpättävästä takasiivestä saataisiin totaalinen hylky aikaiseksi? Jotain oikeutta tähän maailmaan edes. Veikkaan että Parc Fermen alla RB saa vaihtaa koko takasiiven, ilman mitään rangaistusta.
Tuolla horner kyllä sanoo, että he ovat vaihtaneet osia niiden rikkoutumisen takia ennen kisaa. Mersun auto ei pääässyt läpi testistä.Toton mukaanhan Red Bulliin on vaihdeltu siipeä kolmeen kertaan parc fermellä, eli aika-ajon ja kisan välissä. Mikä nyt kyllä kieltämättä suhteessa Hamiltonin viime kisan aika-ajohylkäykseen kuulostaa taas aikamoiselta.
https://www.planetf1.com/news/toto-wolff-fumes-red-bull-wing-changes/
Viime kisassa vaihtoivat osia aika-ajojen jälkeen. Siitä Toto hieman kyseliMitä sä höpötät?
Siipiähän saa vaihtaa ennen aika-ajoa ihan vapaasti miten haluaa mun käsityksen mukaan. Aika-ajojen jälkeen ei saa vaihtaa ilman penalttia(?)
Miksi red bull vaihtaisi vasta aika-ajojen jälkeen siiven kun se on rikki nyt?
Itse mestaruustaisto ei, mutta tuomaristo ja tuo Jossin ylimielinen nulikka ovat pahasti ihon allaMiten jaksat tuota samaa agendaa vetää viikonlopusta toiseen. Ei tämä mestaruustaisto noi ihon alle luulisi menevän?
Niin rikkinäisten osien tilalle saa vaihtaa vastaavat uudet käsittääkseni ilman rankkua. Pois lukien moottorit, vaihdelaatikot jne..Viime kisassa vaihtoivat osia aika-ajojen jälkeen. Siitä Toto hieman kyseli
Nonih rauhoitutaanpas.Itse mestaruustaisto ei, mutta tuomaristo ja tuo Jossin ylimielinen nulikka ovat pahasti ihon alla
Nii en tiiä oisko mersu saanu rankkua jos ois pystytty osoittamaan, että vika johtu viallisista ruuveista silloin lauantaina. Nyt tuo asia selvisi ilmeisesti vasta myöhemmässä tutkimisessa.Eikös mersun testien läpäisemättömyyskin johtunut jostain ruuvien löystymisestä tms, joka noin maallikon silmin nyt ei kauheasti rikkoutumisesta eroa. Mutta en sen tarkemmin sääntöjä tiedä, enkä jaksa alkaa selvittämään, niin ei nyt ehkä siitä sen enempää. Kaipa nuo oikein on loppupeleissä tulkittu kuitenkin.
FIA kuitenkin totesi lauantaina ettei kyse ollut vilpistä. Eikä tuosta ollut hyötyä. Eli oli tavallaan tiedossa että joku teki virheen tai osa mennyt rikki tai mennyt löysäksi. Auto oli kuitenkin läpässyt testit ennen kuin lähetettiin radalle.Nii en tiiä oisko mersu saanu rankkua jos ois pystytty osoittamaan, että vika johtu viallisista ruuveista silloin lauantaina. Nyt tuo asia selvisi ilmeisesti vasta myöhemmässä tutkimisessa.
Tai sit se raja on vaan niin tarkka, että ei väliä onko rikki vai ei ni hylky tulee. Red Bullillahan siipi ei ole kertaakaan ole ollut laiton vaan nimenomaan pelkästään viallinen ja sen takia lupa saatu vaihtaa.
Ilmeisesti ne upper flapper ja mikä toinen flapper olikaan takasiivessä eivät ilmeisesti edes olleet kunnolla rikki. Olisi mielenkiintoista tietää myös että ajettiinko RB:n siiville testit läpi kun olivat viallisia.Niin rikkinäisten osien tilalle saa vaihtaa vastaavat uudet käsittääkseni ilman rankkua. Pois lukien moottorit, vaihdelaatikot jne..
Näistä kyllä paistaa hyvin se, että mitään kunnioitusta tuomaristoa kohtaan ei ole. Ja koskee varmasti siis toki muitakin kuin Maxia. Eikä toki ihme, kyllähän kuskitkin sen tietää että tuomiot arvotaan jotakuinkin noppaa heittämällä. Jotain tarvitsi ehkäpä asialle tehdä.."tell them I said hi"
Ja sakosta kommentti oli jotain että vie heidät syömään ja otetaan hyvää viiniä ymsNäistä kyllä paistaa hyvin se, että mitään kunnioitusta tuomaristoa kohtaan ei ole. Ja koskee varmasti siis toki muitakin kuin Maxia. Eikä toki ihme, kyllähän kuskitkin sen tietää että tuomiot arvotaan jotakuinkin noppaa heittämällä. Jotain tarvitsi ehkäpä asialle tehdä..
Ollaan nyt ihan tyytyväisiä, että mestaruus tosiaan ratkotaan ajamalla. Viimeksi mestaruudesta on ajettu vuonna 2016.Mestaruus saisi ratketa ajamalla
Niin kun ei ole ajanut kierrostakaan. Mick onkin sitten pyörinyt senkin edestä.Mazespinnilla pari harkkaa ilman ajovirhettä.
Oikarinen on nyt narissut kanttareista ja niiden mahdollisimman aiheuttamista vaurioista auton lattiaan noin 107 kertaa.