Kuulostaa vähän siltä, ettet tiedä kaasupolkimen olevan tätä nykyä elektronisen järjestelmän varassa. Joskus 20 vuotta sitten kaasupoljin oli oikeasti kytköksissä moottoriin vaijerin kautta, mutta hybriditeknologian takia se on elektroninen / digitaalinen laite. Kaasupoljin ei ole siis suorassa fyysisessä yhteydessä voimanlähteeseen, vaan se on kytketty sähköjohdolla ja tietokone päättää, että mitä tapahtuu kuljettajan painaessa kaasua. Kaasupolkimen toiminta ei siiis ole millään muotoa "idioottivarmaa" eikä yksinkertaista.
Mutta lopettakaa nyt oikeasti jo tämä hevonpaska. Ajatus siitä, että Ranskassa Leclerc keskeytti kaasun hirttämiseen kiinni on älyvapaata hevonpaskaa. Kukaan ei ole koskaan väittänyt näin, paitsi satunnaiset forkalle kirjoittavat idiootit.