onko Zak Brown yksi näistä foliopäistä?Taasko? Johan tässä monet fooliopäät on laskenut jo viime kaudesta alkaen.
Tämä kyllä. Olisi tullut todella kova veto.Olis ollu hienoa nähdä vielä tää Leclercin kierros. Olis tullu joko aivan huikea aika tai seinään uima-altaalla.
Tuossa nyt mitään foliohattua tarvita. Ihan satavarmasti näillä esityksillä McLarenilla kerrataan niitä sopimuksen pikkupränttejä ja mietitään vaihtoehtoja ensi kaudeksi. Oli ihan pihalla viime kauden, autot meni kokonaan uusiksi välissä ja tukkaan tulee tallikaverilta ihan yhtä pahasti.Taasko? Johan tässä monet fooliopäät on laskenut jo viime kaudesta alkaen.
Oliko keltaiset liput edes voimassa kun teki ratkaisut tuohon mutkaan? Ainakin itse olin katsovinani, ettei keltaisia lippuja heiluttettu siinä vaiheessa kun ajoi päälle.Toivottavasti Sainzille tulee rangaistus. Tuo keltaisten lippujen huomioimatta jättäminen on normi. Siitä pitäisi alkaa rangaista.
Tämä ja miehelle maksetaan mestaritason palkkaa käsittääkseni.Tuossa nyt mitään foliohattua tarvita. Ihan satavarmasti näillä esityksillä McLarenilla kerrataan niitä sopimuksen pikkupränttejä ja mietitään vaihtoehtoja ensi kaudeksi. Oli ihan pihalla viime kauden, autot meni kokonaan uusiksi välissä ja tukkaan tulee tallikaverilta ihan yhtä pahasti.
Oli tv-grafiikoiden mukaan.Oliko keltaiset liput edes voimassa kun teki ratkaisut tuohon mutkaan? Ainakin itse olin katsovinani, ettei keltaisia lippuja heiluttettu siinä vaiheessa kun ajoi päälle.
En tiedä oliko liput jo esillä ratissa tai radan varrella. Eiköhän tilanne tutkita, ja rangaistus tulee jos aihetta on.Oliko keltaiset liput edes voimassa kun teki ratkaisut tuohon mutkaan? Ainakin itse olin katsovinani, ettei keltaisia lippuja heiluttettu siinä vaiheessa kun ajoi päälle.
Kyllä. Mutta toisaalta Ricciardo on myös voittanut GP:n McLarenilla, mutta Norris ei.Ricciardo jatkaa surkeita otteita.
Onko luvattu sadetta? Sateella kyllä tukee yllätyksiä. Myös kuivalla Bottas voi saavuttaa hyvin pisteitä.Harmi Bottaksen kannalta, että Monacossa ei voi ohittaa. Yleensä Alfa on nopeampi kisassa kuin aika-ajoissa vrt. muu keskikasti.
Toki. Mutta kesken kauden ei lähde.Tuossa nyt mitään foliohattua tarvita. Ihan satavarmasti näillä esityksillä McLarenilla kerrataan niitä sopimuksen pikkupränttejä ja mietitään vaihtoehtoja ensi kaudeksi. Oli ihan pihalla viime kauden, autot meni kokonaan uusiksi välissä ja tukkaan tulee tallikaverilta ihan yhtä pahasti.
Voitti myös Monzan 1997.Kyllä. Mutta toisaalta Ricciardo on myös voittanut GP:n McLarenilla, mutta Norris ei.
Itselleni tulee tästä mieleen Mika Häkkinen ja David Coulthard. Häkkinen oli näistä kahdesta parempi, mutta silti Coulthard voitti ennen Mikaa kilpailun McLarenilla (Melbournessa 1997). No myöhemmin Häkkinen voitti kaksi maailmanmestaruutta, ja yhtälailla itse kyllä pidän Norrisia potentiaalisena tulevaisuuden maailmanmestarina. Ricciardoa en enää niinkään.
Totta on tuo Ricciardon voitto, mutta kokonaisuutena se ei paljon pelasta, kun 90 prossaa kisoista ottaa pataan reilusti.Voitti myös Monzan 1997.