BJohnson
Ukrainan aseistaja 🇺🇦
No ainakin Sainz tippuu sijalle 7.Melkein, katsotaan vielä mitä tuomaristo löytää siitä startti hässsäkästä
No ainakin Sainz tippuu sijalle 7.Melkein, katsotaan vielä mitä tuomaristo löytää siitä startti hässsäkästä
Oconikin on tosi kiva kuski historiallisesti ollut tallikavereilleen. Ei ihme että Alonsolla palaa käpy.Ocon ja Alokin kutsuttiin tuomariston eteen
En ollut tietoinen rankustaNo ainakin Sainz tippuu sijalle 7.
Force Indialla se oli melkeinpä poikkeuksetta Perez, joka ajeli kuin sekopää. Nyt kun Alonso on vähän kitissyt tällä kaudella, niin on vaihtunut narratiivi siihen että Ocon olisi tuolloinkin ajellut Perezin päälle joka kisassa.Oconikin on tosi kiva kuski historiallisesti ollut tallikavereilleen. Ei ihme että Alonsolla palaa käpy.
Nyt Alo kolautti itse Oconin takarenkaaseen ja menetti siipensä, piti vielä syyttelevän vuodatuksen siihen perään.Oconikin on tosi kiva kuski historiallisesti ollut tallikavereilleen. Ei ihme että Alonsolla palaa käpy.
Ei minun mielestä ainakaan. Ilman erikoista lähtöruudukkoa olisi ollut perinteinen jonoajelusprintti.Eiköhän voi todeta Brasilian sprintti-kisan jälkeen sprintti formaatin viimeistään onnistuneeksi.
Oli hemmetin jännittävä kisa Verstappenin,Russelin,Sainzin välillä tänään Interlagosin maineikkaassa radalla jossa ohituksia ja taisteluita riitti runsaasti.
Huomenna voi tulla kenties vuoden jännittävin osakilpailu Russelin startatessa ykköseltä kisaan Lewisin kakkospaikalta viereltä lähtöön.
En muista enää heidän välisiä vääntöjään, mutta mieleeni on tallentunut että Ocon oli kusipää.Force Indialla se oli melkeinpä poikkeuksetta Perez, joka ajeli kuin sekopää. Nyt kun Alonso on vähän kitissyt tällä kaudella, niin on vaihtunut narratiivi siihen että Ocon olisi tuolloinkin ajellut Perezin päälle joka kisassa.
Onhan se sellainen prinsessa.Nyt Alo kolautti itse Oconin takarenkaaseen ja menetti siipensä, piti vielä syyttelevän vuodatuksen siihen perään.
Mies oli kuulemma myös meinannut kuolla parissakin kisassa tänä vuonna
Noi Alonson episodit johtuvat pitkälti miehen omasta ajotavasta, mutta hauskaa kuunneltavaa radiossa riittää.
Ainakin F1 TVssä asia mainittiin noin 10 kertaa. Varmaan briteille niin kova juttu.En ollut tietoinen rankusta
En muista enää heidän välisiä vääntöjään, mutta mieleeni on tallentunut että Ocon oli kusipää.