Tilannehan lähti tuolloin liikkeelle siitä kun Berger oli menossa varikolle ja hidasti voimakkaasti, jolloin takaa tullut Patrese ei ehtinyt enää siirtyä riittävästi sivuttaissuunnassa vaan hänen Williamsinsa kimposi Bergerin takapyörästä kohti rataa ylittävää siltaa, johon se ei onneksi kuitenkaan osunut. Youtubessa onnettomuus on hyvin esillä. Muistin, että lento oli ollut korkeampikin.
Muistelisin, että onnettomuuden jälkeen Patrese olisi toimettunut turvallisuusrintamalla ja ehdottanut seuraavan kisan kuljettajakokouksessa, että varikolle kaartava kuljettaja varoittaisi takaa tulevia tästedes hyvissä ajoin käden nostolla. Näin sovittiin ja kuljettajat noudattivatkin uutta keskinäistä ohjettaan kolmea lukuunottamatta; näiden joukossa Patrese itse... :dunno:
Eurosportin kommentaattorina tuolloin toiminut John Watson totesikin tilanteesta lakonisesti, että "Some things never change in Formula 1...". :wink: