Todellakin :thumbup: Paras ja Pääsiäiseen sopivin kuva on se luudalla lentävä ratavalvoja!öö ruz sanoi:Aika helvetin hyviä ja laadukkaita valokuvia.
Todellakin :thumbup: Paras ja Pääsiäiseen sopivin kuva on se luudalla lentävä ratavalvoja!öö ruz sanoi:Aika helvetin hyviä ja laadukkaita valokuvia.
Miksi et tilaa suoraan netistä?Ripe sanoi:Onko kukaan lähössä lähiaikoina kasomaan formuloita espanjaan, turkkiin tai monacoon. Itse en paikanpäälle pääse katsomaan mutta jos joku viitsisi ostaa mulle ferrari fanitavaraa paikanpäältä niin pistää viestiä tulemaan niin sovitaan tarkemmin? maksan tietysti tuotteiden hinnan ja postikulut
Valenciaanhan sitä ollaan lähdössä... Miksi et tilaa suoraan netistä?. Samoja tuotteita kuin paikan päällä, ja hinnoissa ei juurikaan eroa. Esim.F1racing.netin merchandising shopista...Ripe sanoi:Onko kukaan lähössä lähiaikoina kasomaan formuloita espanjaan, turkkiin tai monacoon. Itse en paikanpäälle pääse katsomaan mutta jos joku viitsisi ostaa mulle ferrari fanitavaraa paikanpäältä niin pistää viestiä tulemaan niin sovitaan tarkemmin? maksan tietysti tuotteiden hinnan ja postikulut
Oli mukava katella kuvia :thumbup:Ide sanoi:Nyt on kokemusta yhdestä reissusta ja laitoin sen muillekin jakoon. Jos on suunnittelemassa Monzaan menemistä, niin tuolta voi löytää jotakin helppiä:
http://www.ilkansivu.net/Monza_2007/fi/
Minä olen kans menossa Monzaan syksyllä. Kisaliput ja lentoliput on jo ostettu. Hotellit on varattu, mutta en ole vielä maksanut niistä. Lähden ensin Roomaan ja sitten sieltä junalla Milanoon. Kisaliput on 8-katsomoonIde sanoi:Ei sitä Monzan kutsua voinut vastustella. Lennot tuli varattua Ryanairilta ja *** hotelli Milanosta 5 yöksi. Yhteensä 348€. Siihen vielä kisaliput ja sitten vaan niitä kaksoisvoittoja odottamaan.
Jos joku on lähdössä samoille suunnille ja haluaa halvalla reissata, kannattaa hotellihuone varata nyt. Halvat vaihtoehdot hupenevat kaiken aikaa.
Itse en ole vielä yhtään F1-kisaa nähnyt livenä, mutta mitä ilmeisemmin korvatulpat kannattaa varata mukaan. Ainakin näin olen kuullut.Kilpuri sanoi:Onko reissuun heittää joitain käytännön vinkkejä jostain mitä ensikertalainen ei osaa huomioida?
Hep! o/ 2005 olin todistamassa taas yhtä Räikkösen keskeytystä...Kilpuri sanoi:Onko Hockenheimin F1-kisassa käyneitä foorumilla?
Miksi Frankfurtista saakka? Itse pidin majaa Mannheimissa, josta pääsi kätevästi junalla Hockenheimiin. Rautatieasemalta on ihan inhimillinen matka radalle vaikka kävellen. Autolla en lähtisi pelipaikalle ainakaan kovin lähelle pyrkimään, vaikka jokin aika iso baana radan ohi meneekin.Kilpuri sanoi:Onko reissuun heittää joitain käytännön vinkkejä jostain mitä ensikertalainen ei osaa huomioida?
Oho, nyt jo? Minä aloin varailla silloin vasta toukokuun loppupuolella ja muistaakseni valinnan varaakin olisi ollut - ei tosin erityisen paljon. Toisaalta siihen aikaan taisi olla puhetta, että Hockenheimin suosio oli rajuhkossa laskussa, vaikka Kerpenin suuri mieskin (tosin alavireisellä Ferrarilla) oli tuolloin vielä kuvioissa mukana.Kilpuri sanoi:Oltiin sen verran myöhään liikkeellä, että Mannheimin ja muiden lähialueiden hotellit oli joko loppuunmyyty tai aivan sikahintaisia. Siksi Frankfurt.
Kävin kuolaamassa noita sun ottamia kuvia.Ide sanoi:Nyt on kokemusta yhdestä reissusta ja laitoin sen muillekin jakoon. Jos on suunnittelemassa Monzaan menemistä, niin tuolta voi löytää jotakin helppiä:
Tulpat kannattaa ottaa mukaan, eteenkin jos kärsii tinnityksestä. Muutoin korvissa on kunnon torvisoittokunta pitkän aikaa :nope: Voin kertoa että se ei ole mukavaaJeeves sanoi:Itse en ole vielä yhtään F1-kisaa nähnyt livenä, mutta mitä ilmeisemmin korvatulpat kannattaa varata mukaan. Ainakin näin olen kuullut.
Hyviä kuvia :thumbup: Toi elävästi mieleen viime syksynIde sanoi:Nyt on kokemusta yhdestä reissusta ja laitoin sen muillekin jakoon. Jos on suunnittelemassa Monzaan menemistä, niin tuolta voi löytää jotakin helppiä:
-Teme- sanoi:Tulpat kannattaa ottaa mukaan, eteenkin jos kärsii tinnityksestä. Muutoin korvissa on kunnon torvisoittokunta pitkän aikaa :nope: Voin kertoa että se ei ole mukavaa
Lisäksi suosittelen pakkaamaan radalle mukaan istuma-alustan
Hyviä kuvia :thumbup: Toi elävästi mieleen viime syksyn
Tuohan riippuu siitä millaisilla paikoilla istut, jos olet "yleislipulla" niin voit varata itsellesi kuulolaitteen. Jos istut pääsuoralla tai paikassa missä kierrokset on tapissa tarvitset tulpat, jos olet suoran päässä jarrutuksessa todennäköisesti et tarvitse. Paitsi jos istut alarivillä. Kysy vinkkejä jos olet menossa kisoihin.Jeeves sanoi:Itse en ole vielä yhtään F1-kisaa nähnyt livenä, mutta mitä ilmeisemmin korvatulpat kannattaa varata mukaan. Ainakin näin olen kuullut.
Juuri näin :thumbup: . Itsellä täysin sama periaate... T:Valenciaan 2008mariko sanoi:-ite en ole tulppia käyttänyt,haluan nimittäin kuulla kunnolla kun nämä vehkeet laulaa!!! jos tulpat jää kotiin,niin niitä myydään myös rata alueella,no hätä.