Formulamatkalle

  • Viestiketjun aloittaja Ide
  • Aloituspäivämäärä

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
öö ruz sanoi:
Aika helvetin hyviä ja laadukkaita valokuvia.
Todellakin :thumbup: Paras ja Pääsiäiseen sopivin kuva on se luudalla lentävä ratavalvoja!
 

Ripe

New member
Liittynyt
26.3.2008
Viestit
1
fanituotetta

Onko kukaan lähössä lähiaikoina kasomaan formuloita espanjaan, turkkiin tai monacoon. Itse en paikanpäälle pääse katsomaan mutta jos joku viitsisi ostaa mulle ferrari fanitavaraa paikanpäältä niin pistää viestiä tulemaan niin sovitaan tarkemmin? maksan tietysti tuotteiden hinnan ja postikulut
 

Eddie Rickenbacker

Yhdeksän kierrosta
Liittynyt
14.12.2007
Viestit
315
Sijainti
Suomi - Finland
Joo kuulkaas, jos pudjetti on kovin tiukoilla niin sitten kandee varmaan venata sitä Pietarin kisaa, sinnehän rajan taakse pääsee tavarajunalla pummilla ja hotellit on edukkaita, jos nyt ei mitään räikkösmäisiä viiden tähden plaza-pytinkejä nyt välttämäti halua katsastaa.

Itse kisaliput on varmaan joka paikassa samaa luokkaa. En tiedä voiko hotellin parvelta noita kisoja katsella, rata kun pykätään kaupungin keskustaan.

Jos niin pa:ta ollaan niin mtv3max ei maksa kuin parikymppiä kuussa.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675

Janne A.

Well-known member
Liittynyt
13.2.2006
Viestit
541
Sijainti
Mäntsälä
Ripe sanoi:
Onko kukaan lähössä lähiaikoina kasomaan formuloita espanjaan, turkkiin tai monacoon. Itse en paikanpäälle pääse katsomaan mutta jos joku viitsisi ostaa mulle ferrari fanitavaraa paikanpäältä niin pistää viestiä tulemaan niin sovitaan tarkemmin? maksan tietysti tuotteiden hinnan ja postikulut
Valenciaanhan sitä ollaan lähdössä... Miksi et tilaa suoraan netistä?. Samoja tuotteita kuin paikan päällä, ja hinnoissa ei juurikaan eroa. Esim.F1racing.netin merchandising shopista...

http://www.gpupdateshop.net/default.asp?langid=en
 

Ide

Well-known member
Liittynyt
29.7.1999
Viestit
454
Sijainti
Kuopio, Finland
Ei sitä Monzan kutsua voinut vastustella. Lennot tuli varattua Ryanairilta ja *** hotelli Milanosta 5 yöksi. Yhteensä 348€. Siihen vielä kisaliput ja sitten vaan niitä kaksoisvoittoja odottamaan. :)

Jos joku on lähdössä samoille suunnille ja haluaa halvalla reissata, kannattaa hotellihuone varata nyt. Halvat vaihtoehdot hupenevat kaiken aikaa.
 

Dimmu

Well-known member
Liittynyt
21.4.2004
Viestit
208
Sijainti
Turku
Ide sanoi:
Ei sitä Monzan kutsua voinut vastustella. Lennot tuli varattua Ryanairilta ja *** hotelli Milanosta 5 yöksi. Yhteensä 348€. Siihen vielä kisaliput ja sitten vaan niitä kaksoisvoittoja odottamaan. :)

Jos joku on lähdössä samoille suunnille ja haluaa halvalla reissata, kannattaa hotellihuone varata nyt. Halvat vaihtoehdot hupenevat kaiken aikaa.
Minä olen kans menossa Monzaan syksyllä. Kisaliput ja lentoliput on jo ostettu. Hotellit on varattu, mutta en ole vielä maksanut niistä. Lähden ensin Roomaan ja sitten sieltä junalla Milanoon. Kisaliput on 8-katsomoon :)
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Pari kuukautta ja Montreal, toivotaan että nytkin tulee mielenkiintoinen kisa. yleensä Montrealissa on ollut. Liput on pääkatsomossa.
 

topijadexi

Active member
Liittynyt
11.4.2007
Viestit
38
Ollaan myös lähdössä Monzaan syyskuussa muijan kanssa 5 yöksi. Piti jo tilata liput ja varata hotelli mut kaatu luottokortin puuttumiseen toi hotellivarauksen teko. No visa lähti tilaukseen välittömästi. Innolla odotan jo syksyä. Ainoastaan kerran käynyt katsomassa formuloita, ja siitäkin kohta 10 vuotta... Monacossa olin -99 Shumi vei voiton ja Häkä oli kolmas :) Mikähän olis hyvä katsomo Monzassa? Onko kukaan ollut esim 23 Parabolica interna, 8 Prima variante, 6 Alta velocita tai 13 15 16 Ascari katsomoissa ? Hyviä ja huonoja kokemuksia kenelläkään noista katsomoista?
 

Kilpuri

Member
Liittynyt
7.4.2008
Viestit
5
Sijainti
Tampere
Meidänkin poppoo (4 ukkoa) varasi elämänsä ensimmäisen F1-matkan, kohteena Hockenheim. Liput tuli varattua Innen B katsomosta, kun muille vähänkään kohtuullisille paikoille ollut enää tilaa. Lennot Ryanairilla ja Hotelli Frankfurtista. Vuokra-autolla sitten sahaillaan paikalle. Saa nähdä millainen meno ja meininki paikanpäällä on! Onko Hockenheimin F1-kisassa käyneitä foorumilla?

Onko reissuun heittää joitain käytännön vinkkejä jostain mitä ensikertalainen ei osaa huomioida?
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Kilpuri sanoi:
Onko reissuun heittää joitain käytännön vinkkejä jostain mitä ensikertalainen ei osaa huomioida?
Itse en ole vielä yhtään F1-kisaa nähnyt livenä, mutta mitä ilmeisemmin korvatulpat kannattaa varata mukaan. Ainakin näin olen kuullut.
 

Clarke

The Knights Who Say Ni
Liittynyt
3.2.2006
Viestit
156
Sijainti
Hyvinkää
Kilpuri sanoi:
Onko Hockenheimin F1-kisassa käyneitä foorumilla?
Hep! o/ 2005 olin todistamassa taas yhtä Räikkösen keskeytystä... :mad:

Kilpuri sanoi:
Onko reissuun heittää joitain käytännön vinkkejä jostain mitä ensikertalainen ei osaa huomioida?
Miksi Frankfurtista saakka? Itse pidin majaa Mannheimissa, josta pääsi kätevästi junalla Hockenheimiin. Rautatieasemalta on ihan inhimillinen matka radalle vaikka kävellen. Autolla en lähtisi pelipaikalle ainakaan kovin lähelle pyrkimään, vaikka jokin aika iso baana radan ohi meneekin.

Edit: Niin ja aurinkorasvan kanssa ei kannata säästellä, jos on hyvät kelit. Etelä-Saksa on tavallisen kuuma paikka heinäkuussa.
 
Viimeksi muokattu:

Kilpuri

Member
Liittynyt
7.4.2008
Viestit
5
Sijainti
Tampere
Oltiin sen verran myöhään liikkeellä, että Mannheimin ja muiden lähialueiden hotellit oli joko loppuunmyyty tai aivan sikahintaisia. Siksi Frankfurt.

Junaa mekin ajateltiin, mutta olisi suuntaansa n. 25€ joten 4:ltä meno paluu 200€ / päivä. Tuolla erolla voi vaikka hieman ruuhkassa seistäkin, varsinkin kun parkki on ilmainen. Näin ainakin nyt ajatellaan...
 

Clarke

The Knights Who Say Ni
Liittynyt
3.2.2006
Viestit
156
Sijainti
Hyvinkää
Kilpuri sanoi:
Oltiin sen verran myöhään liikkeellä, että Mannheimin ja muiden lähialueiden hotellit oli joko loppuunmyyty tai aivan sikahintaisia. Siksi Frankfurt.
Oho, nyt jo? Minä aloin varailla silloin vasta toukokuun loppupuolella ja muistaakseni valinnan varaakin olisi ollut - ei tosin erityisen paljon. Toisaalta siihen aikaan taisi olla puhetta, että Hockenheimin suosio oli rajuhkossa laskussa, vaikka Kerpenin suuri mieskin (tosin alavireisellä Ferrarilla) oli tuolloin vielä kuvioissa mukana.

Edit: Typo korjattu
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ide sanoi:
Nyt on kokemusta yhdestä reissusta ja laitoin sen muillekin jakoon. Jos on suunnittelemassa Monzaan menemistä, niin tuolta voi löytää jotakin helppiä:
http://www.ilkansivu.net/Monza_2007/fi/
Kävin kuolaamassa noita sun ottamia kuvia.
Erinomaista työtä!

Mulla on pisin optiikka 128-360 mm /f2.8 (35mm muunnettuna)
Luuletko, että pituus riittää vai kannattaako mun hommata telejatke tohon?
Sulla näytti olevan tuolla peräti 640 millinen (35mm eqv) tötterö mukana.

Kuvailitko ihan käsivaralta myös tuolla pitkällä, vai oliko yksijalkanen tukena?
 

-Teme-

Vormulaattori
Liittynyt
12.10.2002
Viestit
2667
Sijainti
F1-fanikatsomo
Jeeves sanoi:
Itse en ole vielä yhtään F1-kisaa nähnyt livenä, mutta mitä ilmeisemmin korvatulpat kannattaa varata mukaan. Ainakin näin olen kuullut.
Tulpat kannattaa ottaa mukaan, eteenkin jos kärsii tinnityksestä. Muutoin korvissa on kunnon torvisoittokunta pitkän aikaa :nope: Voin kertoa että se ei ole mukavaa
Lisäksi suosittelen pakkaamaan radalle mukaan istuma-alustan

Ide sanoi:
Nyt on kokemusta yhdestä reissusta ja laitoin sen muillekin jakoon. Jos on suunnittelemassa Monzaan menemistä, niin tuolta voi löytää jotakin helppiä:
http://www.ilkansivu.net/Monza_2007/fi/
Hyviä kuvia :thumbup: Toi elävästi mieleen viime syksyn
 

mariko

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
985
-Teme- sanoi:
Tulpat kannattaa ottaa mukaan, eteenkin jos kärsii tinnityksestä. Muutoin korvissa on kunnon torvisoittokunta pitkän aikaa :nope: Voin kertoa että se ei ole mukavaa
Lisäksi suosittelen pakkaamaan radalle mukaan istuma-alustan


Hyviä kuvia :thumbup: Toi elävästi mieleen viime syksyn

-ite en ole tulppia käyttänyt,haluan nimittäin kuulla kunnolla kun nämä vehkeet laulaa!!! jos tulpat jää kotiin,niin niitä myydään myös rata alueella,no hätä.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Jeeves sanoi:
Itse en ole vielä yhtään F1-kisaa nähnyt livenä, mutta mitä ilmeisemmin korvatulpat kannattaa varata mukaan. Ainakin näin olen kuullut.
Tuohan riippuu siitä millaisilla paikoilla istut, jos olet "yleislipulla" niin voit varata itsellesi kuulolaitteen. :) Jos istut pääsuoralla tai paikassa missä kierrokset on tapissa tarvitset tulpat, jos olet suoran päässä jarrutuksessa todennäköisesti et tarvitse. Paitsi jos istut alarivillä. Kysy vinkkejä jos olet menossa kisoihin.
 

Janne A.

Well-known member
Liittynyt
13.2.2006
Viestit
541
Sijainti
Mäntsälä
mariko sanoi:
-ite en ole tulppia käyttänyt,haluan nimittäin kuulla kunnolla kun nämä vehkeet laulaa!!! jos tulpat jää kotiin,niin niitä myydään myös rata alueella,no hätä.
Juuri näin :thumbup: . Itsellä täysin sama periaate... T:Valenciaan 2008
 
Ylös