Suomen Huippu sanoi:
Onhan Kyllönen myöntänyt reilusti Schumin ansainneen vuoden 2000 maailmanmestaruuden. Tietenkin suorassa lähetyksessä on vaikea saada Schumin mestaruuden hehkutusta kuulostamaan aidolta, kun kuitenkin suurin osa suomalaisista oli toivonut koko ajan mestaruutta Häkkiselle. Mutta menneet ovat menneitä, nykyäänhän Kyllönen hehkuttaa täysillä Ferrarin menestyksen puolesta ainakin Maranello-erikoisraporteista päätellen.
Juu, en mä sitä mieltä olekaan, että Schumille olis pitänyt mestaruutta toivoa. Sehän on selvää, että kun suurin osa kannattaa suomalaista, niin toki Häkän puolella oleminen kuului asiaan.:wink: Mutta todella niin, että ei sitä nyt saa mennä sanomaan, että ajahan Schumi seinään, niin Mika pääsee johtoon.:eek!: Siinä tulee sellainen ilmapiiri, että ainakin ite tunsin vahingoniloa, kun Häkän kone sammahti ja Schumi paineli menojaan. Ihan vaan, että sais Kyllönen nenilleen.
Se on vähä sellaista lietsomista. Mutta että näiltä ajoilta on peräisin se mun vastenmielisyys Kyltsiä kohtaan.
Toisekseen mä en en usko, että Matin tyyli on muuttunut hiukkaakaan. Mulle ei riitä se, että hän Ferrarin puolesta liputtaa
punasinivalkoiset lasit
silmillä. Mä olen melko varma, että jos Kyllönen selostais kisaa suorana varmasti tulis taas näitä toiveita, että toivottavasti vaikkapa Alonson kone hyytyy tai ajaa ulos... Sellaista vaan ei sais sanoa, vaikka kuinka mieli tekis.:nope: