Mitä, eikö kaikki asukaan Tsadissa? winkEppu:
Toki hesan vinkkelistä.
<small>[ 08-10-2003, 19:56: Message edited by: Wilpuri ]</small>
Mitä, eikö kaikki asukaan Tsadissa? winkEppu:
Toki hesan vinkkelistä.
AivanWilpuri:
Mitä, eikö kaikki asukaan Tsadissa? wink
Se on lomalla ja on valmiina menemään radalle heti klo 13:00.Eppu:
AivanWilpuri:
Mitä, eikö kaikki asukaan Tsadissa? wink![]()
Sammy kyseli että koska rata aukeaa, ja se aukeaa ilmeisesti klo 13. Kaippa se suunnittelee aikaista lähtöä. Muuttaako tilannetta esim. wilpurille? wink
Kulinaristinen partiopoika. Hyvä niinSammypiru:
Se on lomalla ja on valmiina menemään radalle heti klo 13:00.
Joo... jos mä tuun niin Niko tulee kanssa joten tullaan kyllä samalla kyydillä... Meiän tuleminen ei vaan enää ole musta kiinni vaan siitä että päääseekö Niko tulemaan... lupas ilmottaa mulle perjantaihin mennessä että lähetäänkö vaiko eiSammypiru:
Herra Ramadan muistaa, että saapi tulla omalla kyydillä radalle asti. Mun ratikka on täynnä.
Me ollaan ilmeisesti Sammyn sakin kans joustavia, eli ajetaan sillon ku sinne eniten sakkia pääsee.Marko:
Monenko aikaa ajattelitte aloittaa ajamisen, joutuu töissä kärvistelemään aina 14.00 saakka + 2 tuntia menee ajamiseen treelle... Ja jos Niko yleensä lähtee...
Nii ollaanki.Eppu:
Me ollaan ilmeisesti Sammyn sakin kans joustavia, eli ajetaan sillon ku sinne eniten sakkia pääsee.Marko:
Monenko aikaa ajattelitte aloittaa ajamisen, joutuu töissä kärvistelemään aina 14.00 saakka + 2 tuntia menee ajamiseen treelle... Ja jos Niko yleensä lähtee...
OKPeePee:
Niin elikkäs sellasta. Paimiossa olleet muistaa sen mun auton hienon kolhun -> nyt on perjantaina vahinkotarkastus klo 11.
Tästä ajaa kaks ja puol tuntii Kaanaaseen, eli sen mukaan suunnitelkaa sitä aikataulua. Tai muuten en tuu.![]()