ForumGPL 24h Karting

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Wilpuri:
Mitä, eikö kaikki asukaan Tsadissa? wink
Aivan :D

Sammy kyseli että koska rata aukeaa, ja se aukeaa ilmeisesti klo 13. Kaippa se suunnittelee aikaista lähtöä. Muuttaako tilannetta esim. wilpurille? wink

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Se Råman kirjottanutkaan tänne. Sano et tulis pe, mut vasta töitten jälkeen? Mihin aikaan se sit olis, noin niiku käytännössä?

Mikko.R

Well-known member
Sijainti
a galaxy far far away
Sammypiru:
Herra Ramadan muistaa, että saapi tulla omalla kyydillä radalle asti. Mun ratikka on täynnä.
Joo... jos mä tuun niin Niko tulee kanssa joten tullaan kyllä samalla kyydillä... Meiän tuleminen ei vaan enää ole musta kiinni vaan siitä että päääseekö Niko tulemaan... lupas ilmottaa mulle perjantaihin mennessä että lähetäänkö vaiko ei :D

Marko

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Monenko aikaa ajattelitte aloittaa ajamisen, joutuu töissä kärvistelemään aina 14.00 saakka + 2 tuntia menee ajamiseen treelle... Ja jos Niko yleensä lähtee...

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Marko:
Monenko aikaa ajattelitte aloittaa ajamisen, joutuu töissä kärvistelemään aina 14.00 saakka + 2 tuntia menee ajamiseen treelle... Ja jos Niko yleensä lähtee...
Me ollaan ilmeisesti Sammyn sakin kans joustavia, eli ajetaan sillon ku sinne eniten sakkia pääsee.

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Soitin äsken Äksön Motorsportille: Kaanahisissa ei ole varauksia perjantaina, joten sen puolesta voi mennä koska vaan.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Vedetääs tilanne yhteen

Varmat:
Eppu, PeePee, Late, Mirva, Sammy

Epävarmat:
Ramadan, N!ko, El Toro

Eivät tule varmasti:
Häkkinen, Senna, Villeneuve

<small>[ 22-07-2003, 15:18: Message edited by: Sammypiru ]</small>

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Niin elikkäs sellasta. Paimiossa olleet muistaa sen mun auton hienon kolhun -> nyt on perjantaina vahinkotarkastus klo 11.

Tästä ajaa kaks ja puol tuntii Kaanaaseen, eli sen mukaan suunnitelkaa sitä aikataulua. Tai muuten en tuu. :eek:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
PeePee:
Niin elikkäs sellasta. Paimiossa olleet muistaa sen mun auton hienon kolhun -> nyt on perjantaina vahinkotarkastus klo 11.

Tästä ajaa kaks ja puol tuntii Kaanaaseen, eli sen mukaan suunnitelkaa sitä aikataulua. Tai muuten en tuu. :eek:
OK

Ajo ei ala ennen klo 15:00

Jape

Well-known member
Mun 4,5v tytärkin pesis teidät kaikki!

Tässä videokuvaa ja kovin on tytöllä Schumimaiset elkeet wink Ohi ei päästetä helpolla... :)

<small>[ 22-07-2003, 22:32: Message edited by: Jape ]</small>

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
LOPULLINEN YHTEENVETO KAIKILLE OSALLISILLE:

Ajosessioon ovat lähdössä seuraavat henkilöt:
Eppu
PeePee
N1ko
Raman
Toropainen
Late
Mirva
Sammy

PeePee aloittamista häiritsee vakuutushörhö ja Toron ajoa viivästyttää duuni (kuka vittu tekee duunia, pitäis olla kesälomalla), joten ajon alkamisajankohta on aikaisintaan klo 15:00, mutta viimeistään klo 17:00.

Itse lähden kotoa Treelle jo hyvissä ajoin ja odotan kiivaasti ajosessiota jossakin mukavassa kulmassa. Niko soittaa minulle, kun on lähestymässä Tamperetta, jolloin pirautan Epulle ja haen hänet jostain slummista ja pöräutämme kohti Kaanaata. PeePee radalletuloajoitus on vielä arvoitus, mutta ehdotankin, että saapuis paikalle heti kun kerkeää ja mahdollisesti odotellisi hetken ennen ajon alkua. Voipi soitella mulle, että missä mennään. Numeron saapi irkissä.

Terv.
Sammy

PS. Vauhtisuoni sykkii jo!

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Täällä sitä ollaan ja jätkät näyttää kypsältä mun kämpässä. Odottakaas aamua!

Ajossa oli helvetin hauskaa ja meksikolainen oli hyvää. Sammy näytti hitaalta! Lisää myöhemmin. :D

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Tana, kele. Ku tulin kotiin ja käynnistin koneen, niin systeemit oli viottunu ja XP meni uudelleenasennukseen.
Nyt nukkuun