Ensin itse ajosta:
Ekalla stintillä sain heti radasta tuntuman ja eppu epäilikin, että olen ennekin radalla ajanut. Kellotin porukan kärkiajan ensimmäisen 10 minuuttisen jälkeen. Auto oli sairaan raskas ajaa ja kun varikkosuoralla irrotin ratista, niin ratti vispasi kuin hullun mulkku mielipuoleen perseessä.
Toisella 20 minuuttisella stintillä otin uuden auton joka oli erittäien kevut ajaa, mutta jokseenkin tunnoton. Kuvittelin, että kierrosaikani putosivat yli sekunnilla, mutta kello kertoi muuta. Paransin kierrosaikaani, mutta se ei tuntunut riittävän Epun perässä pysymiseen, Eppu vain viuhahti pääsuoralla ohitseni ja mitään ei ollut tehtävissä. Radan ensimmäisellä kolmanneksella olin kyllä erittäin nopea, pystyin ajamaan Kaanaan legendaarisen Eau T1:sen kaasu pohjassa muiden hieman etsiessä rajojaan. Lopputuloksena voinen sanoa, että vauhtini riittäisi Kaanaassa paremmin kuin Paimiossa 24h:ta ajettaessa.
24h 2004:
Kaanaan rata on mielenkiintoinen, mikä rata ei olisi, mutta epäystävällisyys katsojille on erittäin suuri miinus, joten on vaikea päättää kumpassa mieluummin ensi vuoden kisan viettäisi. Radalla oli kyllä kevyt katsomo, johon mahtui n. 40 ihmistä, mutta näkyikö sieltä tarpeeksi radan tapahtumat, jäi arvoitukseksi. WC:t tuntuivat paskoilta, mutta pois lähtiessäni huomasin, että alueella hohti myös uudemmatkin käymälät. Teltta-aluetta olisi riittämiin, hotellia ei. Parkkialue suurilta osin soraa, jossain jopa hienonhienoa hiekkaa. Saunat/ peseytyminen, oliko niitä ollenkaan. Jokatapauksessa, Kaanaa sopii, mutta se vaatii hieman enemmän erähenkeä kuin Paimio -> Ei hotelliaamiasita, ei suihkua vaan hienoa hiekkaa varpaiden välissä.
- Sammypiru
Ja vielä: Kiitos kamulle kivasta ajosessiosta ja kiitos Wilpurille herkullisesta bissestä!