ForumGPL 24h Karting

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Eppu:
Sammy, ok.

Jos pidettäisiin tähtäimenä ensi viikon lauantaita, joka on siis 28. päivä kesäkuuta. Kaikki sinne saa tulla :D

edit: sain käyttäjätietokannan vissiin sekaisin: katsokaa rekisteröitymisaikaa ja viestimäärää wink
Millä tonkin sekotit. Harvakseltaan kirjoittelet :D

Nonii, ensi lauantai ei sitten sovikkaan, olen Helsingissä, mutta sunnuntai olisi parempi päivä.

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Kriisipalaverin jälkeen tähtäin on PERJANTAISSA! Eli siis päivä on vissii kaksseiska. Radalla oltaisiin n. klo 18. Tampereen kautta useimmat tulevat.

edit: nyt se käyttäjäkanta taas pelittää wink ... kyl mä tiedän missä se vika on. Tässä voorumissa on bugi! Löysin vahingossa. En kerro mikä. :p

<small>[ 19-06-2003, 19:40: Message edited by: Eppu ]</small>

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Päivä edelleen perjantai. Joskus illansuussa.

Tällä hetkellä varmoja: Eppu, Arc
Suht varmat: Peepee, Wilppu
Muista (mää en tuu jollei tuu paljo sakkii) riippuvaisia: Sammy, Mirva
Kysymysmerkkejä: Toro, Henkka, jne

<small>[ 23-06-2003, 19:10: Message edited by: Eppu ]</small>

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Jeees. Kaanahisin lähdemme huomenna perjantaina klo 17:30, Tammelan torin paikkeilta. Radalla on varaus 18:30 asti, joten saamme ihastella niitten menoa hetken kunnes pääsemme itse puikkoihin. Ajojen jälkeen ilmeisesti matkamme suuntautuu Pancho Villaan, jossa navat tirisevät ankarasti kovan päivätyön kunniaksi.

Jos joku vielä oli tulossa niin kyytipaikkoja tuosta treen keskustasta kyllä on, jollei omin kyydein Kaanahisin tule. Siellä ollaan joskus kuuden jälkeen ja ajellaan niin paljon kuin kyetään (niin fyysisesti kuin taloudellisestikin). :D

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Jes! Vittu et toi on kivaa :D ... Sinne oli muutes roudattu suuri osa Paimiossa käytetyistä ajokeista, ja numerot olivat vielä paikalla, eli: Roadblock Racingin käyttämä ajokki nro 20 kökötti kopissa odottamassa tositoimia, mutta minä ajoin ekan stintin McLuuserin ysillä :p ... Se tuntui kiihtyvän rivakasti mutta muuten lipsui, ihan kuin olisi ollut ylipainetta tai jotain. Tosin piti tietysti lämmitellä niitä renkaita muutama kierros.

Toisella kerralla ajoin Kespron käyttämällä seiskalla, jossa oli paineet ihan päin mäntyä ja vasen eturengas käytännössä ihan tyhjä eek! .. Kun tarpeeksi "geetä" oikealle käännyttäessä kertyi, alkoi auto hyppimään kuin niko zandissa :cool:

Olivat sitä mieltä radalla (siis se nariseva vanhahko mies oli), että 24h todennäköisesti tuolla ensi vuonna olisi. Rata oli minusta hyvä, tosin paimion kaltaista korkeuseroa ei ole, sitä hieman kaipailtiin. Ja varikolta kisan seuraaminen puskien ja puiden vuoksi olisi hieman hankalampaa.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Ensin itse ajosta:

Ekalla stintillä sain heti radasta tuntuman ja eppu epäilikin, että olen ennekin radalla ajanut. Kellotin porukan kärkiajan ensimmäisen 10 minuuttisen jälkeen. Auto oli sairaan raskas ajaa ja kun varikkosuoralla irrotin ratista, niin ratti vispasi kuin hullun mulkku mielipuoleen perseessä.

Toisella 20 minuuttisella stintillä otin uuden auton joka oli erittäien kevut ajaa, mutta jokseenkin tunnoton. Kuvittelin, että kierrosaikani putosivat yli sekunnilla, mutta kello kertoi muuta. Paransin kierrosaikaani, mutta se ei tuntunut riittävän Epun perässä pysymiseen, Eppu vain viuhahti pääsuoralla ohitseni ja mitään ei ollut tehtävissä. Radan ensimmäisellä kolmanneksella olin kyllä erittäin nopea, pystyin ajamaan Kaanaan legendaarisen Eau T1:sen kaasu pohjassa muiden hieman etsiessä rajojaan. Lopputuloksena voinen sanoa, että vauhtini riittäisi Kaanaassa paremmin kuin Paimiossa 24h:ta ajettaessa.

24h 2004:
Kaanaan rata on mielenkiintoinen, mikä rata ei olisi, mutta epäystävällisyys katsojille on erittäin suuri miinus, joten on vaikea päättää kumpassa mieluummin ensi vuoden kisan viettäisi. Radalla oli kyllä kevyt katsomo, johon mahtui n. 40 ihmistä, mutta näkyikö sieltä tarpeeksi radan tapahtumat, jäi arvoitukseksi. WC:t tuntuivat paskoilta, mutta pois lähtiessäni huomasin, että alueella hohti myös uudemmatkin käymälät. Teltta-aluetta olisi riittämiin, hotellia ei. Parkkialue suurilta osin soraa, jossain jopa hienonhienoa hiekkaa. Saunat/ peseytyminen, oliko niitä ollenkaan. Jokatapauksessa, Kaanaa sopii, mutta se vaatii hieman enemmän erähenkeä kuin Paimio -> Ei hotelliaamiasita, ei suihkua vaan hienoa hiekkaa varpaiden välissä.

- Sammypiru

Ja vielä: Kiitos kamulle kivasta ajosessiosta ja kiitos Wilpurille herkullisesta bissestä!

Jape

Well-known member
Eppu:
Jes! Vittu et toi on kivaa :D ... Sinne oli muutes roudattu suuri osa Paimiossa käytetyistä ajokeista, ja numerot olivat vielä paikalla, eli: Roadblock Racingin käyttämä ajokki nro 20 kökötti kopissa odottamassa tositoimia, mutta minä ajoin ekan stintin McLuuserin ysillä :p ... Se tuntui kiihtyvän rivakasti mutta muuten lipsui, ihan kuin olisi ollut ylipainetta tai jotain.
Psst...meidän numero oli 8 wink

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Juu mukavaa oli. Ihan ensimmäiset kierrokset olin aika hukassa, auto ei selkeästi totellut komentoja ja auton kulki komennossani yhtä päättäväisesti ja vakaasti kuin jänis poukkoilee pakoon henkilöauton edellä valokeilassa :D . Auto kulki aika mukavasti suoralla ja muutenkin sitten alkoi hieman paremmin luonnistumaan. Itse asiassa session jälkeisessä aikavertailuissa luulin ajaneeni nopeimman ajan meistä kaikista (54.56), ja sen vuoksi koitinkin änkeä viimeiseen autoon siinä toiselle setille lähdettäessä, ku niinku käännetyssä järjestyksessä lähdettiin. Sammy kuitenkin osoitti oikean paikkani wink lähtörivissä. Paljon se Sammyn aika muuten oli, kuulin sen jotenkin väärin siinä spekulointivaiheessa.

Toinen sessio meni sitten enemmänkin kisailun merkeissä ja mukavaahan tuo oli kun välillä kolmekin autoa rinnakkain mentiin siihen ensimmäiseen, normaalisti kaasu pohjassa ajettavaan kurviin. Kierrosajat taisi jokaisella parantua sekunnin verran vähintään, vaikka eihän siinä edes kovin montaa kierrosta siten tullut ajettuakaan, ettei olisi jonkun kanssa rinnakkain tullut kisailtua. Pöly pöllysi (kyllönen) ja kivenmurikoita lenteli.

En edelleenkään jaksa uskoa sitä :) , että sen seiska-auton rengas olisi ollut niin täydellisen tyhjä meidän sillä autolla ajaessa kuin mitä se sitten oli sen jälkeen, kun se joku äijä sitä autoa oli käynyt testailemassa. Se äijähän valitti, että se auto ei kulkenut suoralla laisinkaan ja jäi siitä vuokra-autolla ajaneestea kaveristaan jälkeen suoranopeudessa. Ja meidän ajaessa se oli taas selvästi nopein auto suoralla..

Oli kyllä tosi mukava tosiaan käydä pörähtämässä, edellisestä kerrastani olikin vierähtänyt jo pari vuotta. Tahtoo lisää :) . Niin ja kiitoksia seurasta kaikille.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Okei. taisin kuulla sitten tuon sekuntiosan väärin.

Asiasta kukkaruukkuun. Se Pancho Villan dippikastikesysteemi niissä burgeriannoksissa oli aika herkullista. Mitähän ainesosia siinä mahtoi olla. Osaisikin itse moista tehdä niin tulisi korviketta ainaiselle ketsupinkäytölle :D .