Forumilainen kommenttikiteytymänä

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kaikki osallistuvat viestit on ollu niin huonoja etten tahdo niiden voittavan.
Jep! Aikoinaanhan Mikko kävi kokeilemassa pikajuoksua ja vetäisi 60 metriä farkut jalassa 6.9 sekuntiin. Ei nykyfoorumisteista ole enää edes vittuiluun kun tartutaan vaan helppoon blogikorttiin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos nykyään 99% kommenteistaan liittyy bloginsa spämmäämiseen, niin mistä vitusta sitä muustakaan kirjoittaisi? Sama kuin alkaisi McRäkää kiteyttämään, kunhan ei hipaisekaan aihepiirillä Venäjää/Ukrainaa/Natoa/EU:ta/Yhdysvaltoja tai muutakaan politiikkaa.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Ajoin kaupasta kotiin ja kuulin jo kaukaa että jossain on nyt käynyt pahasti, sireeniääniä kantautui sen verran. Etsin tapahtumapaikan ja löysinkin parin kilometrin päästä risteyksen, jossa oli paljon hälytysajoneuvoja vilkut päällä. :( Menin katsomaan tilannetta läheltä ja siellä oli kolme autoa osuneet pahan näköisesti toisiinsa. Yksi autoista oli sellaisessa kulmassa, että pahoin pelkään että saattoi olla tahallinen teko. :( Toinen paikalle sattunut naapuri oli samaa mieltä. Mutta minä kuitenkin huomasin tuon ensin. Yhden naapurimme kotoa on viime aikoina kuulunut kovasanaista riitelyä. Ettei vain vanhemmat olisi nyt väsyneet riitelyyn ja... ei, liian kamalaa edes ajateltavaksi. :( Tulee vilunväreet kun ajattelee, että itsekin olisi voinut joutua tuon itsemurhakandidaatin kohteeksi. Tuosta risteyksestä kuitenkin ajoin viimeksi huhtikuussa 2012, kun normaalilla työmatkareitilläni oli kaukolämpötyö. Jotenkin tuntuu kamalalta, kun tällainen rikos liippaa niin läheltä itseä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Mosse ja Kouvotsvoni diskattiin ITKEMISTÄ!
Domppari syyllistyi liialliseen liioutteluun.
Jacquesilla oli liian lyhyt.
Alppu ja Pekkis veti rinnakkain pääsuoralle mutta Pekkis kiilasi Albaanin ulos radalta Puman käsilaukulla.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Albert Oil 11
Pyryf 6
Jacques 3.5
kouvotsvoni 3
Burb 3
markoj 3
Aziz 3
JPP 2
PekPoy 3
Mosse 2
Dominic 2
Racer X 2
PuoliPöhkö 1
Tsuhna 1
FW08 1
Nipsuhuuli 1
P1rai 1

Semianalisoidut:
Olga
Pyryf
Runar&Kyllikki
Mosse
markoj
FW08
Timanfaya
Mangelo
kouvotsvoni
FO110K
PuoliPöhkö
Joni
Hartsa76
Mehe Rienarsuo
Troy
JayR
Sue_me
Albert Oil
tmoi
Kurski
Dominic
Ässämies
burb
CCMK
OoPee
Toxicity
jaska
Jacques
Andy
Trullinkaasu
Nipsuhuuli
Formulanomi
Il Tempo Gigante
Matxi
Kaktus
Racer X
Knoukka
JPP
AJ
Antti
Tsuhna
Timo Toikki
Jjusban
Sam
dzeidzei
P1 Rai
jjv
72
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Aivan voittajaolo. Lenkillä koiranpaskaa lenkkariin ja lähikaupasta ostetut oluet toki tippuivat asfalttiin.
Ehkä menen vain siköasentoon sängyn alle ja raivorunkkaan itseni itkuiseen uneen.
 

Örfil

Guest
Oi saatana. Meni pitkäksi eilen ilta paikallisessa, oli pubivisaa ja tikanheittoa. Heitin tikalla portsaria nenään ja porttarihan siitä tuli. Ei vituta.

Aamulla heräsin kylppäristä, vaatteet oli kaikki pöntössä ja seassa paketti astianpesutabletteja. Olin näemmä koittanut keksiä uudenlaista pesukonetta yöllä, jolla poistaa oksennus vaatteista. Ei toimi, saatana. Olin lisäksi paskantanut päälleni yöllä ja pyyhkinyt kylpytakkiin ja se oli siellä seassa.

Jos joku tässä vituttaa niin se ettei ole päässyt soramontulle revittelemään Yamahalla. Pyörä ollut jo eilisestä saakka pihalla, vittu taidan myydä sen illalla pois. Ei tota aikaa vaan mistään siunaannu.
Katsellaan ens viikolla jos ostais sitten kunnon monttupyörän, lopetan alkoholinkäytön niin sittenhän mulla on taas aikaa.

Naapuri toi muuten marsun hoitoon yöksi. Aika pakkaus tuo naapuri, koitin katsella kikolokatseellani syvälle sen mantelinvärisiin silmiin, muttei tehonnut. Saatana, vähän vitutti.
Laitoin makaroonilaatikon uuniin. Missähän se marsu on, Marsuu, MARsuuuu, MARRSU EI SAATANAAAA, EI, EI NÄIN!!!!
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Tässä on nyt mun osaltani ilmoilla sangen vahva jaskaamisen katku. Pahoitteluni Racer X:lle (Albertille ei), mutta uusiks meni. Nythän sä olet lämmitellyt sopivasti.

Vuorossa on vuonojen Steve Jobs, turskalautasten Jyrki Sukula, öljynporauslauttojen sheikki Ali-Hassan joukahainen.
 

Örfil

Guest
Miksei samaa saa uudelleen käyttää? Hahmothan elää koko ajan!

Multa ei nyt irtoo tän enempää, "laaki" ja päivä ;)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Luettuani tämän keskustelusäikeen Forumhahmojeb Pyryf ja Jayr edesottamuksista ulkomailla, mieleeni tuli edellinen matkani Ranskan Le Elguesineauxiin. Alla sen kohokohdat:

-Vierailimme kuudessa arkkitehtonisesti mielenkiintoisessa rakennuksessa joista kaikista otin kuvia Iphone 5S:llä. (Iphone 6 ei ollut vielä ilmestynyt. Toki se minulla ennakkotilauksessa jo silloin oli).
-Lounaalla nautimme Napoleonin suosimaa viiniä, vuosikerta 1799: Ciarxiaxuos wossimi. Hedelmäinen, antava ja hieman vanha nahkasohvamainen. Kuvasin pullon Iphone 5S:llä. (Iphone 6 ei ollut vielä ilmestynyt. Toki se minulla ennakkotilauksessa jo silloin oli).
-Vierailimme myös paikallisessa Applemyymälässä keskustelemassa tulevasta Iphone 6:sta. Kuvasin myymälän ulko-oven Iphone 5S:llä. (Iphone 6 ei ollut vielä ilmestynyt. Toki se minulla ennakkotilauksessa jo silloin oli).

Kaiken kaikkiaan mieleenpainuva ja ikimuistoinen matka. Lapset nauttivat täysin rinnoin. Kuvasin heidät Iphone 5S:llä. (Iphone 6 ei ollut vielä ilmestynyt. Toki se minulla ennakkotilauksessa jo silloin oli).
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mosse ja Kouvotsvoni diskattiin ITKEMISTÄ!
Domppari syyllistyi liialliseen liioutteluun.
Jacquesilla oli liian lyhyt.
Alppu ja Pekkis veti rinnakkain pääsuoralle mutta Pekkis kiilasi Albaanin ulos radalta Puman käsilaukulla.
Molo!:mad:
 
Ylös