Forumilaiset arvosteltavana

oltzu

Todella hidas
Liittynyt
21.3.2002
Viestit
2170
Sijainti
Oulu
JESH! Mä sulaudun lähes täydellisesti massaan! Suuri kunnia.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Show-mies... No sanotaanko näin että tuttujen kesken ehkä vähän show-mies, mutta siihen se show-päättyykin.
 

Minka67

Satunnainen jahkailija
Liittynyt
14.12.2000
Viestit
1861
Sijainti
Kuopio
Minä en päässy vieläkään listalle. Ehkä hyvä niin... :rolleyes:
 

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Minka67:
Minä en päässy vieläkään listalle. Ehkä hyvä niin... :rolleyes:
Kuten olen jo sanonut F1-Forumin sätin puolella, että valitettavasti jäi aika monta tunnettua hahmoa pois listalta, mutta ei voi mitään, harmi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Minka67:
Rokkimamma - Piritan kaveri.

<small>[ 28-07-2003, 16:21: Message edited by: Dominic ]</small>
 

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Patriotin kommenttia odotan innolla, mutta tuntuu että ei uskalla puhua mitään?!?! :D
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Nick Woodylle!!! :mad:

Näköjään kukaan muu ei uskalla tehdä omaa listaa joten minun se on kai tehtävä!

RK-62:

Hyvä ja asiallinen tyyppi. Ottanut moderoinnin liian tosissaan ja poistelee joitain viestejäni. Siitä pitkä miinus!

Dominic:

Aikaisemmin aktiivinen formulakeskustelija, mutta nyt alkoholismin ja masennuksen parissa kamppaileva silmäpuoli! EDIT: Älä ota vakavasti! Silmäpuoli on myös patriot! -4.0 molemmat silmät!

Norman:

Onko hän aikuinen? Ei uskoisi jutut on foorumin ehdottomasti mauttomimmat! Taitaa elää kovassakin puutteessa

Nopeahuoli:

Huoleton itsekeskeinen playboy, jonka parhaat ajat ovat jo takanapäin. Ikää alkaa olla eikä perhettä ole vieläkään perustettu

K-Yrjölä:

Miten tämä kirjaston setä on eksynyt tänne. Puhuiko formuloista edes varikolla?

Maunulat:

Sama kuin Yrjölä

Kaktus:

Erittäin hyvännäköinen nainen, mutta ehkä hieman liian jyrkkä uskonnollisissa mielipiteissään!

Maranellored:

Provonikki ja perheenisä! Keksi nyt hyvä mies parempaa tekemistä!

Ferrari4ever:

Sai syviä traumoja, kun koulukaverit vuosina 98-99 haukkuuivat häntä Schumi faniuden takia. Jaksoi silti odottaa parempaa huomista. Kysymys kuuluu miksi?

Jones:

Ruupenit on foorumin valiotoikki. Muuten Jones onkin ihmesälli. Kotoa saatujen ehkä hieman asenteellisista opeista lähtien kaikki meni pieleen ja päättyi katkeraan avioeroon! Tosin parempi yrittää kuin katua!

Jr:

Vapaassa enemmän viihtyvä tupakkamies

Jaska:

Bonusvisassa katkerasti hävinnyt kimeä ääni. On olevinansa niin maailmanomistajaa notta....

Tose:

Moottoripyöräilevä pappa! Vetäydy eläkkeelle foorumista!

Jenan:

Teini!

Tania:

Ylläpitää Girlracingia! Se kertookin kaiken!

Henkka:

Suoraselkäinen tamperelainen!

Mikael:

Heikki Kullan manttelinperijä! Loistava kirjoittaja! Arvostelee Ferraria ja FIA:ta aiheesta!

Nick Woody:

Keksi tälläisen typerän topikin!

Pmv:

Insinööri ja akateemikko! Tietää teorian moottoriurheilusta!

Kortteen Topi:

Suomalaisen miehen ihannekuva!

Sam:

Perheenisä ja suuri keskustelija!

Bernie/matalapaineturbo:

Häkkis fani! Jostain syystä tuntee vetoa ruotsalaisiin!

Flying finn:

Nosti Ruotsin lipun salkoon jääkiekon mm-kisojen jälkeen! Olisi nyt samantien vaihtanut nikkinsä flying sveniksi

Jacques:

Jaskan kaksonen! Villeneuven suuri kannattaja! En silti ymmärrä miksi Jacques haluaisi rakentaa Jacques moottoreita!

Vermula:

Onko jotain sukua bernielle? Tekstin ulkoasussa jotain samaa!

Ria:

Yksi foorumin harvoista tytöistä!

Cinderella007:

Sama! Tais olla synttärit hiljattain

Holvius:

Anarkisti ja provosoiva hulttio!

Zetor:

Sama

Markoj:

Sama

Vjr:

Apina

Frank:

Rattimies, mutta auto pysyy harvemmin tiellä

Observer:

Formulapuolella ok juttua! Asiakeskustelussa vielä opittavaa

Bobakki:

Alokas! Moottoriurheilutietämystä on! Mutta onko muuta?


En nyt ihan kaikista jaksa kirjoittaa, vaikka hetken päästä joku mieleen tulisikin!

<small>[ 29-07-2003, 00:03: Message edited by: patriot ]</small>
 

markoj

Guest
Random quote from sätti:

Minä en enää jaksa edes nauraa patriot-hahmon typeryydelle, kun te, jotka häntä ylläpidätte, ette ole aina osanneet miettiä niitä rajoja, vaan hölmöilyt ovat menneet liian pitkälle aina silloin tällöin.
Jos olisitte pitäneet hänet vähemmän hupsuja kommentteja antavana henkilönä, hän olisi saattanut olla enemmän uskottava, vaikka olisikin paljastunut ennemmin tai myöhemmin.
<small>[ 29-07-2003, 00:30: Message edited by: markoj ]</small>
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ottiko Markoj itseensä? Näitten kuuluikin olla hauskoja!!!
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
patriot:
Ottiko Markoj itseensä? Näitten kuuluikin olla hauskoja!!!
Sinä ilmeisesti et osaa olla hauska, kuin loukkaamalla ja haukkumalla kaikkia - oliko tossa YHTÄÄN positiivista kommenttia...?
Ett silleen!!!!!!1
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
jaska:
patriot:
Ottiko Markoj itseensä? Näitten kuuluikin olla hauskoja!!!
Sinä ilmeisesti et osaa olla hauska, kuin loukkaamalla ja haukkumalla kaikkia - oliko tossa YHTÄÄN positiivista kommenttia...?
Ett silleen!!!!!!1
Siis hä! Anteeksi nyt vaan, mutta oli!

Tietyt hahmot saivat "kriittistä" palautetta! Sehän oli tarkoitus! On siellä positiivistakin!

Nick Woody heitti minusta epämukavasti! En suhtaudu siihen kuitenkaan kuin sinä tähän!
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
patriot:
Siis hä! Anteeksi nyt vaan, mutta oli!
Juu, huomasin ja live puolella kommentoin, mikael lähinnä, muutamasta muusta sanoit neutraalisti - parin kohalla menit sitten riman ali, mutta sehän on tapasi!

patriot:

Tietyt hahmot saivat "kriittistä" palautetta! Sehän oli tarkoitus! On siellä positiivistakin!
Et ilmeisesti ymmärrä "kriittisen" palauttee ja loukaamisen eroa. Jos vertaat Nick Woodyn listaa ja omaasi, huomaat yhden ison eron. Nick kirjoitti lähinnä siitä mitä porukka tekee foorumilla ja selkeästi pilke silmäkulmassa. Sinun tavoiteesi oli loukata. Toisten kotikasvatusta arvosteli, toisia haukuit silmäpuoliksi jne.

Nyt tietenkin luulet, että minä loukaannuin sinun lapsellisesta "kimeä ääni&bonus" valituksesta. Sítten noihin jaksan vastata, kun sinä uskallat tehdä muuta kuin rähjätä nimimerkin takaa. Nimi, kuva jne, ääninäyte - noi kun uskallat itse antaa, niin sinulla on varaa arvostella.

Ai niin, minäkin olen silmäpuoli, lasit on!
Ett silleen!!!!!!1
 
Ylös