Forumilaiset arvosteltavana

72

Well-known member
PekPoy:
Pirita T. Maunula:
Todellinen fani diggailee bändiä jo ennenkuin se saa suuremman mittakaavan suosiossaan.
Ja tääkö oli ihan tosimielellä kirjoitettu juttu? :D
Kyllä. Olen lukenut sanonnan jostain ja olen samaa mieltä.Tokihan mainostan bändiä, koska toivon, että niitten levyjä ostetaan. Olihan Century Child viime vuoden toiseksi myydyin kotimainen levy ja koko Suomen viidenneksi myydyin, kun myös ulkomaiset lasketaan mukaan.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Toi nyt on aika huvittavaa, että "tosi faniuden" määrittäisi se kuinka kauan on ollut "fani" tai tekisi "fanista" jotenkin sitä "paremman" mitä aikaisemmin on jostain bändistä digannut.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Pirita T. Maunula:
PekPoy:
Pirita T. Maunula:
Todellinen fani diggailee bändiä jo ennenkuin se saa suuremman mittakaavan suosiossaan.
Ja tääkö oli ihan tosimielellä kirjoitettu juttu? :D
Kyllä. Olen lukenut sanonnan jostain ja olen samaa mieltä.Tokihan mainostan bändiä, koska toivon, että niitten levyjä ostetaan. Olihan Century Child viime vuoden toiseksi myydyin kotimainen levy ja koko Suomen viidenneksi myydyin, kun myös ulkomaiset lasketaan mukaan.
Eli mikäli rupeaa "diggailemaan" jotain bändiä siinä vaiheessa kun se on jo kuuluisa, ei voi olla todellinen fani? Tää oli hyvä.

EDIT: Mutku justiisa niin.

Tämän ilmiön huomaa monesti esim. siitä, että nämä "tosifanit" paasaavat että "nää uudet levyt on ihan arsesta, vanhat on paljon parempia mussuti mussun muu".

<small>[ 29-07-2003, 12:26: Message edited by: PekPoy ]</small>

72

Well-known member
No eihän se ihan yks yhteen mene, mutta jos se kaikkein todellisin piirre katsotaan, mun mielestä intohimo bändiä kohtaan kertoo faniudesta. Kerron kohta lisää.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Pirita T. Maunula:
No eihän se ihan yks yhteen mene, mutta jos se kaikkein todellisin piirre katsotaan, mun mielestä intohimo bändiä kohtaan kertoo faniudesta. Kerron kohta lisää.
Pidätkö meitä vielä hetken jännityksessä? wink

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Ei näköjään pidä enää.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eikö todellinen fani keskity vain siihen itse musiikkiin, eikä tyrkytä sitä tuotetta puoliväkisin muille, tai arvostele kuka on parempi fani kuin toinen?

Se musiikkihan siinä ratkaisee, eikö?

Mitä väliä sillä on kuunteleeko sitä musaa _kukaan muu_ jos siitä vain itse pitää?

Eiköhän se markkinointikin hoideta paljon paremmin nightwishin omien PR-heppujen toimesta, luulenpa että PT:n hehkutus on saanut vähän samalaisen kielteisen suhtautumisen koko yhtyeeseen kuin patriot on saanut puolueeseensa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Suorastaan ällistyttävän viisaita sanoja Kajaanin miehen suusta eek!

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Dominic:
Eikö todellinen fani keskity vain siihen itse musiikkiin, eikä tyrkytä sitä tuotetta puoliväkisin muille, tai arvostele kuka on parempi fani kuin toinen?
Jep, aina kun jonkun fanius menee "yli" (siis mun mielestä) niin se alkaa muistuttaa jotain uskonlahkoo tai verkostomarkkinointia :p

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
VJR:
[QB]Henkka: Teki bannaamisesta taidetta.

Cinderella & tania Puntaroivat miesten ominaisuuksia unohtaen, ettei kovin häävit kriteerit sais olla vastapuolella, jotta itse mahtuisi niihin.

/QB]
plaa plaa...

72

Well-known member
Dominic:

Se musiikkihan siinä ratkaisee, eikö?

Mitä väliä sillä on kuunteleeko sitä musaa _kukaan muu_ jos siitä vain itse pitää?

Eiköhän se markkinointikin hoideta paljon paremmin nightwishin omien PR-heppujen toimesta, luulenpa että PT:n hehkutus on saanut vähän samalaisen kielteisen suhtautumisen koko yhtyeeseen kuin patriot on saanut puolueeseensa.
Nyt täytyy sanoo, että oon missannut totaalisesti patriotin puoluehehkutukset. Mikähän puolue on kyseessä?

NW:n PR hoidetaan varmasti hyvin. Mulle niitten musan kuuntelun lisäksi on tärkeetä, että niitten levyt myy, mitäs pahaa siinä on toivoa hyvää omalle suosikkibändille. Nehän saa elantonsa siitä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eipä ole ihme, että ovat Suomessa depressioluvut korkealla. Domppakin on kuukausikaupalla aivan mäsä ja kun se lopulta kehtaa hymyillä, niin tuomio on tyly: "vittuuks siinä hymyilet?" :D

Observer

Well-known member
Hehkutukseen poikkeuksena on MIKA HÄKKINEN JOTA EI VOI MAINOSTAA LIIKAA ! ! ! ! MIIIKA HÄKKINEN - MIKA HÄKKINEN! !!! MIIIKA HÄKKINEN - MIKA HÄKKINEN!!!!!1 :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
OoPee:
Eipä ole ihme, että ovat Suomessa depressioluvut korkealla. Domppakin on kuukausikaupalla aivan mäsä ja kun se lopulta kehtaa hymyillä, niin tuomio on tyly: "vittuuks siinä hymyilet?" :D
Nii just! :D