Forumilaiset arvosteltavana

patriot

Foorumin senaattori
No olen minäkin silmäpuoli! Minullakin on lasit!

patriot

Foorumin senaattori
jaska:
patriot:
No olen minäkin silmäpuoli! Minullakin on lasit!
Yllättäen se ei tajunnut!
Ett silleen!!!!!!1
Siis jos kommenttini Kortteen topista, Henkasta, Kaktuksesta, rynkystä, Mikaelista jne, ovat neutraaleja niin lueppas uudestaan!

Ei tässä nyt mitään ylistyslauluja viserrellä! Eräät hahmot saivat kriittistä palautetta enemmän, koska usein olen heidän kanssa napit vastakkain! Ei pidä ottaa niin vakavasti Jaska hyvä!

<small>[ 29-07-2003, 00:11: Message edited by: patriot ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
No niin, otetaan sitten rautalanka esiin. Sinulla noissa ei ollut tarkoituskaan jakaa tätä "kriittistä palautetta", vaan loukata. Minusta asiallista ja kriittistä palautetta ei ole

Tose:
Moottoripyöräilevä pappa! Vetäydy eläkkeelle foorumista!

Suomi on käsitääkseni vapaa maa, miksei Tosé saisi täällä vaikuttaa - miksi olet niin innokaasti ihmisiä ajamassa pois täältä. Ei suoranaisesti loukkaus, mutta ihmettelen vain kommenttia!

Bobakki:
Alokas! Moottoriurheilutietämystä on! Mutta onko muuta?

Milläs perusteella bobakin muuta tietämystä epäilet. Bobbiksen livenä tavanneena, voin vakuuttaa että sitä on!

Vjr:
Apina

Kriittistä palautetta - kyllä!

Jones:
Ruupenit on foorumin valiotoikki. Muuten Jones onkin ihmesälli. Kotoa saatujen ehkä hieman asenteellisista opeista lähtien kaikki meni pieleen ja päättyi katkeraan avioeroon! Tosin parempi yrittää kuin katua!

Kerrotko mikä Joneksen kotikasvatuksessa on mennyt pieleen. Kerrotko myös millasta se oli, kun tunnet tietäväsi siitä noin paljon. Kun vauhtiin pääset, niin mielelläni kuulen kanssa Joneksen katkeran avioeron (?)vaikutuksista hänen foorumilla käyttäytymiseen ja siihen miten tuo on rakentavaa palautetta!

Norman:
Onko hän aikuinen? Ei uskoisi jutut on foorumin ehdottomasti mauttomimmat! Taitaa elää kovassakin puutteessa

Voi raukkaa, kun kaikkiin provoihin menee. Kerrotko tarkemminkin mitä tiedät Normanin puute-tilasta.

Domppari

Editoit silmäpuoli kohdan pois - rupestit selkeästi itsekkin häpeämään. Minusta syntymässä saatua vammaa ei ole kiva ruveta ilkkumaan silmäpuoleksi. Kun totesin, että "et taaskaan tajunnut" viittasin siihen, että meidän likinäköisyytemme (minulla -4,25 molemmat) on ihan eriasia kuin dommpparin. Meillä ei haittaa normaalia elämää, meillä voi korjata jne.

Monet muutkin alittivat riman, mutta nuo olivat törkeitä. KOita nyt ymmärtää loukkauksen ja rakentavan palautteen - tai vitsin (mitä tuo Nick:n alotus postaus oli) ero.

Ja edellen, nimi, kuva ja mielellään ääninäyte, jotta saat edes hieman pohjaa showllesi!
Ett silleen!!!!!!1

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eihän tässä nyt mitään suurempia yllätyksiä ole tullut. Osin ihan hauskaa luettavaa wink

Kun nyt Jaskalla ja Patriotilla on taas kunnon kina menossa, niin totean tähän väliin esimerkkinä, että Norman:sta minulla on ihan eri käsitys forumin tekstien ja live-esiintymisen perusteella. Kun on ihmisen kanssa keskustellut naamatusten, osaa suhtautua teksteihin syvällisemmin ja monasti voi oivaltaa jutun perimmäisen tarkoituksen, mikä ei välttämättä ihan helposti aukeakaan.

Ja loppuun kevennys: yllärinä mulla ei ole pahaa sanottavaa forumilaisista :D

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Joo, tämä tuntui menevän kahden kinasteluksi, mutta ei se mitn... :)

72

Well-known member
Dominic:
Minka67:
Rokkimamma - Piritan kaveri.
Onhan Minka enemmän kuin kaveri, hän on hyvä ystävä mulle ja Mikolle, ja Minka on mun kaaso.

Patriot: et ilmeisesti seurannut juttuja Varikolla, kyllä me puhuttiin formuloista pitkään, ennenkuin "vaihdettiin vapaalle" kunnolla.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
patriot:
Tose:

Moottoripyöräilevä pappa! Vetäydy eläkkeelle foorumista!</strong>

---------------------------------------------------------
Outoa, kaikki ihmiset ovat eri mieltä kanssani.
En ainakaan patriotin toivomuksesta!

abc

DNF
Henkka: Teki bannaamisesta taidetta.

RK-62: Taiteilija.

jaska: Pyörittää naurettavaa "Ett silleen!!!!!!1"-sloganiaan hamaan loppuun asti luultavasti, koska on käynyt monet väittelyt siitä, ettei aio lopettaa sen käyttöä. Kerrottakoon, että kyseinen "mantra" kuullostaa vielä typerämmältä sanottuna.

Dominic: Pieni mies. Lensi kevyestä kämmenlyönnistä seinän läpi.

jenan: Swappailija tai "swappailija"

Cinderella & tania: Puntaroivat miesten ominaisuuksia unohtaen, ettei kovin häävit kriteerit sais olla vastapuolella, jotta itse mahtuisi niihin.

P.T. Maunula: En voi ymmärtää Nightwishiä - jotain oopperametallia tjsp. Vihaan oopperaa eikä metallikaan ole suosikki. Kerran muuten Nightwish kuullosti radiossa hyvältä, kun sitä ennen soi "älä tule myöhään kotiin kulta" tjsp.

M.A. Maunula: Katosi. Treenaamassa 60 metrin juoksua?

K.Yrjola: Muusikko, kirjailija, kyttääjä, jalkapalloilija ja forumin viisain mies.

Albert oil: TV-visailussa koettu katkera tappio näkyy vieläkin.

AJ: Tästä ei oikein ota selvää. Olet yli 15000 viestiä kirjoittanut jo - voisitko kertoa nimesi?

Jusban: Tyhmän eläimen pöljäilyjä.

mclaren: njps njps. Liekö botti?

Mikko_A: F1forumilainen läpänheitto on ilmeisesti jäänyt päälle, kun mitään muuta ei miehestä irti saa.

Frank: Heimosoturi, pitkän linjan höpönassu ja kai sortin jos jonkinlaisen ratti, mies.

jmt, TeroT: Varoittavat esimerkit.

Tose: Kuvaisi vaikka viimeisillä voimillaan oli horisontti vinossa tai ei.

markoj: Nimesi bottinsa OttoVilleksi. Se kertoo kaiken!!

patriot, clair: Parhaat kakkosnickit. Kiitos.

jacques: Lailla patriootin luulin aikoinaan, että mies on liikkeellä huumorilla. Enää en ole varma.

Jr-: Loimaalainen pesäpalloilija.

Ria: Ei kirjoita juuri koskaan mitään khatissa. Liekö mies liikkeellä huumorilla?

72

Well-known member
P.T. Maunula: En voi ymmärtää Nightwishiä - jotain oopperametallia tjsp. Vihaan oopperaa eikä metallikaan ole suosikki. Kerran muuten Nightwish kuullosti radiossa hyvältä, kun sitä ennen soi "älä tule myöhään kotiin kulta" tjsp.

Kaikkien ei tarttekaan ymmärtää. Todellinen fani diggailee bändiä jo ennenkuin se saa suuremman mittakaavan suosiossaan. Sitäpaitsi uusin levy ei ole oopperaäänellä laulettua.

M.A. Maunula: Katosi. Treenaamassa 60 metrin juoksua?

Onpas jengille hyvin jäänyt toi 60 metrin juoksu mieleen.Toivottavasti muutakin.

Mie-

Well-known member
Sijainti
Highland
Sen verran tuntematon hahmo olen onneksi itsekin ettei kenelläkään voi olla minusta mitään sanottavaa

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
patriot:
Näköjään kukaan muu ei uskalla tehdä omaa listaa joten minun se on kai tehtävä!
Kumpa olisi jäänyt tekemättä... :p

Mielenkiintoista, että kyllä köriläät muistavat listoillaan joka mimmin vaikkeivat olisi edes kovin aktiivisia :D

patukka

Well-known member
Sijainti
Pieksämäki
Mie-:
Sen verran tuntematon hahmo olen onneksi itsekin ettei kenelläkään voi olla minusta mitään sanottavaa
Taidetaan olla sen verran noviiseja ettei kokonaiskuvaa ole kukaan kerenny muodostamaan ... :D

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Täytyy siis olla por...provompi ja haistatella enemmän niin johan muodostuu täydellinen kokonaiskuva.

SENKIN RUNKKARIT!

patukka

Well-known member
Sijainti
Pieksämäki
Ai kun tuntuu hyvältä... nytkö siis ymmärsin tän jutun lopullisesti... Ei siihen mennytkään aikaa kun muutama vuosi

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot:
Jones:

Ruupenit on foorumin valiotoikki. Muuten Jones onkin ihmesälli. Kotoa saatujen ehkä hieman asenteellisista opeista lähtien kaikki meni pieleen ja päättyi katkeraan avioeroon! Tosin parempi yrittää kuin katua!
No tuskin olen ainoa Suomessa joka on eronnut enkä ole edes katkera. Nykyään asun onnellisessa parisuhteessa, käyn joka toinen viikonloppu Hangossa katsomassa poikaani, teen työtä josta tienaan hyvin rahaa, omistan oman auton, omistan saaren, on varaa syödä/juoda ulkona niin paljon kuin huvittaa (ei vaan huvita kauheesti) mulla on huippuvalmentajakoulutus ja sen myötä hyviä ystäviä valmentajina ja pelaajina.

Enkä koskaan ole niin huonossa jamassa että joutuisin äänestämään kepua.
:D