Puupää
Señor Member
Kertakaikkiaan!
KAIKKI 2435 ?K.Yrjola:
Aivan tuota pikaa arvostelen teidät KAIKKI!
Muista miukkiK.Yrjola:
Aivan tuota pikaa arvostelen teidät KAIKKI!
Minusta vaatii enemmän munaa olla sortumatta alatyylinilmaisuihin tai suoriin loukkauksiin. Varsinkin silloin kun provosoidaan tai provosoituu. Ainakin itse arvostan enemmän niitä, jotka osavat puhua/kirjoittaa asioita suoraan ja siis ilman vittuja ja perkeleitä tms. Viimeksi mainittujen sanojen käyttö ei nimittäin tee kenestäkään enemmän miestä tai naista.Pirita:
Täällä tietyt tyypit kaipaa Mikon juttuja, ja varmasti yksi syy on se, että kun osaahan tuo sanoa inhottavasti, ja tuo esiin monen nössön tuntoja, joita eräät eivät uskalla edes nickin suojista täräyttää.
Johtunee siitä, että minä en ole tullut tänne millekkään iltateelle!VJR:
Se, että kirjoittaa nimimerkin takaa, ei tarkoita sitä, että ko. hahmo olisi anonyymi. Toki on näitä patriootteja, jotka ei oo itsestään mitään kertonut
Oman huonon itsetunnon / egon pönkittämistä. Sama syy on yleensä koulukiusaamiseenkin.Formulanomi:
Omat hullut/hölmöt tapansa ja arvostukset suotakoot kullekin hahmolle, mutta ihmettelen vain tätä "nössöjen aliarvostamista".Pirita:
Täällä tietyt tyypit kaipaa Mikon juttuja, ja varmasti yksi syy on se, että kun osaahan tuo sanoa inhottavasti, ja tuo esiin monen nössön tuntoja, joita eräät eivät uskalla edes nickin suojista täräyttää.![]()
Suhtkoht eek!K.Yrjola:
Oletteko jo valmiina mun armottomiin ja säälimättömiin arvioihin?
Anna palaa.K.Yrjola:
Voiko niihin olla koskaan valmiina..?K.Yrjola:
Parin tunnin kuluttua kyllä.K.Yrjola:
Suositeltavia tapoja suojautua:K.Yrjola:
No niin! Eipä aikaakaan kun kiertelemätön kritiikkini saapuu!