Forumilaiset arvosteltavana

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Tovin päästä saatte nähdäksenne laatimani kattavan arvostelun tämän palstan kirjoittelijoista!

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Menikö Fnomi OoPeen jippoon? :D Se oli kyllä aika kierosti uudelleenohjattu, mutta temppu oli jo ainakin kahteen kertaan koettu.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tósé ®:
Menikö Fnomi OoPeen jippoon? :D Se oli kyllä aika kierosti uudelleenohjattu, mutta temppu oli jo ainakin kahteen kertaan koettu.
Taisin mennä toisen kerran samaan retkuun. doubtful

Oopee pääsi nyt ignorelistalle. :D

<small>[ 21-08-2003, 17:19: Message edited by: Formulanomi ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tósé ®:
No kun tsekkaat, että missä asiayhtedessä se linkki oli, niin pakkohan tuossa oli pikkusen "optimoida". Mutta älä Formulanomi sure, mä oon ihan varma, että et oo ainoo, tosin sä olet ainoa rehellinen :rolleyes:

btw. toi oli muuten neljäs kerta :D

Mut mul olis hei yks hauskahko link.... eek!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Luin tätä toikkia lopusta alkuun, niin asiayhteyskin jäi huomaamatta. eek!

Eihän toi oikeasti haittaa mitään. :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun mielestä on hyviä forumisteja, kuten Tose ja Formulanomi + muita.

Ja sitten on ihan pöljäntereitä kuten Sumi-fanit + muita.

Ja sitten on uskonsa tyrkyttäjiä, kuten Patriot ja Cactus.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Pirita T. Maunula:
"Harvemmin täällä kaikkien suorituksia vähätellään. Mikkoa kylläkin, ainakin allekirjoittanut tekee sitä koska hänen hehkutus menee niin yli (kuten myös NW) esimerkiksi käynee tuo 6,9s farkut jalassa"

-ahaa, eli arvasin oikein. Sainkin taannoin txt-viestin, jossa todettiin, että meihin liittyviä juttuja ei uskota nimenomaan sen takia, kun nimi on Maunula. Ja kuulemma jos nimi olisi juttussa vaikka Tose, ei kukaan sanoisi mitään. Tekisi mieleni tehdä joskus testi, että kerron toisella nickillä toisesta ihmisestä, niin kaikki uskoo heti.

Vähän vastaava juttu oli, kun perustin muinoin topicin kännykän soittoäänistä, se oli tottakai paska otsikko, kun MÄ perustin sen, mutta jossain vaiheessa se perustettiin uudestaan jonkun toisen toimesta, ja kas, se oli ihan ok, kunhan se en ollut minä.

Toinen esimerkki; harrastin aikoinaan samaa kuin PohjanAkka, eli uutisoin iltapäivälehtien juttuja täällä, kuin ollakaan, jengi veti herneen nenään ja ihmetteli eikö mulla ole muuta tekemistä kuin mässäillä lehtijutuilla. Ei siinä mitään, PohjanAkka teki ja tekee edelleen tuota uutisointia, ja kuten arvata saattaa: se on okei.

Toisaalta on ihan kiva olla kiistelty hahmo Mikon kanssa. Eikös tullutkin taas vipinää tähän muutoin jo suht hiljentyneseen chattiin. :D
Voit ehkä itsekin vähän miettiä miksi mitään sun toikkejas ei oteta vakavasti, miksi kukaan ei usko tarinoitasi ja miksi hyvin monet suhtautuvat höpinöihisi hyvinkin skeptisesti. Think, think, think!!!!

Jos ei vieläkään välähdä, niin luepa vaikkapa tämä toikki sekä se ennätystoikki sivulta sivulle ja riviltä riville ja kiinnitä erityisesti huomiota omiin kommentteihisi. Ehkä sitten jotain välähtää! :) :)