Forumilaisia, jotka sekoitat jatkuvasti toisiinsa

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Heippa!

Jos en olisi lakossa, pyytäisin sinua oitis livesättiin! :)
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
haju sanoi:
Eipä ole enää hajuakaan, keneksi minua on jo luultu. Listalla on ainakin Patriot ja nyt nähtävästi myös Stig Helmer ja Jakopään hihna :thumbdown
Onnittelut seitsemännestä postauksesta! :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla menee Jakkeus ja Matxi sekaisin. Lähinnä siksi että molemmat on alasti ja vielä vaihtavat koko ajan paikkaa niin, ettei tiedä kumpi on päällä ja kumpi alla. :nope: :jaska:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mulla menee Jakkeus ja Matxi sekaisin. Lähinnä siksi että molemmat on alasti ja vielä vaihtavat koko ajan paikkaa niin, ettei tiedä kumpi on päällä ja kumpi alla. :nope: :jaska:
MISSÄ LATEKSI-ASUT!!!!
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Il Tempo Gigante ja Ylen Sankia Priha menee jostain syystä sekaisin. Etenkin varjoisat avatarit muistan väärin päin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vellu, Vesku ja RacerX ovat sama hahmo. Sinänsä sääli, koska näistä tyypeistä ainakin yksi on tiettävästi ihan hyvä tyyppi ja muut kusipäitä.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Itsellä meni Vice ja Device sekaisin lähes koko ekan vuoden mitä olin täällä. Lopulta sain päntättyä että ensinmainittu oli se Barrichello-fani.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mehe, Knoukkari ja Teukka menee mulla sekaisin. Samaa 'hirvee' ne duunaa, mutta missä järjestyksessä?:doubtful:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Lancerin olen olettanut Laraksi sen jälkeen kun se sai avatarin. Alkaa "La" ja pikaisella vilauksella samanlainen apina laskeutuu puusta.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Ihan selvästi Jaska ja Jacques. EI ainoastaan nimien puolesta vaan ulkonäöllisesti möötessä katsoin vähän aikaa että onko Jacquesille kasvanut vähän tuuheampi parta ja tukka päähän. Myöhemmin näin tarkemmin että toihan on Jaska, noh sitten kyyläilin ja kyselin että missä se Jacques on? :alppu: Siellähän nurkassa muiden keskeltä lopulta löyty, tainoh ihan ekan kerran näin baarin tiskillä tilaamassa drinkkejä. ;)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Multa taas menee Moe ja Domppa sekaisin. Johtuu ehkä samantyyppisestä avattaresta. Molemmat ovat ihan hyviä tyyppejä. *slurps*
 
Ylös