Forumilaisia, jotka sekoitat jatkuvasti toisiinsa

Lunssila

Well-known member

Kypärämiehet menee avatarin perusteella helposti sekaisin. :frank:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Pöh. Dompparin kypärää näkee ihan livenäkin mikroautokisoissa :)

Mangelo

Well-known member
En ole sekoittanut, vaan olen kuvitellut että ovat yksi ja sama nikki, ei ykkös ja kakkos. Charlie on mennyt jotenkin siinä Archien sivuvaunussa.

Lunssila

Well-known member
Knoukka ja Koiruus. Melkein identtiset nimimerkit. Pitää katella aina moneen kertaan, että mitäs ihmettä nyt.

Löysin tän toikin muuten hakusanoilla "sekaisin menevät". Ehdin miettiä jo hassutteluakin, mutta eihän tuosta oikeasta toikin nimestä oikein mitään saa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Toxicity ja Aziz.

Molemmilta aika hyökkääviä postauksia vitun kera.

Pitää aina oikeasti katsoa, kumpi se nyt oikein kirjoittaa taas.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Äsken luulin hetken Micaelin kirjoitusta Melindan kirjottamaksi. Ennen viestin viimeisiä lauseita tilanne toki selkeni minulle. En tiedä olenko aiemmin sekoittanut heitä keskenään. Yhdistäähän hahmoja näemmä samantyyliset avatarit, perusselkeä kirjoitusasu ja eka kirjain.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Äsken luulin hetken Micaelin kirjoitusta Melindan kirjottamaksi. Ennen viestin viimeisiä lauseita tilanne toki selkeni minulle. En tiedä olenko aiemmin sekoittanut heitä keskenään. Yhdistäähän hahmoja näemmä samantyyliset avatarit, perusselkeä kirjoitusasu ja eka kirjain.
:D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Puolipöhkö ja Runar&Kyllikki. Pariin otteeseen olen luullut runskin kirjoittava pöhkönä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Herra Ylppö ja Samuli Putro.

Millä helketillä niistä saa selvän?:doubtful: