Forumilaisia, jotka sekoitat jatkuvasti toisiinsa

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mulla menee jatkuvasti sekaisin Moe Szyslak ja Ned Flanders.

Vice

Reality bites
Jeeves ja Vertti. Jostain kumman syystä aina veikkauksissa pisteitä tarkastaessa nämä kaksi nimeä menee solmuun.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minua häiritsi, kun näin hahmon 'Ode' kirjoittaneen jotain viimeisimmäksi.
Luulin, että siinä lukee Olga. Nyttemmin ei erehdysmahdollisuutta ole. :wink:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Minua häiritsi, kun näin hahmon 'Ode' kirjoittaneen jotain viimeisimmäksi.
Luulin, että siinä lukee Olga. Nyttemmin ei erehdysmahdollisuutta ole. :wink:
Luen myös tuon vitun Oden aina Olgaksi. Viestisisältö tosin paljastaa karmaisen totuuden lähes välitömästi impulssien saapuessa aivonkopan ulkoreunan rajamaille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ihan selvästi Jaska ja Jacques. EI ainoastaan nimien puolesta vaan ulkonäöllisesti möötessä katsoin vähän aikaa että onko Jacquesille kasvanut vähän tuuheampi parta ja tukka päähän. Myöhemmin näin tarkemmin että toihan on Jaska, noh sitten kyyläilin ja kyselin että missä se Jacques on? :alppu: Siellähän nurkassa muiden keskeltä lopulta löyty, tainoh ihan ekan kerran näin baarin tiskillä tilaamassa drinkkejä. ;)
A. Kehoitan hankkimaan silmälasit.
B. Itse en ainakaan tilannut missään vaiheessa drinkkejä. :D kokista ja vettä join. :)

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Nyt kun muistelen, niin ennen mulla on mennyt YSP:n ja ITG:n lisäksi keskenään sekaisin Deep Throat, Ground Effect ja Black Leopard. En muista tarkkaan, mutta voisin vaikka lyödä vetoa, että olen aikoinaan sekoittanut myös azizin ja azlyn keskenään. :eek:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Trullinkaasu ja Lancer profiloituivat mielessä joskus saman henkilönä tai toinen toisena tai sekaisin tai silleen. Johtui ehkä siitä, että pojat väänsivät keskenään kovasti lässyä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Nopeasti tulee mieleen seuraavat vuosien varrella seonneet:

-YSP & ITG
-Vesku & Vellu
-Mikael & Micael
-Kaktus & haju :)D)
-Moe Szyslak & Mehe Rienarsuo
-Jaska & Jacques
-Zaikom & Zetor
-kaikki Jo- ja Do- alkuiset

Enimmäkseen siis nimimerkkien samankaltaisuuksista johtuvia sekoituksia. Ei tosin aavistustakaan mistä tuo kaktus vs. haju juotaa juurensa. :eek: Heti kun alkoi pyöriä foorumilla aktiivisemmin, oppi kyllä nopeasti erottamaan esim. Moen ja Mehen tahi Jaskan ja Jacqueksen toisistaan.

Viimeksi muokattu: