Forumilaisten urheilutausta?

oltzu

Todella hidas
Liittynyt
21.3.2002
Viestit
2170
Sijainti
Oulu
Muutaman kysymyksen arvelin tässä esittää teille. Tämä kyllä saattaa kuulua tonne urheilun puolelle, mutta eikai se haittaaa vaikka täällä onkin?

1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)

2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?

3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
1) jalkapalloa ala-asteikäisenä pari vuotta. Puolustaja/libero. Yhden maalin tein, puolesta kentästä.
2) En pahemmin
3) Jääkiekko
 

Begemot

Besserwisser
Liittynyt
14.9.2000
Viestit
1823
Sijainti
42
1. Jalkapalloa ja salibandya pelailen nykyisin ihan "tosissaan" (jalkapalloa Kolmosessa ja Vitosessa, salibandyä puulaakissa). Sitten ihan kunnonkohotusmielessä uin ja lenkkeilen, liikuntaa tulee harrastettua kuutena päivänä viikossa ainakin tunnin verran kerrallaan. Satunnaisesti myös sulkapalloa ja tennistä tulee läiskittyä.

Pentuna tuli myös suunnistettua kilpaurheilutasolla vailla mainittavaa menestystä.

2. Jalkapallossa on taskuun jäänyt Kaakkois-Suomen piirinmestaruus (ooh...valtava meriitti). Yläasteen ja lukion kisoissa vein muilta luulot satasella ja korkeushypyssä (kuulemma olisi ollut lahjojakin korkeushyppyyn, yrittivät seuraankin suostutella mutta empäs jaksanut, no näitähän tarinoita on Suomi täynnä...JOS olisin silloin ja JOS ja JOS ja niin edelleen) mutta ei kai noita voi oikein laskea.

Sivuhuomautuksena mainittakoon, että Cooperin testissä meni viimeksi 3300 m, ja painoa olen tiputtanut vuoden alusta yli 12 kg (88kg -> 76kg). Kai sitä nyt jostain saa ylpeillä..

3. Jalkapallohan se on aina ollut sydäntä lähellä. Uran huippuhetki on (ja varmasti sellaiseksi jääkin), kun viime vuonna pommitin kolmestakymmenestäviidestä metristä yläkulmaan.

Pöytätenniksessä mua ei kuitenkaan voita kukaan. Monessa muussa lajissa mut sitten voittaakin helposti, mm. uinti jossa eläkeläismummotkin vetää ohi oikealta ja vasemmalta. Kunto kyllä kohoaa ja rasva palaa, mutta tekniikkani on aivan perseestä ja eteneminen todella hidasta. Hyvä jos kilometrin alle 40 minuuttiin pääsen.

<small>[ 22-11-2002, 18:33: Message edited by: Begemot ]</small>
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
1. Lentopalloa. Laskettelua talvella, kaikkea sekalaista kesällä.

2. On mulla mitaleita lentopallosta. Aluemestaruuspronssi ja Atria-turnauksen lohdutusmitali nelossijan johdosta [joukkueita oli enemmän kuin neljä!]. Sikäli että minä en kyllä osaa pelata ja ihan sama vaikkei minulla noita olisikaan.
Lisäksi minulla on korkeushyppyhopeaa koulun kisoista kolmosluokalta. Mutta tuota en ole ikinä harrastanut. Kunhan kerroin.

3. Ai urheilla itse vai penkkiurheilla?
Itseurheilemisesta sulkapallo ja laskettelu. Laskettelussa voisin jopa sanoa olevani ihan hyvä [se on jo aika paljon], ja sulkapallo sujuu jotenkin, kunhan vastuksena ei ole joku Anssi..
 

Hënkka

Guest
oltzu:

1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)
-Jääkiekko, pesis ja jalkapallo, joskus pienenmpänä poikana. Nykyään ainut veret suuhun saava harrastus on GP Legends.
2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?
-Korttelikiekosta tuli pikkupoikana hopeamitali Kymi-sarjasta ja yläasteen suunnistuksessa aikanaan jopa kultaa, kun kaikki muut (idiootit) haki väärän rastin. :D GP Legendsissä menestys on karttanut, mutta jopa kolme osakilpailuvoittoa FORUMGPL:n historian ajalta on sattunut kohdalle.
3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
Jos autourheilua ei saa sanoa, niin mikään laji ei ole paras, koska se on GP Legends.

<small>[ 22-11-2002, 18:41: Message edited by: Henkka ]</small>
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
1) Kung-Fu(Wing Chun)
2) Tassa lajissa ei jaeta mitaleita
3) Jalkapallo
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
1. Talvella tulee hiihdeltyä (500+km kaudessa), uitua ja kun Hyvinkäältä ollaan niin tietenkin pelataan curlingia. Joskus vuonna miekka ja kivi tuli laskettua mäkeä. Kesällä taas futista puulaakissa, lenkkeilyä (5 km ennätys just alta 20 min) ja kaikkea beachvolleystä golffiin, tasotusta ei taida olla enää kun niiden uusien sääntöjen mukaan pitäs(?) pelata 4 tasotuskierrosta vuodessa. Viiden kieppeillä hcp kuitenkin pyörii. Tennistä sulkista ja sählyä ympäri vuoden, tosin harvemmin.

2. Laskettelusta on piirinmestaruuksista mitaleita ja sm kisoista kuudes sija. Futiksessa jotain turnausvoittoja. Golffissa jotain epämääräisiä palkintosijoja ja curlingissa sm-pronssi :)

3. Jalkipallo!

EDIT: Ainii golffia ei lasketa :)

<small>[ 22-11-2002, 19:07: Message edited by: Jere1983 ]</small>
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
oltzu:

1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)
Jalkapalloa olen harrastanut 7v lähtien ja harrastan edelleen 6 divari tasolla.
Käsipalloa harrastin muutaman vuoden.
Sitten on laskettelu, mutta siinä en ole koskaan kilpaillut tai mitään...

oltzu:

2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?
Jalkapallossa on muutama mitalli jostain pikkuturnauksista, käsipallossa enemmänkin, tosin itse kiistän kaikki ansioni käsipallon mitalleihin (pelasin vähän turhan hyvässä joukkueessa tasolleni)

Eli kerrotaan vielä että toi käsisjoukkue oli sillosen futisjengini "ykköslaji", olin porukan ainoa jolla jako oli toistepäin... muutaman vuoden käsistä pelasin ja sit se jäi - ei ollut mun laji...

oltzu:

3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
jalkapallo
Ett silleen!!!!!!!1
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)

Olen harrastanut yleisurheilua, jalkapalloa ja laskettelua. Nykyään lähinnä voima(tonta)nostoa.

2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?

Yleisurheilussa yksi "kulta" ja jalkapallossa yksi turnaushopea.

3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)

Ehkäpä sitten jääkiekko. Ainakin se on mielenkiintoisinta.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
1) Tata nykya harrastan enaa uintia, puntinnostoa, skimbausta, fillarointia ja satunnaisesti nyrkkeilya.
Menneisyydessa uintia, squashia, skimbausta, ju-jutsua, ranta- ja tavallista lentista, latkaa, fudista ym.

2) Uinnissa parhaimmillaan SM-hopeaa, muita mitaleita rujosti, squashissa alle 18-veessa joskus rankattu suomen 10 parhaan joukkoon, skimbauksessa olisin paassyt SM-finaaliin viimeisena etela-suomesta, mutta vanhemmat eivat kuskanneet. Piirimestaruuksia skimbauksesta ihan junnuna vissiin 3 kappaletta. Long Islandin (N.Y.) Beach Volleyball-turnauksessa putoaminen ekalta kierrokselta (1 voitettu ottelu :rolleyes: ) ja tietty Ju-jutsussa vihrea vyo :D

3) Ju-jutsu. Jatkaisin jos loytyisi hyva seura taaltapain.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
1. Mä olin koulussa aina se, joka valittiin joukkueisiin vikana... Mä en ikinä innostunut lähtemään mihkään joukkueeseen pelaamaan mitään, kyse tais olla enemmänkin ujoudesta kuin siitä, ettei olis kiinnostanu. Lisäksi kun vanhemmat eros niin mutsilla ei ikinä ollut mitään ambitioita potkia mua mihkään jengiin. Ja hyvä niin. Tosin nykyään pidän kyllä kunnostani huolta sikäli, että lenkkeilen sillon tällön ja punttiakin riuhdon joskus kun harrastukseni sitä suorastaan vaatii. Salibandyä on ollu jo pitempään tarkotus tän harrastusporukan kanssa jonkunnäköseen puulaakisarjaan pelaan mennä, mutta tähän asti jäänyt pelkäksi puheeksi. Kuten arvata voinee, niin ikinä en mikään urheilullinen lahjakkuus ollut, yhtä poikkeusta lukuunottamatta, nimittäin pallojen torjumiseen mulla on joku outo lahja. Tosin niinhän kaikki sanoo että siihen hommaan pitää olla päästään vialla.
2. Tämän voinee arvata.
3. Sähly.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
1) Lentopallo ja hiihto,ennen "tosissan" ja nykyään vähän vähemmän.
2)Lentopallosta on aluemestaruuksia ja hyviä sijoituksia Power cupissa, paras Jyväskylästä vuonna 2000. Oltiin toisia. Hiihdossa on piirinmestaruuksia lähinnä viesteistä.
3)Lentopallo

Edit: Niin tuli sitä yleisurheiltuakkin, 13- vuotiaana olin yks piirin parhaista hyppäämään pituutta. Nyt ne vanhat kilpakaverit kisaa junnujen yu maajoukkueessa. Futistakin tuli pelailtua.

<small>[ 25-11-2002, 11:33: Message edited by: Jr- ]</small>
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mulla on 3.palkinto 60 metrin juoksusta ja kolmas palkinto korkeushypystä. Kouluajoilta siis.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
oltzu:

1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)

2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?

3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
1) Nyt golfia (lähet jokus vetään kunnolla golfia mun kanssa niin johan lasket senkin urheiluksi wink ) ja tennistä. Paikoin sulkista. Punttia että pysyy kondiksessa.

Mitä oon harrastanut? (seuratasolla)

- Yleisurheilua (pääasiassa pitkät juoksut ja hypyt)
- Fudis
- Koris
- Jenkkifudis
- Lätkä
- Triathlon

2) Yleisurheilusta on mitalia ja plakaatia vaikka muille jakaa. Koriksesta tuli turnausvoittoja ja TULn hopeaa ja sitten maakuntasarjassa lähinnä vitutusta wink . Triathlonista (ja duathlonista) yksittäisiä palkintopallisijoituksia. Korista ja lätkää on tullut pelattua ulkomailla. Golfista on vajaa kymmenen turnausvoittoa, parhaimpana tän vuoden West Sweden Trophy ja (Benelux-maiden) Nordic Cup, joista jäi parhaat muistot.

3) Kai koris ja jenkkifudis oli ne vahvimmat, vaikkakin golf on nyt "putkessa".
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Ei vaan retso wink

Kato sitä on pakko harrastaa vähän kaikkea mihin huolitaan kun on niin paska joka lajissa... :D
 

Mikko A. Maunula

Banaanintaivuttaja
Liittynyt
5.9.2002
Viestit
1657
Sijainti
Hietsu
Mä olen TODELLA paska joka lajissa. Sen takia penkkiurheilu kuuluu meikäläisen vahvoihin lajeihin.
 
Ylös