Forumilla närpee

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Foorumilla närpee se, kun spekuloidaan jotain asiaa niin sinne tulee aina se viesti jossa listataan kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja todetaan että "mun mielestä joku näistä toteutuu".
Jaa niinku esim. Räikkösen "voi olla että sataa, tai voi että ei sada" (vai miten se oli), "ehkä ajan, ehkä en" ja "Ehkä jatkan rallissa, ehkä en"

Knoukka

Well-known member
Vituttaa semmonen ilonpilaus kun jarna on kiihkeimmillään, jengi pääsemässä iholle, henkilökohtaisuuksiin, niin eiköhän mode tai mikä lie tule ja latista koko homman deletoimalla tai banjoamalla.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Vituttaa semmonen ilonpilaus kun jarna on kiihkeimmillään, jengi pääsemässä iholle, henkilökohtaisuuksiin, niin eiköhän mode tai mikä lie tule ja latista koko homman deletoimalla tai banjoamalla.
Toi on täysin totta, on kertakaikkiaan hupaisaa seurata tunteiden kuumenemista ja heitellä välillä lisää löylyä.

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Näyttäkää minulle missä minä olisin moderoinut hyvän jarnan poikki? ...siis lähiaikoina.
*köh*Lancia Delta*köh*

No ei, lähiaikoina ei ole ollut havaintoja hyvistä jarnoista, liekö sellaisia olemassa lain. Nyt tarvitaan hei hyvä vapaan jarna, jotta voidaan nähdä moderoidaanko se pois. F1-asiapuolellahan ei tunnetusti paljon mitään muuta tehdäkkään kuin jarnata, mutta ne eivät ole hyviä lain.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Närpee, kun omia viestejä poistellessa randomilla tulee niin paljon jotain "ok" -viestejä. Kaikki pitkät ja asiapitoiset viestit on ihan hukassa. Mistäköhän tämäkin oikein johtuu... Varmaan Mööffin laieieista.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
xD -hymiöt, varsinkin useamalla D:llä varustetut sellaiset. Itseasiassa ne eivät pelkästään närpeä foorumilla, vaan ihan ylipäätäänkin.