Forumilla närpee

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Foorumilla ja elämässä ylipäätänsä närpee se, että joku pyytää kertomaan jotain asioita, jotka pyytäjä pystyisi varsin helposti itsekin selvittämään.

Foorumiesimerkki:
Hahmo 1 kirjoittaa "ketkä menee hörppimään pöntöstä?"
Hahmot 2, 3 ja 4 kirjoittaa "menen hörppimään pöntöstä"
Hahmot 5 ja 6 kirjoittaa "ehkä menen hörppimään pöntöstä"
Hahmo 7 kirjoittaa "ketkä menee hörppimään pöntöstä?" :jaska:

IRL-esimerkki:
Minulle ja työkaverille tulee meili jossa sanotaan pöntön olevan hörpintäkelvoton.
Työkaveri tulee myöhemmin kysymään onko pönttö hörpintäkelvoton. :jaska:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Foorumilla ja elämässä ylipäätänsä närpee se, että joku pyytää kertomaan jotain asioita, jotka pyytäjä pystyisi varsin helposti itsekin selvittämään.

Foorumiesimerkki:

IRL-esimerkki:
Minulle ja työkaverille tulee meili jossa sanotaan pöntön olevan hörpintäkelvoton.
Hieman jäi nyt kyllä epäselväksi ko. pöntön hörpintäkelpoisuus :dunno:

FO110K

Banned
Turhanpäiväset kyselyt ostotilanteessa närpee, prkl miks vaivautuvat kyselemään jos eivät meinaa kuitenkaan ostaa :jaska:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla

Foorumiesimerkki:

IRL-esimerkki:
Aika outoja meilejä saatte ja muutenkin puheenaiheet on näköjään aika erikoisia.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Foorumilla närpee se, kun spekuloidaan jotain asiaa niin sinne tulee aina se viesti jossa listataan kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja todetaan että "mun mielestä joku näistä toteutuu". Esim. tallipaikkalotoissa näitä riittää.
Sitten seuraavaks närpee se, kun tekis mieli avautua asiasta kirjoittajalle, mutta ei kehtaa ettei kaikki huomais kuinka pikkusieluinen mulkvisti olen kun avaudun täysin turhista asioista.
Sitten joutuu tulee avautumaan vapaan puolelle ja lopputulos on sama.
:jaska:

azly

Well-known member
Foorumilla närpee se, kun spekuloidaan jotain asiaa niin sinne tulee aina se viesti jossa listataan kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja todetaan että "mun mielestä joku näistä toteutuu". Esim. tallipaikkalotoissa näitä riittää.
Sitten seuraavaks närpee se, kun tekis mieli avautua asiasta kirjoittajalle, mutta ei kehtaa ettei kaikki huomais kuinka pikkusieluinen mulkvisti olen kun avaudun täysin turhista asioista.
Sitten joutuu tulee avautumaan vapaan puolelle ja lopputulos on sama.
:jaska:
Olet aika pikkusieluinen mulkvisti kun avaudut täysin turhista asioista.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Se närpee kanssa kun joku ketju menee pelkiksi helvatin pitkiksi listauksiksi siitä, mitä kirjoittajat arvelevat esim. tulevan F1-kisan tuloksiksi. Eikä sit mitään muuta, pelkkä lista joka todennäköisesti on kuitenkin päin persettä suurimmalta osaltaan. Tähän tyyliin:

1. Joku Kuski
2. Joku Toinen Kuski
3. Joku Kolmas Kuski
...
jne...
jne...
...
107. Vielä täytyi perhana keskeyttäjätkin veikata, ettei vaan liian lyhyksi jää viesti. :mad_old:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Se närpee kanssa kun joku ketju menee pelkiksi helvatin pitkiksi listauksiksi siitä, mitä kirjoittajat arvelevat esim. tulevan F1-kisan tuloksiksi. Eikä sit mitään muuta, pelkkä lista joka todennäköisesti on kuitenkin päin persettä suurimmalta osaltaan. Tähän tyyliin:

1. Joku Kuski
2. Joku Toinen Kuski
3. Joku Kolmas Kuski
...
jne...
jne...
...
107. Vielä täytyi perhana keskeyttäjätkin veikata, ettei vaan liian lyhyksi jää viesti. :mad_old:
Tämä näyttää ihan samalta kuin ao. lista. :eek:

Hahmo 107 kirjoittaa "ketkä menee hörppimään pöntöstä?"

Ace17

Acenteella
Eipä ole vielä jostain syystä tullut mainittua:

Valkoisella kirjoitettu teksti närpee eli ns. vituttaa aivan saatanasti.

EDIT: Onneksi sitä tosin käyttää lähinnä sellaiset tyypit, joilla ei yleensä muutenkaan ole mitään järkevää sanottavaa.

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mä arvelen Heikki Kovalaisen saavan paikan jossakin F1-tallissa kisakuskina, toisaalta on hyvinkin mahdollista ettei hän paikkaa saa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica

EDIT: Onneksi sitä tosin käyttää lähinnä sellaiset tyypit, joilla ei yleensä muutenkaan ole mitään järkevää sanottavaa.
Ai meinaat veikkauksiakin?

Ace17

Acenteella
"X ilmeisesti kuvittelee, että porukka on niin vitun kiinnostunut hänen liikkeistään, että joka ainoa koordinatti selvitetään. Ei jaksa ainakaan itseäni kiinnostaa sen vertaa, että alkaisin tutkii missä on. Vois selvitellä, jos asia kiinnostais, mutta ei tommoset tavallaan arvuutusleikit jaksa kaikkien näiden vuosien jälkeen innostaa. Se on vissiin joku hieno ja fiksu tyyli, että just mitään asiaa ei voi sanoa ihan tavallisesti ja suoraan forumeilla, vaan joka vitun asia pitää ilmaista ainakin jotenkin vähän erikoisesti. Vaikka X kertoisi käyneensä paskalla, se varmaan kirjottaisi tyyliin "'Eräs' joidenkin tuntema henkilö kävi suorittamassa erään toimenpiteen, jota ei nyt tässä halua sen tarkemmin eritellä koordinaateissa [ne-ja-ne]". Pidemmän päälle rasittavaa ja lakkaa kiinnostamasta kokonaan. Vittuako edes postaa jonkun tehneen jotain, jos ei voi kertoa kuka ja mitä."

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland

Tänks. :mad_old: