kouvotsvoni
Banjottu
Kolmas närvettäjä.
Hiukan kattelin kanssa sitä viestiä, että ei kovin lähellekään kolkutellut asiallisuuden portteja. Yhdistettynä kirjoittajan nimimerkkiin niin, no joo ja silleen.Kolmas närvettäjä.
Jep. Se lienee jonkinlainen jarnataktiikka, jolla saa huvitettua itseään. Kun oikeastaan ei olla eri mieltä, mutta silti pitää takertua johonkin sivulaiseen tulkintavivahteeseen ja siitä ruveta vänkäämään.Närpee sellainen, että jostain sivulauseesta onnistutaan jotenkin ottamaan itseensä ja aletaan väittelemään, ja muutaman kommentinvaihdon jälkeen havaitaan, että ollaankin suurinpiirtein samoilla linjoilla, mutta silti pitää jatkaa inttämistä.. Ja samassa kiertokulussa jossain vaiheessa tietysti vastapallona mennään henkilökohtaisuuksiin, sen takia että on itse aluksi ymmärtänyt vähän väärin (ehkä jopa tahallaan)..
Tätä nimitän edelleen Runar-metodiksi. :ahem:Jep. Se lienee jonkinlainen jarnataktiikka, jolla saa huvitettua itseään. Kun oikeastaan ei olla eri mieltä, mutta silti pitää takertua johonkin sivulaiseen tulkintavivahteeseen ja siitä ruveta vänkäämään.
Sä et ole sitä uudelleennimennyt Moe-metodiksi?:doubtful:Tätä nimitän edelleen Runar-metodiksi. :ahem:
Mulle olis tolle toinenkin nimitys + liuta esimerkkejä!Tätä nimitän edelleen Runar-metodiksi. :ahem:
ei kyllä se Moe metodi on ihan toinen. Siinä väitetään toisen mielipiteeksi jotain sellaista jota hällä ei koskaan ollutkaan.Sä et ole sitä uudelleennimennyt Moe-metodiksi?:doubtful:
Jaahas, sä haluat aloittaa taas?ei kyllä se Moe metodi on ihan toinen. Siinä väitetään toisen mielipiteeksi jotain sellaista jota hällä ei koskaan ollutkaan.
Veit jalat suustani.F1-puolella närpee se, kun kotiinpäin vetäminen ja räikeästi sinivalkoisten lasien käyttö (mikä on vielä ymmärrettävää, kun kerran suomalaisella foorumilla ollaan) ei riitä, vaan lisäksi on aina oltava se yksi virallinen mulkku, jota haukutaan ja parjataan enemmän kuin omia kehutaan. Ensin Schumi, sitten Alonso, Hamilton ja nyt taas Alonso.
Tekee koko osastosta hyvin pitkälti lukukelvottoman.
Schumi kuuluu kehnoiten tuohon ryhmään, Hamilton parhaiten.ei riitä, vaan lisäksi on aina oltava se yksi värillinen mulkku, jota haukutaan ja parjataan enemmän kuin omia kehutaan. Ensin Schumi, sitten Alonso, Hamilton ja nyt taas Alonso.
Nää menee mun kirjoissa samaan. Moe ja varmaan muutkin on kyllä molempia ansiokkaasti käyttäneet, mutta itse sain alunperin tutustua kyseiseen Runarin kautta, paljon enemmän kuin olisin halunnut. Siitä nimi.ei kyllä se Moe metodi on ihan toinen. Siinä väitetään toisen mielipiteeksi jotain sellaista jota hällä ei koskaan ollutkaan.
Onhan hienoa, että saadaan välillä näitä vierailevia tähtiä tänne arvostelemaan forumistit! Itse kun edustaa huomattavasti korkeampaa kirjoittajakulttuuria.:ahem:Nää menee mun kirjoissa samaan. Moe ja varmaan muutkin on kyllä molempia ansiokkaasti käyttäneet, mutta itse sain alunperin tutustua kyseiseen Runarin kautta, paljon enemmän kuin olisin halunnut. Siitä nimi.
Kiitos, kiitos. *kumartelee aplodien suuntaan*Onhan hienoa, että saadaan välillä näitä vierailevia tähtiä tänne arvostelemaan forumistit! Itse kun edustaa huomattavasti korkeampaa kirjoittajakulttuuria.:ahem:
Opiskelut loppuu kait tuossa joulukuussa, niin sitten voin ruveta kokopäiväiseksi kalsarikännimodeksi.Ei nyt varsinaisesti närpee, mutta F1-asiapuolen turhaa hassuttelua voisi vähentää ja siirtää moinen vapaan puolelle.
Kuulostaa hyvältä.Opiskelut loppuu kait tuossa joulukuussa, niin sitten voin ruveta kokopäiväiseksi kalsarikännimodeksi.