Forumilla närpee

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Närpee sellainen, että jostain sivulauseesta onnistutaan jotenkin ottamaan itseensä ja aletaan väittelemään, ja muutaman kommentinvaihdon jälkeen havaitaan, että ollaankin suurinpiirtein samoilla linjoilla, mutta silti pitää jatkaa inttämistä.. Ja samassa kiertokulussa jossain vaiheessa tietysti vastapallona mennään henkilökohtaisuuksiin, sen takia että on itse aluksi ymmärtänyt vähän väärin (ehkä jopa tahallaan)..

Mangelo

Well-known member
Närpee sellainen, että jostain sivulauseesta onnistutaan jotenkin ottamaan itseensä ja aletaan väittelemään, ja muutaman kommentinvaihdon jälkeen havaitaan, että ollaankin suurinpiirtein samoilla linjoilla, mutta silti pitää jatkaa inttämistä.. Ja samassa kiertokulussa jossain vaiheessa tietysti vastapallona mennään henkilökohtaisuuksiin, sen takia että on itse aluksi ymmärtänyt vähän väärin (ehkä jopa tahallaan)..
Jep. Se lienee jonkinlainen jarnataktiikka, jolla saa huvitettua itseään. Kun oikeastaan ei olla eri mieltä, mutta silti pitää takertua johonkin sivulaiseen tulkintavivahteeseen ja siitä ruveta vänkäämään.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Jep. Se lienee jonkinlainen jarnataktiikka, jolla saa huvitettua itseään. Kun oikeastaan ei olla eri mieltä, mutta silti pitää takertua johonkin sivulaiseen tulkintavivahteeseen ja siitä ruveta vänkäämään.
Tätä nimitän edelleen Runar-metodiksi. :ahem:

Wit?

F1-puolella närpee se, kun kotiinpäin vetäminen ja räikeästi sinivalkoisten lasien käyttö (mikä on vielä ymmärrettävää, kun kerran suomalaisella foorumilla ollaan) ei riitä, vaan lisäksi on aina oltava se yksi virallinen mulkku, jota haukutaan ja parjataan enemmän kuin omia kehutaan. Ensin Schumi, sitten Alonso, Hamilton ja nyt taas Alonso.

Tekee koko osastosta hyvin pitkälti lukukelvottoman.

Lunssila

Well-known member
F1-puolella närpee se, kun kotiinpäin vetäminen ja räikeästi sinivalkoisten lasien käyttö (mikä on vielä ymmärrettävää, kun kerran suomalaisella foorumilla ollaan) ei riitä, vaan lisäksi on aina oltava se yksi virallinen mulkku, jota haukutaan ja parjataan enemmän kuin omia kehutaan. Ensin Schumi, sitten Alonso, Hamilton ja nyt taas Alonso.

Tekee koko osastosta hyvin pitkälti lukukelvottoman.
Veit jalat suustani.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
ei riitä, vaan lisäksi on aina oltava se yksi värillinen mulkku, jota haukutaan ja parjataan enemmän kuin omia kehutaan. Ensin Schumi, sitten Alonso, Hamilton ja nyt taas Alonso.
Schumi kuuluu kehnoiten tuohon ryhmään, Hamilton parhaiten.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
ei kyllä se Moe metodi on ihan toinen. Siinä väitetään toisen mielipiteeksi jotain sellaista jota hällä ei koskaan ollutkaan.
Nää menee mun kirjoissa samaan. Moe ja varmaan muutkin on kyllä molempia ansiokkaasti käyttäneet, mutta itse sain alunperin tutustua kyseiseen Runarin kautta, paljon enemmän kuin olisin halunnut. Siitä nimi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nää menee mun kirjoissa samaan. Moe ja varmaan muutkin on kyllä molempia ansiokkaasti käyttäneet, mutta itse sain alunperin tutustua kyseiseen Runarin kautta, paljon enemmän kuin olisin halunnut. Siitä nimi.
Onhan hienoa, että saadaan välillä näitä vierailevia tähtiä tänne arvostelemaan forumistit! Itse kun edustaa huomattavasti korkeampaa kirjoittajakulttuuria.:ahem::eek:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kävi mielessä sanoa silleen aika ilkeähkösti yhdestä justkasta, mut en sitten viitsinyt(kään). Ja toi ei siis närpee, tuli vaan mieleen, taidan siirtyä kännitoikkiin, sori.