Forumin alkolukko

Keneltä forumin käyttöä tulisi rajoittaa alkolukon avulla?

  • Kaikilta

    Äänet: 4 18,2%
  • Jo aiemmin jäähylle joutuneilta

    Äänet: 3 13,6%
  • Modeilta

    Äänet: 9 40,9%
  • Muu vastaus?

    Äänet: 6 27,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    22

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Mielenkiinnosta kyselen, jotta mikä olisi paras ratkaisu muiden forumistien mielestä?

Rajoittaa forumin käyttöä alkolukon avulla

a) kaikilta

b) jo aiemmin jäähyn saaneilta

c) modeilta

d) muu vastaus?

Idea tähän toikkiin tuli, no, viime aikojen postauksia tietyiltä henkilöiltä katsoneena. Kai sitä itse on liian sinisilmäinen ymmärtämään mitä muiden päässä liikkuu.

Mutta onko oikein, että muutkin forumilla liikkujat kärsivät näiden tiettyjen tyyppien superajatuksista tulla meidän sekaamme umpitunnelissa pyörimään?
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Mielenkiinnosta kyselen, jotta mikä olisi paras ratkaisu muiden forumistien mielestä?

Rajoittaa forumin käyttöä alkolukon avulla

a) kaikilta

b) jo aiemmin jäähyn saaneilta

c) modeilta

d) muu vastaus?

Idea tähän toikkiin tuli, no, viime aikojen postauksia tietyiltä henkilöiltä katsoneena. Kai sitä itse on liian sinisilmäinen ymmärtämään mitä muiden päässä liikkuu.

Mutta onko oikein, että muutkin forumilla liikkujat kärsivät näiden tiettyjen tyyppien superajatuksista tulla meidän sekaamme umpitunnelissa pyörimään?
Onko d), niinkuin Dick? Pahoitteluni:thumbfh::( Joskus lähtee lapasesta. Enkä kehtaa juomismäärääni eiliseltä edes julkistaa.....modet nauraa mulle
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Sähän oot "ollu" täällä jo neljä vuotta. Peikoista oli puhe.
No joo, aktivoiduin enemmän kirjoitteluun Kimin mestaruuden aikoihin. Sitä ennen olin lähinnä lukumiehiä. Siitä oon kyllä samaa mieltä, että jotain noille rölleille voisi keksiä. Osahan näistä saa bannia ja osa ei. Miksi näin? :confused:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Kyl noiden uusimpien Foorumistien touhuja kannattais katella jos siellä jotain epämääräistä näkyy.
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Siis tarkoitetaanko tässä nyt minimi- vai maksimirajaa?

Tulikin mieleeni että xkcd innosti meitä kerran kaverin kanssa tekemään päätteen, joka toimii vain kun alkometrin lukema on tiettyjen rajojen sisällä, mutta emme sit tehneet. Ois kyl voinut, tai no vieläkin vois.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Modeilta ehkä. Siinä on kuitenkin aina vaaransa että joku lätkäisee ikibannin tyypille joka ei ole koskaan tehnyt mitään väärää.

Ei mitenkään henkkohtasesti ketään vastaan.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Modeilta ehkä. Siinä on kuitenkin aina vaaransa että joku lätkäisee ikibannin tyypille joka ei ole koskaan tehnyt mitään väärää.

Ei mitenkään henkkohtasesti ketään vastaan.
Modeilla on alkolukko. Kirjoittaminen estyy kunnossa, jossa ei enää osu Submit Reply-nappulaan.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kyllä pitäs olla jokaiselle joku testi.Esim. F1-alueelle sais kirjoitusoikeudet vasta, kun on läpäissyt Bobbiksen laatiman 107 -kysymyksisen tentin fykkösten historiasta. Tämän vois välttää vain f1-kuljettajat. Sama rallipuolella, mutta siellä riittäs kuljettajilta sm-sarjaan osallistuminen. Yleinen asiakeskustelu vaatisi vähintään yhteiskuntatieteen perusopinnot suoritettuna. Yleisen historian alempi tutkinto kelpuutettakoon myös. Kilpaveneisiin sais kirjoittaa pelkästään Sami Seliö. Jotenki tollee myös loput osastot.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Modeilla on alkolukko. Kirjoittaminen estyy kunnossa, jossa ei enää osu Submit Reply-nappulaan.
:D

Tosin tuohan on kaikilla muillakin.. Ehdotankin täten normaaleille käyttäjille isompia Submit Reply-nappuloita! :idea:
 
Ylös