Oon kuullut huhuja Snooker-möötestä.Heh-heh, Dominic käytti sinun-sanaa sun-sanan sijasta. Heh-heh.
Oon kuullut huhuja Snooker-möötestä.Heh-heh, Dominic käytti sinun-sanaa sun-sanan sijasta. Heh-heh.
*itkettää...kun olen saanut rahhoo just siitä logiikasta vuosikymmeniä*Logiikka ei ole selkeästikään sun juttu!
Ilmoittautuminen noteerattu. Ei vaikutusta listaan.Mikä on mystö? :thumbfh:
Helppo. Osta isompi moottori!:idea:Minulla on vanha -85 mallinen 20hv Yamaha perämoottori. Koneeseen pitäisi saada vähän lisää tehoa, että jaksaisi kuljettaa 460r pellingeä paremmin. Eli kaksi pyttyinen yhdellä kaasuttimella, ja ei tuoreöljyvoitelu.
Kummallekki pytylle oma kaasari, ja toki tarvii kaks uutta imukaulaa, kummalleki oma, tulee tehoo lisää, ja isommat suuttimet sinne.Minulla on vanha -85 mallinen 20hv Yamaha perämoottori. Koneeseen pitäisi saada vähän lisää tehoa, että jaksaisi kuljettaa 460r pellingeä paremmin. Eli kaksi pyttyinen yhdellä kaasuttimella, ja ei tuoreöljyvoitelu.
Viilaa lohkoa 4mm matalemmaksi.Minulla on vanha -85 mallinen 20hv Yamaha perämoottori. Koneeseen pitäisi saada vähän lisää tehoa, että jaksaisi kuljettaa 460r pellingeä paremmin. Eli kaksi pyttyinen yhdellä kaasuttimella, ja ei tuoreöljyvoitelu.
Mistä tiät auttaisko? Todella riskialtis yritys olis.Viilaa lohkoa 4mm matalemmaksi.
Se on karvainen maku.No emmä ny tiedä jääkö karvasta makua, mutta muuten se on kyllä ikävä.
Pthyi! :ahem:No emmä ny tiedä jääkö karvasta makua, mutta muuten se on kyllä ikävä.