Forumin intellektuelli

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kohta alkaa olla listaus forumin älymystöstä valmistumista vaille julkaistu. Sen jälkeen se vielä on toki julkaisua vaille valmis ja ehkä sitten aletaan olla siinä varsinaisessa pisteessä.

Wit?

Yamaha perätuupparin viritys !

Minulla on vanha -85 mallinen 20hv Yamaha perämoottori. Koneeseen pitäisi saada vähän lisää tehoa, että jaksaisi kuljettaa 460r pellingeä paremmin. Eli kaksi pyttyinen yhdellä kaasuttimella, ja ei tuoreöljyvoitelu.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minulla on vanha -85 mallinen 20hv Yamaha perämoottori. Koneeseen pitäisi saada vähän lisää tehoa, että jaksaisi kuljettaa 460r pellingeä paremmin. Eli kaksi pyttyinen yhdellä kaasuttimella, ja ei tuoreöljyvoitelu.
Helppo. Osta isompi moottori!:idea:

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Kummallekki pytylle oma kaasari, ja toki tarvii kaks uutta imukaulaa, kummalleki oma, tulee tehoo lisää, ja isommat suuttimet sinne.

Mangelo

Well-known member
Viilaa lohkoa 4mm matalemmaksi.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Tietämäni kuulumiset

Moon sitä mieltä, että tähän perkeleen intellektuelliin kuuluu ny ainaski näin alkuun toi Knoukkari, joukahainen, haju, Balthazar ja monet muut erinomaisen hienot ihmiset, jotka osaavat elää ja tietävät perin hyvin myös miten muiden tulisi olla.

Erinäisten kiintiöiden täyttämiseksi ilmoitan älymystöön kuuluviksi myös hahmot Juskanen ja Olga.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Meinasin jo käyttää sen kortin, jonka viesti on, että jätän kommentin noteeraamatta, mutta koska Oton mielipide ei varmaankaan ole aivan tuulesta temmattu, kiitän Ottoa avautumisesta ja tarkennan omalta osaltani, että onhan se noinkin, mutta ehkäpä tuossa ei ole ihan koko totuus. Enkä nyt sitä paitsi muista tähän hätään kuin yhden elämistä, olemista ja erityisesti kaukomatkailua koskevan keskustelun, jossa otin jyrkän kannan.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Hokkanen on tarkkanäköinen kaveri ja listansa varsin osuva. Kevyt provovärikynä jättää vähän karvasta makua, mutta pääasiassa kuitenkin vain lausujan omaan suuhun.