Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Kiva kun jaksoit, mutta tiedoksi että R on sitten siinä postauksessa #2...Vois editoida tänään mikäli selviän.
Kiitti ny kumminkin. :thumbup:
Kiva kun jaksoit, mutta tiedoksi että R on sitten siinä postauksessa #2...Vois editoida tänään mikäli selviän.
Justiinsa, sehän se oli. Kiitos.
Tulipa hyvät fiilikset tosta, taas!Nyt kun en itse muista, niin kenkäs se oli jok' toteutti aikanansa tämän klassikkovideon, josta ylt'ympärs interwebbiä jos jonkinlaiset iiliäiset ottavat kunniaa..?
Kuva ei kuuluNyt kun en itse muista, niin kenkäs se oli jok' toteutti aikanansa tämän klassikkovideon, josta ylt'ympärs interwebbiä jos jonkinlaiset iiliäiset ottavat kunniaa..?
Kuva ei kuulu
Joo'o ja jessuksen perkeleen perse..juutuupi sanoi:Tämä video sisältää kumppanin Formula One Management sisältöä, ja se on estetty tekijänoikeusseikkojen vuoksi.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=29734*Spallaatioreaktio*
Okei, *Säteilyeroosisensaatio*:ta odotellessa...
hmm...itse jokainen mielessään miettiköön tuon tarkoitusta :alppu:En minä niin modekunnossa ole ollut, että vahingossa tärkeitä F1-Forumasioita poistaisin.
Yhdyssanahan se.Mikäs tämä foliohattu juttu muuten on?
Kouvotsvonilla muistaakseni oli joskus avatarina (vissiin) omakuva, jossa hänellä oli foliohattu päässään.Mikäs tämä foliohattu juttu muuten on?