Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kokeilin yhtä juttua. Taisin nielaista pingispallon.

Sattuuhan sitä! Se saattaa vaan olla hankala vetää wc pytystä alas kun kun tulee pihalle. Siinä sitä olis ihmettelemistä miks pöntössä kelluu pingispallo :D

Ehkä vois jättää vähemmäksi tämän etädiagnosoitavaksi asettautumisen. Siihen varaudutaan että huomennakin herätään.

Mitä jos näkee peilistä, että molemmat silmät puuttuu päästä? Mitä sitten tehdään?

Tää oli sen verran kiperä kysymys, et en osaa tähän vastata. Yhden hepun tunnen joka osaa. Tarjooko sitten sinkkiä tai curbisalia, en tiedä.

Itse voisin äkkipäätöksellä hakea veturikuskiksi tai poliisikouluunkin. Kerran ne eivät heikkonäköisiä huoli.

Tää oli sen verran kiperä kysymys, et en osaa tähän vastata. Yhden hepun tunnen joka osaa. Tarjooko sitten sinkkiä tai curbisalia, en tiedä.

Itse voisin äkkipäätöksellä hakea veturikuskiksi tai poliisikouluunkin. Kerran ne eivät heikkonäköisiä huoli.

Vastauksenne oli oikea. Tai en minä tiedä oliko, mutta tiedän yhden hepun, joka tietää.

Kävin uimassa ja vesijuoksemassa. Onnistuin jumiuttamaan keskimmäisen pohjelihaksen :wall:

Kokeilin yhtä juttua. Taisin nielaista pingispallon.

Onneksi et sentään keilapalloa niellyt, koska siinä tapauksessa kaikki jotka sinut nyt näkisivät luulisivat sinun olevan raskaana ja tulisivat kysymään sinulta, että milloin vauvasi syntyy.

Onkohan Taukki Peltosella mukselit? Kun tykkää muksia naisia...

"Sinä vain, osuit McFistini tielle...."