Ostin tommosen kylmägeelin. Mut turhake on kun sama se on suihkulla sumutella ja saa kovemmat lämpöerot.Kylmä/kuuma-hoito kyllä tekee perkeleen hyvää melkein vaivalle kuin vaivalle. Sitä kannattaa mankelonkin kokeilla.
Ostin tommosen kylmägeelin. Mut turhake on kun sama se on suihkulla sumutella ja saa kovemmat lämpöerot.
Ostin tommosen kylmägeelin. Mut turhake on kun sama se on suihkulla sumutella ja saa kovemmat lämpöerot.
Suiku on hyvä. Kunhan vaan muistaa lopettaa kylmään suihkuun.
Oli jo liedellä vesi kiehumassa.Kylmägeelihän ei vaikuta ollenkaan samalla tavalla kuin kylmä vesi. Ja nyt kun puhuit lämpötilaeroista niin älä helvetissä millään kuumalla vedellä mene lämmittelemään vaan lämpimällä.
Oli jo liedellä vesi kiehumassa.
Krapulaan on parasta kuuma sauna - kylmä järvi - kuuma sauna - kylmä järvi ja sitä polkua.
Ihan mikä vaan tuntuu luontaiselta.Olen soveltanut tätä niin että järvi on korvattu lumihangella.
"Kolmasti lumihankeen saunasta munasiltaan ja ei näy kankkusta enää" - vanha pirkkalainen sananlasku.
Tosin ei olla vielä keksitty että mitä kesäksi keksisi? Jääpaloja peräaukkoon?![]()
Olen soveltanut tätä niin että järvi on korvattu lumihangella.
"Kolmasti lumihankeen saunasta munasiltaan ja ei näy kankkusta enää" - vanha pirkkalainen sananlasku.
Tosin ei olla vielä keksitty että mitä kesäksi keksisi? Jääpaloja peräaukkoon?![]()
Minnuu kakattaa.
Tilanne ohi / hallinnoitu.